Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
De dr in t ziekenhuis waarvan Tamara de gsmnr ontfutselde, kon al even slecht acteren als Arne, ook zo'n zoutpilaar, precies zijn broer.
0 x
-
spike
- Nog geen rang
Die kleine rolletjes zouden inderdaad wat meer aandacht mogen krijgen.johan1969 schreef:De dr in t ziekenhuis waarvan Tamara de gsmnr ontfutselde, kon al even slecht acteren als Arne, ook zo'n zoutpilaar, precies zijn broer.
In een Britse reeks kom je dat niet tegen ( het reservoir aan talent waaruit ze kunnen putten is natuurlijk van een andere orde ).
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
-
lord F.
- Poster rang 5

Er even hier verder op ingaan ...
Beetje moeilijk natuurlijk om een treffelijk afscheid te verzinnen in het verhaal als de actrice niet meer beschikbaar is.
mja, Jenny was ook niet meer betrokken in een verhaallijn, terwijl Jana dat wel was.Nickos schreef:Het was de laatste aflevering met Jana, en daar werd héél veel aandacht aan geschonken. Tussendoor kwamen we dan ook nog te weten dat Jenny dood is. Joy Anna Thielemans heeft 5 jaar in Thuis meegedaan, Janine Bischops meer dan 20 jaar. Ligt het aan mij of ligt de verhouding hier serieus verkeerd? Bij mij kwam het over alsof het afscheid van Jana hét onderwerp van de aflevering was, en daartussen was het dan nog even kort van 'ah ja en Jenny is ook dood, maar nu terug naar Jana, dat is veel belangrijker!'.
Beetje moeilijk natuurlijk om een treffelijk afscheid te verzinnen in het verhaal als de actrice niet meer beschikbaar is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1038
De regie had Janine voorgesteld om samen een "exit verhaal" te bedenken, maar Janine bedankte daar feestelijk voor. Met andere woorden, het kon haar niks meer schelen, begrijpelijk misschien.
Bij Joy lagen de zaken heel anders natuurlijk. De figuur Jana had dan ook een grote impact in het verhaal...
Bij Joy lagen de zaken heel anders natuurlijk. De figuur Jana had dan ook een grote impact in het verhaal...
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Daar ga ik allemaal mee akkoord, maar ze hadden net iets meer moeite kunnen doen. Ook als de actrice niet meer beschikbaar is hadden ze dit met net iets meer respect kunnen aanpakken. Een personage als Jenny en een actrice als Janine Bischops hadden beter verdiend.lord F. schreef:Er even hier verder op ingaan ...
mja, Jenny was ook niet meer betrokken in een verhaallijn, terwijl Jana dat wel was.Nickos schreef:Het was de laatste aflevering met Jana, en daar werd héél veel aandacht aan geschonken. Tussendoor kwamen we dan ook nog te weten dat Jenny dood is. Joy Anna Thielemans heeft 5 jaar in Thuis meegedaan, Janine Bischops meer dan 20 jaar. Ligt het aan mij of ligt de verhouding hier serieus verkeerd? Bij mij kwam het over alsof het afscheid van Jana hét onderwerp van de aflevering was, en daartussen was het dan nog even kort van 'ah ja en Jenny is ook dood, maar nu terug naar Jana, dat is veel belangrijker!'.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
wat ik er van vond vrijdag ?
RIP Jenny
Dag Jana
Olivia.
RIP Jenny
Dag Jana
0 x
-
tvx1
- x 435
Waarom? Omdat ze iemand die heel veel spijt heeft van zijn daden nog een kans wil geven?martha schreef:![]()
Olivia.
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Ik snap vooral niet waarom ze eerst met het bericht zijn gekomen dat Jenny een weekje terug naar België kwam, had haar dan zo laten sterven zonder Leo, Rosa en Marianne eerst te laten uitkijken naar haar komst. Of had Leo en Rosa naar Marokko laten gaan omdat Jenny op sterven lag, zodat ze afscheid hadden kunnen nemen.Nickos schreef:Daar ga ik allemaal mee akkoord, maar ze hadden net iets meer moeite kunnen doen. Ook als de actrice niet meer beschikbaar is hadden ze dit met net iets meer respect kunnen aanpakken. Een personage als Jenny en een actrice als Janine Bischops hadden beter verdiend.lord F. schreef:Er even hier verder op ingaan ...
Ik ben benieuwd of de begrafenis van Jenny in beeld zal komen, want dat is de enige manier waarop ze nu nog het afscheid kan krijgen dat ze verdient.
0 x
Sanne
-
ikke
- x 435
Als ze al bij "leven en welzijn" geen fatsoenlijke verhaallijn meer kreeg,(de reden waarom Janine opstapte) waarom zou ze dan een begrafenis krijgen?Sanneke schreef: Ik ben benieuwd of de begrafenis van Jenny in beeld zal komen, want dat is de enige manier waarop ze nu nog het afscheid kan krijgen dat ze verdient.
Ik denk dat we 't zullen moeten doen met de afsluit van vrijdag ll. En voor mij hoeft er geen begrafenis te komen. Daar heb ik nu even mijn buik van vol...(even terzijde)
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Een begrafenis moet niet zo nodig. Als ze Jenny niet meer terug te laten keren uit Marokko
zijn er zoveel scenario's dan deze brute totaal inspiratieloze manier.
Ze konden Jenny zwaar ziek laten worden en sterven met Leo bij haar.
Desnoods op die verre luchthaven. Dat lukt heel goed zonder bijkomende decors of acteurs
Leo vertelt het wel later als hij terugkomt.
Of zonder Leo maar Bianca was bij haar moeder in het laatste uur. Ook horen we dat achteraf.
Kortom er moest niemand voor opdraven en geen decors. Dit was menselijker geweest.
Onnodig de kijker te " verrassen " met dit brutaal afscheid. De ( zogenaamde ) scenaristen
gunden zichzelf nog een kers op de taart met die welkomst slinger
Hier kwam inzicht noch fantasie aan te pas en komt over als : hop en weg.
zijn er zoveel scenario's dan deze brute totaal inspiratieloze manier.
Ze konden Jenny zwaar ziek laten worden en sterven met Leo bij haar.
Desnoods op die verre luchthaven. Dat lukt heel goed zonder bijkomende decors of acteurs
Leo vertelt het wel later als hij terugkomt.
Of zonder Leo maar Bianca was bij haar moeder in het laatste uur. Ook horen we dat achteraf.
Kortom er moest niemand voor opdraven en geen decors. Dit was menselijker geweest.
Onnodig de kijker te " verrassen " met dit brutaal afscheid. De ( zogenaamde ) scenaristen
gunden zichzelf nog een kers op de taart met die welkomst slinger
Hier kwam inzicht noch fantasie aan te pas en komt over als : hop en weg.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Jenny (janine) is ook "hop en weg"uit de serie gestapt.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik had wel verwacht dat we van Jenny ook enkele herinneringsbeelden te zien zouden krijgen.
Zoals bij Yvette, of een rouwregister, zoals bij Yvette. Het contrast is zooooo groot.
Enkele oude beelden van Jenny tonen, daar hadden ze Janine niet voor nodig, die hebben ze in hun archief zitten (of heb ik ze gemist, en zijn ze er toch geweest?)
Zoals bij Yvette, of een rouwregister, zoals bij Yvette. Het contrast is zooooo groot.
Enkele oude beelden van Jenny tonen, daar hadden ze Janine niet voor nodig, die hebben ze in hun archief zitten (of heb ik ze gemist, en zijn ze er toch geweest?)
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Het contrast is volgens mij zo groot omdat ze bij Thuis achter de schermen echt niet goed gezind waren met het extreem plotse vertrek van Janine Bischops. Ik blijf erbij, dit is gewoon natrappen. Misschien zie ik spoken maar je zal me toch niet snel van het tegendeel kunnen overtuigen. Zeker nu het er naar uit ziet dat de begrafenis in Marokko zal zijn en ze met andere woorden zelfs geen moeite gaan doen om die in beeld te brengen.Duimelijntje schreef:Ik had wel verwacht dat we van Jenny ook enkele herinneringsbeelden te zien zouden krijgen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Geen idee hoe ze dat op gaan lossen en of ze het in beeld gaan brengen, maar ik ben er wel heel benieuwd naar.
Het contrast is inderdaad heel groot, en ik moet toegeven dat ik toch even een kleine knoop in mijn maag kreeg vanavond bij de korte herinnering van Marianne...
Misschien dat er nog wel meer van zo'n beelden komen? Dat zou ik persoonlijk eigenlijk wel mooi / gepast vinden.
Tot nu toe lijkt het wel alsof er gewoon een figurant uit beeld verdwijnt, wat ik toch eerlijk gezegd behoorlijk respectloos vind naar zowel Janine als "Jenny"...
Het contrast is inderdaad heel groot, en ik moet toegeven dat ik toch even een kleine knoop in mijn maag kreeg vanavond bij de korte herinnering van Marianne...
Misschien dat er nog wel meer van zo'n beelden komen? Dat zou ik persoonlijk eigenlijk wel mooi / gepast vinden.
Tot nu toe lijkt het wel alsof er gewoon een figurant uit beeld verdwijnt, wat ik toch eerlijk gezegd behoorlijk respectloos vind naar zowel Janine als "Jenny"...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Dat het respectloos is is volgens mij de bedoeling, héél spijtig. En mijn woorden waren nog niet koud en in de aflevering van vandaag werd er bevestigd dat ze begraven wordt in Marokko. Dus met 99 % waarschijnlijkheid buiten beeld.Christel schreef:Geen idee hoe ze dat op gaan lossen en of ze het in beeld gaan brengen, maar ik ben er wel heel benieuwd naar.
0 x