Dat denk ik ook en Lowie zal groen zien van jaloezie.Crackers schreef:Ik denk dat Jana en Toon binnenkort een koppel gaan vormen.
Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zo dus:Kiki_Dee schreef:Dat denk ik ook en Lowie zal groen zien van jaloezie.
En toch weet ik het niet, ik denk nog altijd Jana-Lowie.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Het wordt Jana - Louis, juist omdat Toon in the picture komt, de rekperiode 
0 x
-
Evaaa
- x 435
Waarom toch dat voortdurende gekoppel Jana-Lowie...
Laat Jana maar naar Toon gaan. Ze valt toch op oudere mannen. Bram was ook al ouder.
Lowie zit allang in de friendzone.
Laat Jana maar naar Toon gaan. Ze valt toch op oudere mannen. Bram was ook al ouder.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja idd, er zijn er hier die te vlug op de feiten willen vooruitgaan.Evaaa schreef:Waarom toch dat voortdurende gekoppel Jana-Lowie...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Wat een stuntelig gedoe met Toon gisteren ! Een moderne jonge studente die ( zo doet ze zich toch voor) zo hip en springerig spontaan is , en dan zo staan te treuzelen en keren en draaien ...nee of 't is heel slecht geakteerd of 't is te gek voor woorden .
Haar manier van doen is die van wat ze noemen " een seuteke"
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vond dit uitstekend geacteerd. Hoeveel jonge mensen staan er te springen om te helpen bij het uitkuisen van een vuile WC?nounake schreef:Wat een stuntelig gedoe met Toon gisteren ! Een moderne jonge studente die ( zo doet ze zich toch voor) zo hip en springerig spontaan is , en dan zo staan te treuzelen en keren en draaien ...nee of 't is heel slecht geakteerd of 't is te gek voor woorden .
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Bovendien is ze de laatste tijd "niet helemaal zichzelf"met Toon in de buurt. 
0 x
-
ikke
- x 435
Ja, dat is wel heel erg opvallend. En ook dat vind ik uitstekend weergegeven.jessie V. schreef:Bovendien is ze de laatste tijd "niet helemaal zichzelf"met Toon in de buurt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook.
En dat iemand staat te kokhalzen als ze een emmer met inhoud van de WC in haar handen geduwd krijgt, kan ik ook wel volgen. Zoiets is ook geen pretje natuurlijk, en zeker niet als je daar sowieso niet aan gewend bent...
En dat iemand staat te kokhalzen als ze een emmer met inhoud van de WC in haar handen geduwd krijgt, kan ik ook wel volgen. Zoiets is ook geen pretje natuurlijk, en zeker niet als je daar sowieso niet aan gewend bent...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Eindelijk was Jana beter dan anders en dat kokhalzen en die onzekerheid met Toon erbij leek echt.Christel schreef:Dat vind ik ook.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Jana mag dan misschien serieus warm lopen voor Toon. Omgekeerd zie ik toch nog geen enkele interesse. Bovendien vind ik ook dat Lowie toch weer de laatste dagen zo in beeld wordt gebracht dat daar toch weer een opflakkerende verliefdheid zou kunnen worden geïnterpreteerd.
0 x
-
ikke
- x 435
Zeg wel!fazou schreef:Jana mag dan misschien serieus warm lopen voor Toon.Bovendien vind ik ook dat Lowie toch weer de laatste dagen zo in beeld wordt gebracht dat daar toch weer een opflakkerende verliefdheid zou kunnen worden geïnterpreteerd.Omgekeerd zie ik toch nog geen enkele interesse.
0 x