Toon Vrancken (Bill Barberis)

Gesloten
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)

Bericht door Lolplayer »

Caligula schreef:Hoe dan ook, Judith is de enige die Toon eens eindelijk op zijn plaats zet. Enne, beroepsgeheim als beiden het weten,dat is geen geheim meer hé. Het is eigelijk triestig dat Toon zich daarop beroept om zich uit de nesten te werken. Arme klootzak. Een echte man moet wel wat meer zijn dan een sexmachien.
Toon moet niet op zijn plaats gezet worden, want Toon heeft niks misdaan.

Een wilsbekwame vrouw zwanger maken door een gescheurd condoom tijdens consensuele seks is geen misdaad, maar een spijtig ongeluk waarvoor niemand gestraft zou moeten worden.

Voor de rest kan je Toon ook niet verwijten dat hij weigert zijn verantwoordelijkheid op te pakken, want we weten inderdaad niet of ze effectief zwanger is van hem. Eveneens kan ze in theorie haar eigen hebben bezwangerd met de inhoud van het weggesmeten condoom.

Judith is volgens mij zoals Jessie zegt een beetje jaloers of gefrustreerd omdat Toon haar rapper is vergeten dan zij hem en sneller vervangen heeft dan zij dacht. Er zijn genoeg mensen die hun lief dumpen en nadien toch gefrustreerd zijn of jaloers als hun ex-lief snel een ander lief heeft of de breuk makkelijk verwerkt ondanks dat zij degene zijn die het heeft uitgemaakt.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

De reactie van Toon was twee keer super grof.
De eerste keer toen Simonne weg was en hij de bloemen weg smeet.
De tweede keer omdat hij in vol café Kaat uitmaakte voor circus freak en meer.
Zijn reacties tonen aan dat hij alleen maar in vrouwen interesse heeft om ze in zijn bed te krijgen,
en daarna te dumpen bij het grof vuil :crazy:
Hij heeft blijkbaar nog nooit gehoord van een vriendschap opbouwen met een vrouw zonder meer,
dat lukt hem blijkbaar alleen met vrouwen die een relatie hebben, maar vrouwen die single zijn,
die zijn voor hem duidelijk niets meer dan loslopend wild waar hij mag en kan mee doen wat hij wil.
En nu het feit dat hij weet wie Kaat is heeft hij plots geen interesse meer,
dat is wel super kortzichtig en grof.
Ik zeg niet dat hij er niet mag van geschrokken zijn, en hij moet zeker geen relatie beginnen met
iemand die hij niet volledig wil aanvaarden zoals ze is, maar hij kon op zijn minst toch gewoon
bij Kaat op bezoek gaan en haar het beste wensen en met haar praten en vertellen dat hij er pas
achter is gekomen hoe de vork in de steel zit, Kaat zou hem zeker gerust hebben gesteld, en hij
zou een gewone vriend voor haar kunnen zijn, maar neen.... voor Toon is dat duidelijk niet mogelijk
om een vrouw als vriendin te hebben, en zeker nu niet, want hij wil Kaat niet eens bekijken als vrouw,
terwijl hij er eerst wei geil achteraan liep :roll:
Zeer teleurstellende reacties van Toon - weeral...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Flower-Power schreef:D
De tweede keer omdat hij in vol café Kaat uitmaakte voor circus freak en meer.
En vooral dat hij dat deed onder de neus van de vader van de persoon in kwestie. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ocharme, zijn ego dat al veel te groot was om in zijn hoofd te passen is nu toch serieus geblutst. Met dank aan Simonne en Frank.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,en wat hem ook dwars zit is het feit dat hij de enige was die niks wist.
0 x
Potentia Principatum
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

heidiw schreef:Ocharme, zijn ego dat al veel te groot was om in zijn hoofd te passen is nu toch serieus geblutst. Met dank aan Simonne en Frank.
Waarom met dank aan Simonne en Frank? Wat hebben zij er mee te maken? Het is toch niet hun fout dat Kaat is wie ze is, en het was en is ook niet hun taak om dat aan iedereen rond te gaan vertellen, dat doe je niet als ouders, zelfs niet als je uw kind aanvaard zoals het is, en het kind in kwestie gaat dat ook niet zomaar aan iedereen zijne neus hangen. En ja ze vertelde het wel meteen aan sommigen, maar die sommigen waren zeer close vrienden van vroeger en dat is Toon niet.

Caligula schreef:Tja,en wat hem ook dwars zit is het feit dat hij de enige was die niks wist.
Dat hij een beetje lichtjes boos zou zijn geweest omdat hij van niets wist zou ik kunnen begrijpen.
Maar de manier waarop hij nu reageerde was er compleet vierkant over, vooral toen hij in de Frens kwam.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vond zijn gedrag ronduit schandalig. :twisted:
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

jessie V. schreef:Ik vond zijn gedrag ronduit schandalig. :twisted:
Volledig akkoord. Compleet onaanvaardbaar om op die manier over Kaat te spreken. Hij zal zich serieus mogen excuseren en herpakken om ook maar een greintje respect van mij te krijgen vanaf nu. Hoe durft hij! En dan nog waar Frank bij is!

Conservatief egocentrisch stuk pretentie!
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Jammer dat de verhaallijn zo werd uitgebouwd. Pas op, er zal nog wel veel veranderen, maar ik had liever gezien dat Toon echt een band kreeg met Kaat en het dan ontdekte. Nu maakt men weer eens een karikatuur van het machopersonage. In de zin van: hoe degoutant, ik viel op ne verklede vent.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hij kan natuurlijk altijd nog van gedacht veranderen. Zou wel een typische Thuis-kronkel zijn. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik moest vooral lachen toen hij Kaat een freak noemde. Wie liep er de laatste maand als een bezetene zijn pi... *tuuuuuut* achterna? :problem:

In de lagere school riepen we dan altijd: "alles wat ge zegt, zijde zelf"
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Hij zal wel bekomen van de schok en zijn visie bijstellen. Hij zal wel moeten, want anders krijgt hij iedereen tegen zich. De meeste personages die Kaat kennen staan immers achter haar en haar beslissing. Wat hij daar zei in de Frens was absoluut ongepast, om niet te zeggen compleet onbeschoft en bijna onvergeeflijk. Ik zeg BIJNA onvergeeflijk, omdat van mij iedereen een kans verdient om te leren en te ontwikkelen, ook en vooral op het gebied van verdraagzaamheid tegenover het anders-zijn van anderen. Mensen kunnen hierin evolueren, en gelukkig maar.

Ik wens Toon toe dat hij eens kalm gaat nadenken en inziet dat mensen in de eerste plaats mensen zijn en pas in de tweede plaats man, vrouw, trans of whatever. Sommige mensen die fysiek geboren zijn als mannelijk, voelen zich vrouw, en sommigen daarvan willen ook het hele proces doorlopen om fysiek vrouwelijk te worden. Toontje Kwik, DEAL WITH IT. 8)
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Djenner schreef:Jammer dat de verhaallijn zo werd uitgebouwd. Pas op, er zal nog wel veel veranderen, maar ik had liever gezien dat Toon echt een band kreeg met Kaat en het dan ontdekte. Nu maakt men weer eens een karikatuur van het machopersonage. In de zin van: hoe degoutant, ik viel op ne verklede vent.
Ergens vind ik het perfect passen bij Toon dat hij zo uithaalde tegenover Kaat.
Toon is een vrouwenzot die vanuit zijn macho persoonlijkheid er vanuit gaat dat hij elke vrouw kan krijgen.
De reactie dat Kaat een Freak is, dat is door de makers van Thuis zeer goed opgemerkt want dat is een woord dat transgenders in werkelijkheid zeer vaak te horen krijgen. En het paste naar mijn idee perfect in het plaatje van hoe Toon de laatste tijd als persoon wordt neergezet in onze favo soap.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Feit is: hij valt als zot voor Kaat. Kaat is nu ook volledig "af". Ik vraag me af of hij naar verloop van tijd toch weer naar haar verlangt of dat "het weten van wie ze was" blijvend een degout zal doen hebben.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat Toon boos was dat hij er als enige niets over wist kan ik inkomen, maar die manier van doen en dan die uitspraken...!! :shock: :thumbdown: (Daar heeft iedereen hier dan ook al het nodige over gezegd, niets meer aan toe te voegen.)
0 x
Gesloten