Neen, ik denk dat we een paar afleveringen de smartkop van Paulien zullen moeten slikken. Ik vrees voor Kobe, die zal het moeten ontgelden!Kiki_Dee schreef: za 27 feb 2021, 09:30 hoop ik dat het niet weer een ontvoering wordt of iets dergelijks...
Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Volgens mij wordt ze het nieuwe slachtoffer van Jacques, hij doet teveel voor haar
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Adoptie afgewezen, de anderen een tweeling. Daar wordt wel naartoe gewerkt hoe achterlijk dat ook zal zijn
Als het inderdaad de bedoeling is dat er een kind aan Paulien en Kobe gegeven wordt, is dat het meest absurde dat ooit in Thuis is voorgekomen. En dat is nogal wat.
Als het inderdaad de bedoeling is dat er een kind aan Paulien en Kobe gegeven wordt, is dat het meest absurde dat ooit in Thuis is voorgekomen. En dat is nogal wat.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Denk ik toch niet dat ze zo'n stoot gaan uithalen. Onmogelijk voor de tweeling, maar ook nar de ouders toe een onoverkomelijke situatie! Christine heeft wel eigenaardigheidjes, maar afstand doen van één van haar kinderen, dat zit er volgens mij niet in!jessie V. schreef: zo 28 feb 2021, 13:34 Als het inderdaad de bedoeling is dat er een kind aan Paulien en Kobe gegeven wordt,

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Ik betwijfel dat. De laatste tijd gaat Paulien toch steevast erg goed om met allerhande nieuws. Kijk ook naar hoe ze reageerde op Adil zijn bezoek. Die is echt wel veranderd.daffy duck schreef: za 27 feb 2021, 17:24 Neen, ik denk dat we een paar afleveringen de smartkop van Paulien zullen moeten slikken. Ik vrees voor Kobe, die zal het moeten ontgelden!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Of die veranderd is betwijfel ik toch. Het nieuws dat de adoptie afgewezen is (wat ik nogal slecht onderbouwd vond) zal voor haar een enorme klap zijn, gezien de obsessieve manier waarmee ze daar mee bezig was . Daar komt dan bovenop dat nota bene Adil een tweeling verwacht.
Ze is momenteel een beetje afgeleid door Jacques zijn geslijm.
Ze is momenteel een beetje afgeleid door Jacques zijn geslijm.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad Jessie, ik zie Paulien nu ook niet huppelend verder gaan met haar leven.
Integendeel - datgene waar ze naar uitkeek komt niet haar kant op en dat zal iedereen geweten hebben.
Ik geloof nooit dat ze met dit nieuws op een 'goede manier zal omgaan.'
Dat doet ze trouwens maar alleen als het goed nieuws is of als ze in de watten gelegd wordt.
Zo gauw er iets minder leuk haar weg kruist, valt dat weg en komt de bitsige Paulien naar boven.
Denk maar aan die keer dat Kobe iets zei over haar fulltime job.
'Laat mij maar weten als ge van gedachten veranderd zijt' - dat is voor mij verwende-kindjes-stijl.
Niet die van een volwassen vrouw die kan omgaan met dingen die niet meteen lopen zoals zij het wil of ziet.
Of zelfs maar in gesprek gaat met haar partner als er veranderingen op til zijn of zouden kunnen zijn.
En inderdaad, ze ging 'volwassen' om met het babynieuws van Adil, omdat ze toen nog niet wist dat ze afgewezen zou worden.
Ik denk echt NIET dat ze nu Adil en Christine gaat feliciteren omdat het er twee zijn en bij haar niks.
En ja, ergens leef ik met haar mee - zo'n teleurstelling moet verschrikkelijk zijn.
Maar als ik zie hoe ze de verwende diva uithangt de laatste tijd, denk ik niet dat ze veranderd is.
En ook al wordt in Thuis zowat alles toegedekt met de mantel der liefde, ik vergeet niet snel en op welke manier hoe ze indertijd niet alleen Adil, maar ook zwangere Tamara aan de kant heeft geschoven.
Integendeel - datgene waar ze naar uitkeek komt niet haar kant op en dat zal iedereen geweten hebben.
Ik geloof nooit dat ze met dit nieuws op een 'goede manier zal omgaan.'
Dat doet ze trouwens maar alleen als het goed nieuws is of als ze in de watten gelegd wordt.
Zo gauw er iets minder leuk haar weg kruist, valt dat weg en komt de bitsige Paulien naar boven.
Denk maar aan die keer dat Kobe iets zei over haar fulltime job.
'Laat mij maar weten als ge van gedachten veranderd zijt' - dat is voor mij verwende-kindjes-stijl.
Niet die van een volwassen vrouw die kan omgaan met dingen die niet meteen lopen zoals zij het wil of ziet.
Of zelfs maar in gesprek gaat met haar partner als er veranderingen op til zijn of zouden kunnen zijn.
En inderdaad, ze ging 'volwassen' om met het babynieuws van Adil, omdat ze toen nog niet wist dat ze afgewezen zou worden.
Ik denk echt NIET dat ze nu Adil en Christine gaat feliciteren omdat het er twee zijn en bij haar niks.
En ja, ergens leef ik met haar mee - zo'n teleurstelling moet verschrikkelijk zijn.
Maar als ik zie hoe ze de verwende diva uithangt de laatste tijd, denk ik niet dat ze veranderd is.
En ook al wordt in Thuis zowat alles toegedekt met de mantel der liefde, ik vergeet niet snel en op welke manier hoe ze indertijd niet alleen Adil, maar ook zwangere Tamara aan de kant heeft geschoven.
1 x
-
- x 435
Verkeerd gedacht. Dat ze het niet goed zou opnemen is niet meer dan normaal. Maar ze was al bij al vrij redelijk. De normale ontgoocheling die je op z’n moment van een mens zou verwachten. Maar niets waarvan je echt kan zeggen dat het volstrekt onredelijk was. Ze nam het nog vooral zichzelf kwalijk. Zoals ik al zei is Paulien echt wel veranderd. Ze is echt niet meer die persoon die eens bijna van een dak sprong.satine schreef: ma 01 mar 2021, 08:52 Ik geloof nooit dat ze met dit nieuws op een 'goede manier zal omgaan.'
0 x
-
- x 435
Heb jij het personage Paulien bedacht, misschien, dat je zo zeker weet dat wij verkeerd denken over Paulien?
Deze verhaallijn is nog niet af, hé?!
Dat ze zichzelf niets meer zal aandoen, dat wil ik wel geloven, maar de aard van 't beestje blijft. Anderen zullen "het geweten hebben" dat de onvolprezen Paulien onrechtvaardig werd behandeld. Daar ben ik zeker van.
0 x
-
- x 435
Nee, ik toetste enkel hetgene hier wordt geschreven over Paulien met wat we in de serie zagen. Ik reageerde enkel op specifieke gequote tekst van één persoon en had het hier helemaal niet over "jullie". En ik kon alleen maar vaststellen dat Paulien veel redelijker reageerde dan die persoon verwachte.ikke schreef: di 02 mar 2021, 22:10 Heb jij het personage Paulien bedacht, misschien, dat je zo zeker weet dat wij verkeerd denken over Paulien?
Deze verhaallijn is nog niet af, hé?!
Dat ze zichzelf niets meer zal aandoen, dat wil ik wel geloven, maar de aard van 't beestje blijft. Anderen zullen "het geweten hebben" dat de onvolprezen Paulien onrechtvaardig werd behandeld. Daar ben ik zeker van.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik denk dat het nog een beetje moet bezinken.
Eens ze beseft dat alle hoop voorbij is (dit is voorlopig nog maar een advies, zei Karin), zal ze flink gaan doordraaien.
Eens ze beseft dat alle hoop voorbij is (dit is voorlopig nog maar een advies, zei Karin), zal ze flink gaan doordraaien.
0 x
-
- x 435
Waarom toch altijd van het slechtstse scenario uitgaan? Waarom niet eens een beetje positief zijn? Dat ze ontgoocheld is en zal blijven is duidelijk, maar ik verwacht dat ze er redelijk mee zal blijven omgaan zoals hij de huidige Paulien past.Tiboko schreef: di 02 mar 2021, 23:31 Eens ze beseft dat alle hoop voorbij is (dit is voorlopig nog maar een advies, zei Karin), zal ze flink gaan doordraaien.
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 03 mar 2021, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond haar alleen redelijk tegen Jacques, bij Kobe en Karin was dat al veel minder.tvx1 schreef: di 02 mar 2021, 20:24 Verkeerd gedacht. Dat ze het niet goed zou opnemen is niet meer dan normaal. Maar ze was al bij al vrij redelijk. De normale ontgoocheling die je op z’n moment van een mens zou verwachten. Maar niets waarvan je echt kan zeggen dat het volstrekt onredelijk was. Ze nam het nog vooral zichzelf kwalijk. Zoals ik al zei is Paulien echt wel veranderd. Ze is echt niet meer die persoon die eens bijna van een dak sprong.
Verder hebben we haar nog niet bij andere mensen gezien sinds het slechte nieuws, dacht ik.
En natuurlijk is ze ontgoocheld en doet dit pijn.
Het zou maar vreemd zijn als dat niet was, omdat ze er zo naar uitkeek.
En of Paulien veranderd is? Dat vind ik ook wel.
Ik zie haar ook niet meer als de persoon van toen.
Maar wel als iemand die alleen maar vriendelijk kan zijn als de dingen lopen zoals zij dat wil.
En nu is er iets wat ze niet krijgt.
Of tenminste, die kans is reëel.
Dat is gewoon mijn mening.
En het is hier een forum, waar meningen uitgewisseld worden.
Dus die 'verkeerd gedacht' was totaal overbodig.
1 x
-
- x 435
Mijn gedacht! Ik ben volledig akkoord met je zienswijze wat Paulien betreft. En ik ben benieuwd wie "den beer zal opgegeten hebben" , want zo erg veel veranderd lijkt Paulien mij niet. Ik was content dat ze zo menselijk en vriendelijk reageerde op het blijde nieuws van Adil, maar of ze hem die tweeling zal gunnen, valt nog af te wachten...ikke bang...satine schreef: wo 03 mar 2021, 09:05 En het is hier een forum, waar meningen uitgewisseld worden.
Dus die 'verkeerd gedacht' was totaal overbodig.
0 x