satine schreef: wo 02 okt 2019, 11:03Want het is ook niet omdat Karin zegt dat de mogelijkheid tot volledige voogdij bestaat, dat Bob die ook krijgt.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij die gaat krijgen. Hij laat Tamara keihard vallen toen hij het nieuws vernam, om dan pas toenadering te zoeken toen hij het geslacht kende, en dan is het nog de vraag of hij überhaupt contact zou hebben gezocht als het om een meisje ging. Ik neem toch dat Tamara dit bij een eventuele rechtszaak ook gaat aangeven
Bovendien , ZIJN zoon , zoals meneer het zo graag noemt, woont en leeft sinds de geboorte bij zijn moeder , hij zal nu toch wel aan haar wat gehecht zijn na al die tijd? Terwijl Bob evengoed toch eens af en toe had kunnen binnen springen zonder uiteraard met Christine, zover wonen ze nu olk niet van elkaar . Wie weet was Tamara dan net wat inschikkelijker? Maar nee, het is blijkbaar gemakkelijker om naar een advocaat te stappen en stappen te ondernemen om een DNA test te eisen.

Maar goed , dat terzijde, een rechter gaat dus moeilijk een baby van een maand kunnen scheiden van zijn moeder.