Misschien dat Bram nu ook gewoon denkt nadat Lowie had gezegd dat hij het weet, dat Paulien hem erin heeft geluisd om de relatie kapot te krijgen?
Desalniettemin, voor eerlijkheid en trouwheid

Misschien wel een punt, al vind ik "arme Bram" hier een kleine beetje overdreven. Wanneer ik wel medelijden had met hem was toen Jana maar bleef doorzeuren over hoe hij nooit tijd maakte voor haar, terwijl hij geen keuze had. Dát was erg.nounake schreef:Ja ok , maar pauline deed er dan ook alles aan om hem te overtuigen van de ontrouw van jana omdat het haar uitkwam en dan had de arme Bram niet veel nodig want hij twijfelde al een hele tijd . Sorry, Bram had beter moeten weten
en hier blijf ik bij mijn standpunt. Ik vind dat ze allebei schuldig zijn, al is het misschien op een "andere manier".maar de enige echte schuldige is Pauline
Daar ben ik het mee eens.ik hoop dat zij haar willetje niet zal krijgen, NOOIT ! gelukkig heeft Louis een beter hart dan zij !
Ga ik toch niet mee akkoord eerlijk gezegd. Paulien kan toch nooit de enige schuldige zijn hierin. Paulien mag dan wel gebruik hebben gemaakt van het moment, maar Bram was bij volle bewustzijn en wist goed genoeg wat hij deed. Paulien heeft tegen Bram ook nooit gelogen over de het feit dat ze nog gevoelens voor hem heeft. Dat goed wetende heeft hij toch met haar geslapen. Treft dus minstens evenveel schuld als Paulien.nounake schreef:
Ja ok , maar pauline deed er dan ook alles aan om hem te overtuigen van de ontrouw van jana omdat het haar uitkwam en dan had de arme Bram niet veel nodig want hij twijfelde al een hele tijd . Sorry, Bram had beter moeten weten maar de enige echte schuldige is Pauline en ik hoop dat zij haar willetje niet zal krijgen, NOOIT ! gelukkig heeft Louis een beter hart dan zij !
Denk dat het probleem in deze is dat ze het niet speelt, maar ze gewoon echt denkt dat ze het is. Heeft open kaart gespeeld met Bram toen ze zei dat ze nog gevoelens voor hem had. Bram heeft dan effe later met haar geslapen, waardoor Paulien hoop kreeg voor een dagje.satine schreef:Het zou toch wel fijner zijn als Paulien gewoon toegeeft dat ze Bram verleid heeft en dat dit jammer genoeg niet gewerkt heeft.
Nu speelt ze het slachtoffer, wat ze toch niet echt is.