Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
Evaaa
x 435

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door Evaaa »

Eerlijk? Ik vind dat hij het nog lang heeft ingehouden, die goesting om op de Lowie zijn bakkes te slaan. En eerlijk, ik kan hem ook geen ongelijk geven. Lowieke is maar een slijmerig manneke. Met zijn "Janaake" ook altijd. :crazy:
Misschien dat Bram nu ook gewoon denkt nadat Lowie had gezegd dat hij het weet, dat Paulien hem erin heeft geluisd om de relatie kapot te krijgen?
Desalniettemin, voor eerlijkheid en trouwheid :thumbdown: Een dikke nul, onze Bram.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Zover zal hij nog niet denken. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Bram is hypocriet bezig. Vond het wel goed dat Lowie hem op zijn plaats zette.
0 x
"You can call me Root"
De Ponti
Nog geen rang

Bericht door De Ponti »

Hij durft Jana een nacht in de kou laten staan, hij durft Lowie op zijn smoel te gaan slaan terwijl hij nog iets veel ergers gedaan heeft. Ik zou in de grond zinken van schaamte. :whistle:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

"Het is een feit dat Paulien zich als slachtoffer opstelt terwijl ze het zelf heeft gezocht; dat is zeker niet goed en ik snap dat iedereen die mening heeft (ikzelf ook), maar feit blijft wel dat Bram er is in meegegaan en dat vind ik zwak van hem. Ex of niet, relatieproblemen of niet. Hij had alleen een foto gezien van Jana en Lowie en daar trok hij meteen een conclusie uit, terwijl hij het beter wat had kunnen laten bezinken aleer tot een impulsieve actie over te gaan."

Ja ok , maar pauline deed er dan ook alles aan om hem te overtuigen van de ontrouw van jana omdat het haar uitkwam en dan had de arme Bram niet veel nodig want hij twijfelde al een hele tijd . Sorry, Bram had beter moeten weten maar de enige echte schuldige is Pauline en ik hoop dat zij haar willetje niet zal krijgen, NOOIT ! gelukkig heeft Louis een beter hart dan zij !
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

nounake schreef:Ja ok , maar pauline deed er dan ook alles aan om hem te overtuigen van de ontrouw van jana omdat het haar uitkwam en dan had de arme Bram niet veel nodig want hij twijfelde al een hele tijd . Sorry, Bram had beter moeten weten
Misschien wel een punt, al vind ik "arme Bram" hier een kleine beetje overdreven. Wanneer ik wel medelijden had met hem was toen Jana maar bleef doorzeuren over hoe hij nooit tijd maakte voor haar, terwijl hij geen keuze had. Dát was erg.
maar de enige echte schuldige is Pauline
en hier blijf ik bij mijn standpunt. Ik vind dat ze allebei schuldig zijn, al is het misschien op een "andere manier".
ik hoop dat zij haar willetje niet zal krijgen, NOOIT ! gelukkig heeft Louis een beter hart dan zij !
Daar ben ik het mee eens.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

nounake schreef:
Ja ok , maar pauline deed er dan ook alles aan om hem te overtuigen van de ontrouw van jana omdat het haar uitkwam en dan had de arme Bram niet veel nodig want hij twijfelde al een hele tijd . Sorry, Bram had beter moeten weten maar de enige echte schuldige is Pauline en ik hoop dat zij haar willetje niet zal krijgen, NOOIT ! gelukkig heeft Louis een beter hart dan zij !
Ga ik toch niet mee akkoord eerlijk gezegd. Paulien kan toch nooit de enige schuldige zijn hierin. Paulien mag dan wel gebruik hebben gemaakt van het moment, maar Bram was bij volle bewustzijn en wist goed genoeg wat hij deed. Paulien heeft tegen Bram ook nooit gelogen over de het feit dat ze nog gevoelens voor hem heeft. Dat goed wetende heeft hij toch met haar geslapen. Treft dus minstens evenveel schuld als Paulien.

Ga wel akkoord dat Lowie beter hart heeft als Paulien. Al denk ik dat zijn zwijgen weinig te doen heeft met een goed hart, maar met slimmer zijn.
0 x
"You can call me Root"
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het zou toch wel fijner zijn als Paulien gewoon toegeeft dat ze Bram verleid heeft en dat dit jammer genoeg niet gewerkt heeft.
Nu speelt ze het slachtoffer, wat ze toch niet echt is.

Maar Bram heeft ook schuld, hoe moeilijk het soms ook is - nee zeggen kan altijd.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

satine schreef:Het zou toch wel fijner zijn als Paulien gewoon toegeeft dat ze Bram verleid heeft en dat dit jammer genoeg niet gewerkt heeft.
Nu speelt ze het slachtoffer, wat ze toch niet echt is.
Denk dat het probleem in deze is dat ze het niet speelt, maar ze gewoon echt denkt dat ze het is. Heeft open kaart gespeeld met Bram toen ze zei dat ze nog gevoelens voor hem had. Bram heeft dan effe later met haar geslapen, waardoor Paulien hoop kreeg voor een dagje.

Wat niet wegneemt dat haar gedrag nu vrij zielig is natuurlijk.
0 x
"You can call me Root"
Carina
Nog geen rang

Bericht door Carina »

Bram moet gewoon open kaart spelen met Jana want er zijn al te veel mensen op de hoogte van zijn avontuurtje. Beter ineens de korte pijn dan kan het misschien nog goed komen met Jana. Men is altijd met 2 :eusa-naughty: en als 1 ervan zijn mond open doet tegen een ander gaat de bal aan het rollen. :teasing-blah:
0 x
De Ponti
Nog geen rang

Bericht door De Ponti »

Als hij dat doet is hij volgens Jana kwijt, te meer omdat Jana zich dan zal realiseren dat hij het een nacht heeft afgetrapt en ambras heeft gemaakt met Lowie, voor wat ten opzichte van wat hij gedaan heeft maar een stomme kus was.

De manier waarop dat vreemd gaan avontuur begonnen is vond ik feitelijk een beetje belachelijk, ook al heeft Paulien haar gestook hem in ook mede in die richting geduwd. Bram ziet een foto van Lowie en Jana (Is niet eens zo vreemd, ze zijn beste vrienden), Paulien probeert te injecteren dat het wel iets betekent, Bram gelooft het (ondanks dat Jens dat probeert te verhinderen). Paulien komt hem troosten en baf! :boo: Zonder haar gestook betwijfel ik toch of het zo'n vaart gelopen had.

Ik ga absoluut akkoord dat je in dit soort zaken met 2 bent, maar we kunnen niet onder stoelen of banken steken dat Paulien van het begin tot het laatste dankbaar gebruik heeft gemaakt van de situatie.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat het nu maar snel uitkomt. Sorry, maar sinds Jana het zelf aan Bram verteld heeft en Bram niet aan haar en hij nu óók nog Lowie heeft geslaan terwijl hij zélf de grootste fout heeft gemaakt, heb ik er geen compassie meer mee. Hypocriet!
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Frank's invloed op Bram speelt ook mee om te zwijgen. Frank keek verbaasd dat Louis het wist.
Hem even helpen : Hij zou zwijgen en zegt het tegen Simonne, die tegen Julia en zo naar Pauline en Louis.
Frank vergat het spreekwoord : Een geheim alleen dat weet geen een, 'n geheim met twee weet iedereen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wel vrij laag van Frank om Bram te adviseren om te zwijgen, en dan nog met zijn vrouw erbij ! Dat roept ongetwijfeld heel veel herinneringen op.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Is eigenlijk bergaf beginnen gaan met hem sinds hij naar Frank is beginnen gaan met zijn problemen. Bram zou nu toch ook slim genoeg moeten zijn om geen relatieadvies van Frank te volgen met diens relatieverleden : :problem:
0 x
"You can call me Root"
Gesloten