Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door Christel »

Ann en Mayra. Of eigenlijk heel die verhaallijn rond Mayra's steeds absurder wordende kinderwens...
Hoe willen ze daar ooit nog een zinnig personage van maken?? Het doet een beetje denken aan Véronique jaren geleden, maar die was psychisch niet in orde, en zelfs zij maakte het minder bont in haar pogingen om zwanger te worden...
Onvoorstelbaar dat ze van Mayra zo'n geflipt type gemaakt hebben, en vooral ook zo jammer...

En dat niet alleen; ik ben het gedraai en gelieg van Mayra, en het feit dat Ann op slaafse wijze in alle onzin van haar "liefke" trapt (met haar zeurderig en zielig snoetje op de koop toe) zo ongelofelijk kotsbeu!

Ik kan er niks aan doen en val waarschijnlijk enorm in herhaling, maar dat koppel gaat bij mij inmiddels echt alle irritatiegrenzen over... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Ann en Mayra. Of eigenlijk heel die verhaallijn rond Mayra's steeds absurder wordende kinderwens...
Hoe willen ze daar ooit nog een zinnig personage van maken?? Het doet een beetje denken aan Véronique jaren geleden, maar die was psychisch niet in orde, en zelfs zij maakte het minder bont in haar pogingen om zwanger te worden...
Onvoorstelbaar dat ze van Mayra zo'n geflipt type gemaakt hebben, en vooral ook zo jammer...

En dat niet alleen; ik ben het gedraai en gelieg van Mayra, en het feit dat Ann op slaafse wijze in alle onzin van haar "liefke" trapt (met haar zeurderig en zielig snoetje op de koop toe) zo ongelofelijk kotsbeu!

Ik kan er niks aan doen en val waarschijnlijk enorm in herhaling, maar dat koppel gaat bij mij inmiddels echt alle irritatiegrenzen over... :thumbdown:
Jij staat helemaal niet alleen met je herhaling en je ergernis.
ALS ik naar de Thuisdag ga en ALS ik per toeval een scenarist tegen 't lijf loop, dan ga ik die ongezouten mijn mening geven over dit en andere absurde verhaallijnen. :lol: Let wel: ik schreef: ALS!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

ikke schreef:Jij staat helemaal niet alleen met je herhaling en je ergernis.
ALS ik naar de Thuisdag ga en ALS ik per toeval een scenarist tegen 't lijf loop, dan ga ik die ongezouten mijn mening geven over dit en andere absurde verhaallijnen. :lol: Let wel: ik schreef: ALS!
DOEN!
0 x
ThuisInDuitsland
Nog geen rang

Bericht door ThuisInDuitsland »

Ik erger mij vooral aan dat ongeloofelijk lelijke kapsel van Ann :wtf: - de kleur net hondep***p en de haren zien er zo droog en "ongeknipt" uit - ze moesten eens een nieuwe personnage in Thuis doen opdoeken, en dan wel nen goeien coiffeur zunne :lol:
Serieus: Jaren geleden was Ann (Monika) wel heel knap maar nu loopt zij d'r bij als een afgedankt paard :-?
0 x
ThuisInDuitsland
Nog geen rang

Bericht door ThuisInDuitsland »

Verhaallijn waar ik mij het meest aan erger:

Peggy en Rosa, die - volgens de spoilers...........
Moderator bericht:
Spoilers enkel en alleen in het spoilerhoekje :!:

http://thuisforum.be/viewforum.php?f=16
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Mayra, Peggy, en de hele Lowie-Jana-Bram toestand. En Paulien niet te vergeten.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik erger mij vooral aan hoe sommige ouders voor hun (stief)kinderen kruipen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik erger me aan de attitude van sommige mensen in Thuis.

-Judith is boos op Kurt (heel begrijpelijk), maar tussen dit en "zomaar" zonder zijn toestemming zijn woning binnenstappen om Stans skispullen te gaan oppikken, lijkt me toch wel een brug te ver...

Ze had bijvoorbeeld Stan kunnen meenemen en zélf in de auto wachten terwijl Stan die spullen meenam, maar nee hoor - ze ging helemaal op haar eentje naar binnen alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

-Mayra die vraagt aan Ann en Waldek om haar verkrachting stil te houden. Op uitzondering van Marianne weet minder dan 24 uur later quasi iedereen (including Rosa, cafébaas Jens en de vrolijke koffietafel bij de Bomansen) wat er haar overkomen is.

-Bram die verdrietig is omdat het uit is met Jana en dan maar tot gat in de nacht gaat "pintelieren" in een blijkbaar danscafé, waar Jana's vriendinnen hem spotten. Zoooo onvolwassen.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Tiboko schreef:Ik erger me aan de attitude van sommige mensen in Thuis.

-Judith is boos op Kurt (heel begrijpelijk), maar tussen dit en "zomaar" zonder zijn toestemming zijn woning binnenstappen om Stans skispullen te gaan oppikken, lijkt me toch wel een brug te ver...

Ze had bijvoorbeeld Stan kunnen meenemen en zélf in de auto wachten terwijl Stan die spullen meenam, maar nee hoor - ze ging helemaal op haar eentje naar binnen alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

-Mayra die vraagt aan Ann en Waldek om haar verkrachting stil te houden. Op uitzondering van Marianne weet minder dan 24 uur later quasi iedereen (including Rosa, cafébaas Jens en de vrolijke koffietafel bij de Bomansen) wat er haar overkomen is.

-Bram die verdrietig is omdat het uit is met Jana en dan maar tot gat in de nacht gaat "pintelieren" in een blijkbaar danscafé, waar Jana's vriendinnen hem spotten. Zoooo onvolwassen.
Ik vond het vooral onvolwassen van die vriendinnen om dat meteen te gaan door vertellen, en volgens mij fel aangespekt. Aangezien Jana maar 1 vriendin heeft, lijkt het me sterk dat de rest het beste met haar voor heeft :angel:. En Bram zijn manier om verdriet kan je nu gaan afkeuren, maar dat is gewoon wat er ook gebeurt in het dagelijkse leven.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Tiboko schreef:.

Volgens mij weet Jens niets af van die verkrachting hoor. Hij weet alleen dat Kurt Mayra lastig viel en dat heeft hij aan Judith verteld. Hij was er tenslotte getuige van want dat gebeurde in zijn zaak. 't Is nu alleen nog wachten tot er bij Judith een belletje gaat rinkelen waarom er ruzie is tussen Judith en Mayra, want zij weet wel wat er gebeurd is.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef: 't Is nu alleen nog wachten tot er bij Judith een belletje gaat rinkelen waarom er ruzie is tussen Judith en Mayra, want zij weet wel wat er gebeurd is.
???????????????????????????? 'k Ben niet mee in den draai.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ann, hoe naief en dom dat ze kan zijn.
En haar gedrag als ze kwaad is op Marianne is precies een jonge giraf die zijn lijf niet onder controle heeft. :lolno:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Marianne, waar moeit ze zich eigenlijk mee. Ze probeert twee huishoudens kapot te maken en ze heeft geluk dat Nancy makkelijk aan werk raakt want anders was dat huishouden nummer drie.
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Poolaapje schreef:Marianne, waar moeit ze zich eigenlijk mee. Ze probeert twee huishoudens kapot te maken en ze heeft geluk dat Nancy makkelijk aan werk raakt want anders was dat huishouden nummer drie.
Inderdaad. Ik praat het gedrag van Mayra t.o. Marianne nog altijd niet goed en ze heeft echt gemeen gedaan een paar weken geleden, maar nu hangt ze zelf het klein kind uit!
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

ikke schreef:
hannanaske schreef: 't Is nu alleen nog wachten tot er bij Judith een belletje gaat rinkelen waarom er ruzie is tussen Judith en Mayra, want zij weet wel wat er gebeurd is.
???????????????????????????? 'k Ben niet mee in den draai.
Oh Pardon! Ruzie tussen Kurt en Mayra, bedoelde ik. :lol: 't Wordt afwachten tot er een belletje gaat rinkelen bij Judith. Zij hoort van Jens dat Kurt ruzie had met Mayra op de dag van haar verkrachting. En diezelfde dag verdwijnt Kurt nog en blijkt hij dood te zijn. 't Kan niet anders dan uitkomen, maar de vraag is natuurlijk WANNEER? :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Plaats reactie