Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door ikke »

satine schreef:Even gekopieerd uit het topic van Femke:
Arciat schreef:Iedereen content? Afwachten hoe Sam daarover zal denken. Maar dat is niet Femke's probleem.
Ik vond het ook een vreemde wending. Hoeveel 'vaste' klanten heb je als klusbedrijf?
Zelfs als de 'interessante' prijs voor zo'n mand de helft is van normaal, dan betekent het nog 75 euro voor klanten waar ze ooit de garage zijn gaan uitruimen.
Of de haag gaan bijknippen.
Het is een klusbedrijf, geen grote aannemer.
En het is inderdaad 'sjieker' dan een mail, maar ook een pak duurder.
Maar goed, ondertussen denkt Frank dat hij geweldige deals afsluit - ben benieuwd wat Sam daar van gaat vinden. :whistle:
Ik snap het ook niet, hoor, maar euh, 't is niet mijn probleem, maar dat van Sam en haar kabouters.(en in d' eerste plaats eigenlijk het probleem van de scenaristen)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:
Caligula schreef:Wel, het is mss toch wel de moeite waard hoor. Tevreden klanten maken andere klanten. Maar Sam moet het wel weten idd.
En die klanten willen dan volgend jaar op hun beurt ook allemaal een mand... :whistle:
Sam zou beter eens gaan kijken waar Frank allemaal mee bezig is.
Ja natuurlijk. Hoe meer manden, hoe meer vreugd. En de prijs van een mand gaat niet meer opwegen tegen de prijs van een klus.
0 x
Potentia Principatum
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Ergens wel typerend dat Sam ineens flesjes geeft blijkbaar en geen borstvoeding, past ook wel bij het type vrouw dat ze is... Petje af voor Tim die de hele nacht doet zodat zij kan 'snurken' ;)
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Van de andere kant vond ik het toch wel mooi van Sam dat ze Yvette haar achterkleinkind liet vasthouden.
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

Prieeltje schreef:Ergens wel typerend dat Sam ineens flesjes geeft blijkbaar en geen borstvoeding, past ook wel bij het type vrouw dat ze is...
Ben je automatisch een slechte moeder omdat je een flesje geeft in plaats van borstvoeding? :mrgreen:
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

heidiw schreef:
Prieeltje schreef:Ergens wel typerend dat Sam ineens flesjes geeft blijkbaar en geen borstvoeding, past ook wel bij het type vrouw dat ze is...
Ben je automatisch een slechte moeder omdat je een flesje geeft in plaats van borstvoeding? :mrgreen:
Absoluut niet, dat zeg ik ook niet he! (ons zoontje krijgt ook al 10 maanden flesjes, dus ik ben zeker niet tegen), ik zeg alleen maar dat het wel past bij het type vrouw dat ze is.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ben je sowieso een bepaald type vrouw als je flesjes i.p.v. borstvoeding geeft? En wat voor type is Sam dan op dat gebied? :)
Soms vinden mensen borstvoeding geven niet prettig en kolven ze liever, of drinkt een kindje niet fatsoenlijk van de borst, of zit er niet genoeg voeding in de moedermelk zodat iemand op flesvoeding aangewezen is, enz.
Redenen te over, en de reden van Sam weten we eigenlijk niet... :razz:

En dat Tim 's nachts opstaat is lief, maar toch ook geen wereldwonder. Sam kan wel wat extra rust gebruiken na haar bevalling en de drukte na de geboorte. Tim heeft nu nog vrij, en Sam kan nog genoeg nachten opstaan als hij weer aan het werk moet.

Petje af dus voor zowel Tim als Sam dat ze allebei hun kindje graag zien :thumbup: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Ik heb heel veel recent bevallen mensen in mij omgeving, en (het feit dat de bv niet lukt of andere redenen buiten beschouwing gelaten) wist ik bij de meesten wel op voorhand door het type persoon ze waren of ze meteen de bv gingen stoppen en flesjes geven of niet. En in mijn beeld passen die flesjes dus in het plaatje dat Sam is. Das alles wat ik wou zeggen hoor.
En ik zeg ook niet dat het een wereldwonder is dat Tim de hele nacht voor zich neemt, maar ik zeg alleen maar petje af, omdat ik uit ervaring weet dat de hele nacht alleen doen in het begin best zwaar is en wij dus nooit 1 van ons 2 de hele nacht apart van onze baby hebben geslapen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vond het een beetje vroeg van Sam om al over een nieuwe peter te beginnen tegen Tim...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel ik had daar echt geen problemen mee, maar ik ben dan ook altijd een nachtraaf geweest. Maar borstvoeding kon ik natuurlijk niet geven hé! Zodus...een heel proper ventje met een half slapende mama! :whistle:
Maar ik denk ook dat het er echt niet toe doet of Sam nu BV geeft of niet, trouwens mss heeft ze wel niet genoeg.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Ben je sowieso een bepaald type vrouw als je flesjes i.p.v. borstvoeding geeft? En wat voor type is Sam dan op dat gebied? :)
Soms vinden mensen borstvoeding geven niet prettig en kolven ze liever, of drinkt een kindje niet fatsoenlijk van de borst, of zit er niet genoeg voeding in de moedermelk zodat iemand op flesvoeding aangewezen is, enz.

En dat Tim 's nachts opstaat is lief, maar toch ook geen wereldwonder. Sam kan wel wat extra rust gebruiken na haar bevalling en de drukte na de geboorte. Tim heeft nu nog vrij, en Sam kan nog genoeg nachten opstaan als hij weer aan het werk moet.

Petje af dus voor zowel Tim als Sam dat ze allebei hun kindje graag zien :thumbup: ;)
Ik treed Prieeltje bij, het verwondert mij ook niet dat Sam meteen voor de fles kiest.
Borstvoeding vraagt meer tijd van de moeder zelf en Sam is een "carrièrevrouw", dus in die zin ben ik helemaal niet verwondert dat Sam kiest voor flesvoeding, die kan ze namelijk aan anderen overlaten als zij gaat werken.
De beste keuze is die die je voor jezelf in eer en geweten maakt. Dat heeft niets te maken met een goede of slechte moeder zijn.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
Christel schreef:Ben je sowieso een bepaald type vrouw als je flesjes i.p.v. borstvoeding geeft? En wat voor type is Sam dan op dat gebied? :)

Ik treed Prieeltje bij, het verwondert mij ook niet dat Sam meteen voor de fles kiest.
Borstvoeding vraagt meer tijd van de moeder zelf en Sam is een "carrièrevrouw", dus in die zin ben ik helemaal niet verwondert dat Sam kiest voor flesvoeding, die kan ze namelijk aan anderen overlaten als zij gaat werken.
De beste keuze is die die je voor jezelf in eer en geweten maakt. Dat heeft niets te maken met een goede of slechte moeder zijn.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens, en ik dacht dan ook zeker niet dat Sam een slechte moeder gevonden werd.
Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik de link Sam/carrièrevrouw niet eens gelegd had, vandaar mijn vraag over dat type. :oops:
Ik dacht zelf eigenlijk dat zij het op dat vlak juist makkelijker heeft, omdat ze eigen baas is en Hannah eventueel tussendoor zou kunnen voeden. Maar als je het van de andere kant bekijkt (en ook meer naar Sam zoals ze zich voor-, en aan het begin van haar zwangerschap gedroeg), is het inderdaad wel logisch dat ze voor flesvoeding kiest... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

[quote="Christel"]Ben je sowieso een bepaald type vrouw als je flesjes i.p.v. borstvoeding geeft?

Natuurlijk niet :nope:
Borstvoeding of de papfles rangschikt moeders niet in " types ". :thumbup:
Daarvoor hangt het van te veel verschillende factoren af. :wave:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

ikke schreef:

Vind ik ook! En daarbij kunnen ze toch moeilijk de actrice voor de camera zetten met een ontblote borst? Tenzij ze beslissen om nooit een scene te filmen waarin haar dochter eet/drinkt. :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

hannanaske schreef:n daarbij kunnen ze toch moeilijk de actrice voor de camera zetten met een ontblote borst?
Wel dat weet ik niet. Daar is m.i niks mis mee. Of vind je dat het natuurlijke nu ook moet geweerd worden uit onze puriteinse maatschappij.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten