Marianne heeft onbedoeld meer bereikt door Mayra wat uit te dagen zonder dat ze maar details wist.
Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Allez, een verrassende wending. 
Marianne heeft onbedoeld meer bereikt door Mayra wat uit te dagen zonder dat ze maar details wist.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
baaltje
- Nog geen rang
Awel zo leert ze ook ne keer hoe Ann in mekaar zit, nietwaar...Twee bitches.....Punt!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Waarom is Ann ook een bitch? Had ze dit ook met de mantel der liefde moeten bedekken dan?
En wat Mayra betreft: ik had niet gedacht dat ze het zelf zou opbiechten, ik dacht echt dat ze opnieuw zou bluffen.
En wat Mayra betreft: ik had niet gedacht dat ze het zelf zou opbiechten, ik dacht echt dat ze opnieuw zou bluffen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Heeft dat mens toch wroeging gekregen? Had niet verwacht dat ze dit ooit zou toegeven. Mja naar mijn inziens is dat mens al langer tijd rijp voor het gesticht.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Sans
- Poster rang 1

Wroeging? Echt? Nee, het is gekomen met Marianne's reactie in de Zus & Zo.. dat die interessante dingen had ontdekt.. anders had ze waarschijnlijk wel gezwegen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Daar heb je een goed punt! Ben benieuwd of Ann nu ook doorzet of dat ze zich weer laat doen door Mayra!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ze zal misschien beseft hebben dat als Rosa en Marianne al samen gaan spannen, voor haar "het spel" uit is. Tenslotte weten er inmiddels al zoveel mensen (delen) van haar escapades, dat als ze alle puzzelstukjes samen gaan leggen, ze geen mens overhoudt. Ik zie haar vlaag van eerlijkheid dus ook vooral als een vorm van schadebeperking. Als het om schuldgevoel ging, dan had ze dat al véél eerder gehad...
Ann sloeg de spijker op de kop toen ze zei dat Mayra alles heeft verwoest wat haar lief is (al vind ik dat ze zelf ook niet helemaal vrijuit gaat, want ze had Mayra niet zo slaafs hoeven volgen), maar ik ben ook wel benieuwd of ze haar verzet vol gaat houden...
Ann sloeg de spijker op de kop toen ze zei dat Mayra alles heeft verwoest wat haar lief is (al vind ik dat ze zelf ook niet helemaal vrijuit gaat, want ze had Mayra niet zo slaafs hoeven volgen), maar ik ben ook wel benieuwd of ze haar verzet vol gaat houden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Evaaa
- x 435
It's called love. En liefde is blind. En zo van die one-liners.Christel schreef:Ze zal misschien beseft hebben dat als Rosa en Marianne al samen gaan spannen, voor haar "het spel" uit is. Tenslotte weten er inmiddels al zoveel mensen (delen) van haar escapades, dat als ze alle puzzelstukjes samen gaan leggen, ze geen mens overhoudt. Ik zie haar vlaag van eerlijkheid dus ook vooral als een vorm van schadebeperking. Als het om schuldgevoel ging, dan had ze dat al véél eerder gehad...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Nu hebben we Mayra eens van een andere kant gezien maar medelijden heb ik er zeker niet mee want het is omdat ze geen kant meer op kan dat ze het aan Ann vertelde.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ze wou plots zelfs haar kindje laten wegnemen om haar relatie te redden. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ja Mayra voelde gewoon dat ze muurvast kwam te zitten, dus maar beter zelf bekennen en hopen op Ann's begrip en gevoelens. Dat heeft (voorlopig) niet gewerkt.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ze oogst natuurlijk wat ze heeft gezaaid, maar anderzijds vind ik Ann ook nooit bepaald een grote steun geweest.
Mayra had een grote kinderwens en Ann stond wel achter het plan om de vader van Emma en Stan te vragen als donor, maar toen ie afhaakte werd er nauwelijks nog over gesproken. Ann moet gedacht hebben dat het in 1,2,3 weg was.
Vandaag ook weer: Toen Mayra zich niet goed voelde en eventjes op haar bed ging liggen, was ze misschien wel bezorgd maar echt vragen wat er scheelde, deed ze niet. In het atelier kwam Ann vragen om een restaurantje te boeken, terwijl het gezicht van Mayra boekdelen sprak. Niets vroeg ze, ze zei gewoon dat het hen eens deugd zou doen.
Maar dat heelt de wonde natuurlijk niet die ze achterliet!
Mayra had een grote kinderwens en Ann stond wel achter het plan om de vader van Emma en Stan te vragen als donor, maar toen ie afhaakte werd er nauwelijks nog over gesproken. Ann moet gedacht hebben dat het in 1,2,3 weg was.
Vandaag ook weer: Toen Mayra zich niet goed voelde en eventjes op haar bed ging liggen, was ze misschien wel bezorgd maar echt vragen wat er scheelde, deed ze niet. In het atelier kwam Ann vragen om een restaurantje te boeken, terwijl het gezicht van Mayra boekdelen sprak. Niets vroeg ze, ze zei gewoon dat het hen eens deugd zou doen.
Maar dat heelt de wonde natuurlijk niet die ze achterliet!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Allez, ik had zelfs medelijden vanavond met de gekwelde Mayra
Grapje
En toch zegt een klein stemmetje in mij dat zij toch nog an zal kunnen overtuigen om het terug goed te maken
En toch zegt een klein stemmetje in mij dat zij toch nog an zal kunnen overtuigen om het terug goed te maken
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Zoals Christel schreef : schadebeperking, meer niet, niks eerlijkheid.
Mayra kon na Marianne geen kant meer op tenzij Ann rap " eerlijk" bekennen ( lees bewerken ).
Gelukkig lukte dat niet meer. OEF!
Mayra kon na Marianne geen kant meer op tenzij Ann rap " eerlijk" bekennen ( lees bewerken ).
Gelukkig lukte dat niet meer. OEF!
0 x
-
ikke
- x 435
Dat denk/vrees ik ook.martha schreef:En toch zegt een klein stemmetje in mij dat zij toch nog an zal kunnen overtuigen om het terug goed te maken
0 x