Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ik vond het wel een behoorlijk flauwe FC De Kampioenen-grap - die er bovendien vanuit gaat dat Rami redelijk snel op het verkeerde been gezet is...
Zou kunnen natuurlijk, maar vermits Nancy hem al een paar keer duidelijk aan haar dochter wilde koppelen, zou hij toch gewoon moeten doorhebben dat dit een misverstand is. Niet dus
heidiw schreef: wo 16 okt 2024, 14:29
"Tim was ook welkom"
En hij heeft van Nancy mogen blijven slapen Net als zoveel anderen En dan de reactie van Rami Ik heb moeten schaterlachen bij dat gesprekje. Het enige wat ik eigenlijk boeiend vond gisteren aan de aflevering
Waldek, toen Robin hem 'walnoot' noemde. Dat viel niet in goede aarde en dat is begrijpelijk.
Ik snap ook niet waarom iedereen zo in Robins eisen mee gaat en probeert Robin te paaien, maar het gezicht van Waldek was goud waard.
satine schreef: wo 23 okt 2024, 09:14
gezicht van Waldek was goud waard.
Het volledige personage is tegenwoordig goud waard.
Hoe hij de laatste tijd uit de hoek komt en zijn gezichtsuitdrukkingen.
Een beetje het omgekeerd van een karaktermoord (dat laatste hebben we al zoveel meegemaakt)