Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door johan1969 »

Ik vond de hele straf van Femke gewoon n lachtertje.

Dat de schadevergoeding hoog is, is normaal, maar dat is geen boete he !

Het klopt trouwens niet : als je n ongeval hebt waar drugs in het spel zijn, moet je altijd psychologische testen (naast theoretisch en praktisch rijexamen) afleggen.
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Schadevergoeding zeker ok, maar Frank weer met zijn Dokkemans :mad:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vraag me trouwens af hoe ze zo'n lichte straf kon krijgen met haar strafblad van vroeger of haar verleden ?

Nu lijkt het alsof ze n 18-jarige is die pas zijn rijbewijs heeft gehaald en iemand 'per ongeluk' heeft omvergereden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Heeft Femke een strafblad?
Dat heb ik gemist denk ik - waarvoor dan? :denk:
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Ik denk niet dat ze echt een strafblad heeft. Kan mij in ieder geval toch niet meteen iets herrineren daarover.
Ze heeft wel al eerder financiële problemen gehad , en een deurwaarder die is langsgeweest enzo geloof ik.

Ik ben in ieder geval wel blij dat ze 100% de waarheid heeft gesproken in de rechtbank. Niet dat dat alles goed maakt , maar het laat toch zien dat ze de volle verantwoordelijkheid opneemt voor wat ze gedaan heeft. En veel meer kan ze uiteindelijk ook niet doen. Dus ik vond het wel mooi van hoor.
Nu snap ik natuurlijk wel dat dat voor Simonne (voorlopig) niet zo veel uitmaakt.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Sasha schreef:Ik denk niet dat ze echt een strafblad heeft. Kan mij in ieder geval toch niet meteen iets herrineren daarover.
Ze heeft wel al eerder financiële problemen gehad , en een deurwaarder die is langsgeweest enzo geloof ik.
t Is dat wat ik bedoel. Ze heeft geen onbesproken verleden. Rechters zien ook wel of ze met voorbeeldige studenten, hardwerkende huisvaders of losers te maken hebben en houden daar ook rekening mee.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

een faillisement van Ter Smissen Baget en als gevolg daarvan al eens opgepakt samen met Nancy voor winkeldiefstal.
Iets waar ze voorheen ook al eens voor opgepakt geweest is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:
Sasha schreef:Ik denk niet dat ze echt een strafblad heeft. Kan mij in ieder geval toch niet meteen iets herrineren daarover.
t Is dat wat ik bedoel. Ze heeft geen onbesproken verleden. Rechters zien ook wel of ze met voorbeeldige studenten, hardwerkende huisvaders of losers te maken hebben en houden daar ook rekening mee.
Een rechter houdt zich aan feiten. 't Kan best zijn dat ze ook hun twijfels hebben bij bepaalde personen, maar ze moeten zich aan de wet houden, ook als iemand er als een gangster uitziet! Je hebt ook misdadigers die er als mister Belgium uitzien(denkt aan de mooie Patrick Haemers).
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

€92.000,- dus dat ze mag bijeen sparen. Liever haar dan ik. :crazy:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:€92.000,- dus dat ze mag bijeen sparen. Liever haar dan ik. :crazy:
't Is nog niet eens de prijs van een huisje, dat moet wel lukken!
Ze kan mss een lening aan gaan? Dan is ze in 30 jaar van haar schulden af! :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Goed dat het eindelijk wat stiller lijkt te worden rond Femke.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Jeetje wat onaardig van Femke om zo tegen Eddy te doen. Eddy doet toch zijn best? Bah wat een onaardige actie
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Ook al is Eddy nu wel een beetje sympathiek en aardig. Je mag niet vergeten dat hij dat vroeger absoluut niet was ! Femke heeft heel veel miserie gekend met die man. Van ongewenste avances tot rechtuit geweld. Dus dat ze hem niet kan luchten , en dus ook niet aardig doet tegen hem kan ik volledig snappen.
Hoewel ze hem vandaag misschien een beetje meer had kunnen helpen. :)

€92 000 is toch een aardig bedrag. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat zo vlug gaat afbetaald zijn gelijk Tim zegt. Toch zeker niet met het loon van een kuisvrouw.
De gemakkelijkste oplossing voor haar is denk ik de loft verkopen. Hoewel ik het heel jammer voor haar zou vinden moest ze die ook nog kwijtraken. :(
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Inderdaad, vroeger was Eddy alles behalve de 'grappige man' zoals we hem nu kennen!
Dus dat Femke hem nog steeds niet met open armen ontvangt kan ik haar niet kwalijk nemen.
Ik vind het al heel wat dat ze in dezelfde kamer kunnen komen zonder elkaar in de haren te vliegen... :razz:

En Femke heeft er toch ook nooit een geheim van gemaakt dat ze de relatie tussen Eddy en haar moeder niet ziet zitten?
Dan vind ik het nogal wiedes dat ze niet meteen staat te springen om hem tips te geven. ;)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

100% akkoord !

Bovendien smijt Eddy nu met geld dat hij nog niet heeft, ik denk dat hij binnenkort wel het deksel op de neus gaat krijgen.
0 x
Plaats reactie