Luc Bomans (Mark Willems)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Hij is wel inventief. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Zo smerig! Wacht maar tot Julia al zijn vuile trucken leert kennen!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Ganja
- Poster rang 3

Ze gaat die niet leren kennen want Luc is heer en meester in liegen en manipuleren en Julia is blind van liefde dus....Crackers schreef:Zo smerig! Wacht maar tot Julia al zijn vuile trucken leert kennen!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nog wel, maar uiteindelijk zal het toch wel uitkomen denk ik zo, en dan ben ik toch ook wel benieuwd naar Julia's reactieGanja schreef:Ze gaat die niet leren kennen want Luc is heer en meester in liegen en manipuleren en Julia is blind van liefde dus....Crackers schreef:Zo smerig! Wacht maar tot Julia al zijn vuile trucken leert kennen!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
-
lord F.
- Poster rang 5

En Frank nog gebruiken als zondebok. Hij heeft er wel heel veel voor over om z'n broer buiten te krijgen. 
Vraag me wel af hoe de klanten gaan reageren als ze ontdekken dat het namaakmateriaal is dat ze krijgen, ook al is het dan schijnbaar een solo-operatie van Frank volgens de certificaten.
Vraag me wel af hoe de klanten gaan reageren als ze ontdekken dat het namaakmateriaal is dat ze krijgen, ook al is het dan schijnbaar een solo-operatie van Frank volgens de certificaten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Luc op zijn best hé. Hij kan niks anders,maar als hij vals kan spelen doet hij het goed. En de arme Eddy gaat zich nog maar eens in de luren laten leggen want van het moment dat Luc de naam van de leverancier kent...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Het is misschien niet al te snugger, maar ik vraag me af wat Luc nou steeds door Frank laat tekenen?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Certificaten. Meer weet ik ook niet.jessie V. schreef:Het is misschien niet al te snugger, maar ik vraag me af wat Luc nou steeds door Frank laat tekenen?
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ik vermoed dat het garantie certificaten zijn, omdat ze nu eenmaal met duur merkmateriaal werken. Als Frank deze ondertekent, namaak plaatst, en Luc gaat naar de politie, tja dan hangt Frank. Als Luc tenminste blijft echt materiaal aankopen en hiermee kan 'bewijzen' dat hij de echte producten aankocht. Mijn gedacht!
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Kwast
- Poster rang 5

Luc maakt er weer een zooitje van, maar dat zijn we al gewend. Het zou een wonder zijn als Luc opeens een rechtvaardig mens zou worden of dat hij dingen deed die wenselijk zijn. Luc en dingen doen die wel zo aardig en netjes zijn is een zeldzame combinatie.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
tvx1
- x 435
Tenzij Frank of Simonne haar de waarheid vertelt natuurlijk...Ganja schreef:Ze gaat die niet leren kennen want Luc is heer en meester in liegen en manipuleren en Julia is blind van liefde dus....Crackers schreef:Zo smerig! Wacht maar tot Julia al zijn vuile trucken leert kennen!
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Da' s iets voor een aflevering vlak voor de seizoensfinale, samen met de brief van Leontine.tvx1 schreef:Tenzij Frank of Simonne haar de waarheid vertelt natuurlijk...Ganja schreef:Ze gaat die niet leren kennen want Luc is heer en meester in liegen en manipuleren en Julia is blind van liefde dus....Crackers schreef:Zo smerig! Wacht maar tot Julia al zijn vuile trucken leert kennen!
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Als Frank dat doet zonder zijn Simonneke er bij, is hij haar kwijt, hij is zelf wel slim genoeg om dat te beseffen.
Als Simonne de brief laat lezen, dan zou ze tegen de laatste wens van Leontien in gaan, dat betwijfel ik toch.
Lowie wordt toch pas volgend jaar in april 18?
Maar goed, dit is het topic van Luc.
Als Simonne de brief laat lezen, dan zou ze tegen de laatste wens van Leontien in gaan, dat betwijfel ik toch.
Lowie wordt toch pas volgend jaar in april 18?
Maar goed, dit is het topic van Luc.
0 x