Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door satine »

Ik denk toch ook dat Bram uit zichzelf niks ondernomen zou hebben, als Paulien zich afstandelijker opgesteld had.
Maar ze troostte hem maar al te graag - ze hebben ook al een relatie gehad vroeger, ze wist waarschijnlijk wel 'what does the trick'. ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ze zijn gewoon allebei in de fout gegaan. Paulien door de situatie de misbruiken en Bram simpelweg door erin mee te gaan en zijn vriendin te bedriegen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Lazylady schreef:Ze zijn gewoon allebei in de fout gegaan. Paulien door de situatie de misbruiken en Bram simpelweg door erin mee te gaan en zijn vriendin te bedriegen.
Helemaal akkoord - ik vind het gewoon niet echt fair dat Paulien als slachtoffer gezien wordt.
Ok, ze heeft/had gevoelens voor Bram en daar kiest ze ook niet voor natuurlijk - maar ze had het fatsoen kunnen hebben om te wachten tot ze wist hoe het nu eigenlijk echt zat tussen Bram en Jana.
Maar nee, een beetje stoken met een foto waarvan ze wel kon vermoeden dat die Bram nog onzekerder zou maken.
De manier waarop ze haar foon weglegde, maar toch wel een beetje 'opvallend' liet liggen...

Ik vind Bram niet de enige 'schuldige', maar hij krijgt wel alle negativiteit over zich.

En nu ook Frank, Simonne, Julia en Luc er weet van hebben, denk ik dat Bram er best aan doet om het (op het juiste moment) toch aan Jana op te biechten.
Voor ze het van iemand anders hoort...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar dat bram nu het slachtoffer is die in de val gelokt werd is toch ook een brug te ver. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

lord F. schreef:Maar dat bram nu het slachtoffer is die in de val gelokt werd is toch ook een brug te ver.
satine schreef:Ik vind Bram niet de enige 'schuldige', maar hij krijgt wel alle negativiteit over zich.
;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Bram wil er zich veel te makkelijk vanaf maken. Altijd die Bambi-oogjes en achteraf agressief doen, zoals daarnet met Jens... ("Poten thuis!") (Ik vind dat zo irritant en kinderachtig.)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Bram gaat het waarschijnlijk niet opbiechten, of wel en hij rent terug in de armen van Paulien. Het zou wel bagger zijn als hij er gemakkelijk mee weg komt. Misschien is die Jana wel niet zo zijn type en kan hij zich beter richten op Paulien.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door ranske »

Zo een drama voor die kus en Bram moet, hoe moeilijk ook het haar zeggen.
Hoe hij in de put zat tijdens die Rome reis.Pauline hem zogezegd troostte en verleidde en hem liet twijfelen op zijn vraag of Louis verliefd was op haar. Hij dacht dat alles voorbij was omdat ze niet antwoordde op zijn berichtjes.Hij direkt spijt had en Pauline liet voelen dat haar poging mislukte. Zij overal het slachtoffer gaat uithangen en Bram ontslagen werd.
De vraag is hoe 'n groot kind als Jana dat gaat opnemen. Toch moet Bram verhinderen 't van 'n ander hoort.
Paulien zei al tegen Louis en Julia en vanavond tegen Tim en Sam. 't Wordt tijd Brammeke !!!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

het wordt al langer hoe gevaarlijker voor Bram want dat kreng van een Pauline zit daar maar het slachtoffer ui te hangen terwijl zij alles in gang stak . Straks gaat ze nog beweren dat hij haar verkrachtte !
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Bram is dom bezig de laatste tijd. Kan wel zeggen dat Paulien hem verleid heeft, maar hij is even schuldig als haar. Zelf nog meer , want hij heeft een vriendin. Wat hij gedaan heeft is dus volledig zijn verantwoordelijk. Moet het Jana uiteraard vertellen al weet ik niet of Jana het hem zal vergeven. Vooral ook omdat hij zolang wacht met het te vertellen.
0 x
"You can call me Root"
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ikweetnix schreef:Moet het Jana uiteraard vertellen al weet ik niet of Jana het hem zal vergeven. Vooral ook omdat hij zolang wacht met het te vertellen.
Inderdaad! En ook omdat hij nog eens moeilijk deed over Jana's kus met Lowie in Rome, om haar vervolgens daags erna pas "te vergeven"... Hij moet wat zeggen! Zo hypocriet en laf...
Hij maakt de situatie met elke actie die hij al ondernomen heeft sinds Jana's terugkeer, penibeler...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het is een feit dat Paulien zich als slachtoffer opstelt terwijl ze het zelf heeft gezocht; dat is zeker niet goed en ik snap dat iedereen die mening heeft (ikzelf ook), maar feit blijft wel dat Bram er is in meegegaan en dat vind ik zwak van hem. Ex of niet, relatieproblemen of niet. Hij had alleen een foto gezien van Jana en Lowie en daar trok hij meteen een conclusie uit, terwijl hij het beter wat had kunnen laten bezinken aleer tot een impulsieve actie over te gaan. (Ok, ik kan zeker begrijpen dat hij "iets" dacht, maar dan nog...! Jana en Lowie komen toch ook al lang zo goed overeen! :doh: )

Ik vind het ook jammer dat hij moeite heeft met normaal reageren op emotionele situaties. Ofwel trekt hij Bamiboogjes zoals een onschuldig jongetje (vooral als iemand hem met iets confronteert), ofwel doet hij agressief (komt meestal nog overdreven en belachelijk over, vind ik persoonlijk) ofwel loopt hij gewoon weg.

Maar ja, dit alles zal vast door de problemen in zijn opvoeding komen...

Bram zal verder een beste kerel zijn hoor, dat is wel duidelijk; maar dit vind ik altijd zo "jammer" aan hem.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En hop, ik heb mijn bericht nog maar geplaatst... Dit sloeg echt nergens op.

Als Bram zelf niet was vreemd gegaan had ik het best kunnen begrijpen, maar in dit geval... Sorry, nee.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Bram mag nou toch wel stilletjes aan gaan beseffen dat hij zelf nog wel het meeste in de fout is gegaan, en dat hij dus beter een beetje zijn gemak houdt. Een cursusje angermanagement is in zijn geval ook geen overbodige luxe trouwens... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, hij is goed bezig.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten