Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
Wamberto
Nog geen rang

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door Wamberto »

Er zal hoogstwaarschijnlijk wel een logische maar geen voor de hand liggende verklaring zijn voor Geert zijn gedragingen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef: Het ligt er veel te dik bovenop... :mrgreen:
Dat is juist. Nu zijn er twee mogelijkheden: ofwel leggen ze het er dik bovenop zodat we allemaal denken dat hij het niet is,ofwel zijn ze straight (moeilijk aan te nemen van de scenaristen) en is hij het juist wel,wat ik niet geloof.
Hetzelfde kun je trouwens zeggen over Danny die zoveel moeite doet om Geert verdacht te maken dat hij zel verdacht wordt.
Ik hoop dat ze dit nog geen weken gaan laten aanslepen...
Wat wel zo is,is natuurlijk het feit dat zolang Geert vastzit (in de veronderstelling dat hij het zou zijn) Emmatje zonder eten of drinken zit...
0 x
Potentia Principatum
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Wie het ook is, zou het niet de eerste pedofiel zijn die zijn slachtoffers opsluit zonder eten of drinken met de bedoeling ze te laten omkomen.

Bovendien blijf ik erbij dat Geert 300% onschuldig is.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wamberto schreef:Wie het ook is, zou het niet de eerste pedofiel zijn die zijn slachtoffers opsluit zonder eten of drinken met de bedoeling ze te laten omkomen.

Nee, uiteraard niet. Ik zal eens iets vreselijks zeggen. Als hij ze laat omkomen van honger en dorst kan hij er ook niet meer van profiteren hé en dat is toch de bedoeling van een pedofiel. Dus wie het ook is hij gaat wel een ritje moeten maken.
Dat Geert onschuldig is geloof ik ook.
0 x
Potentia Principatum
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Caligula schreef:
Wamberto schreef:Wie het ook is, zou het niet de eerste pedofiel zijn die zijn slachtoffers opsluit zonder eten of drinken met de bedoeling ze te laten omkomen.

Nee, uiteraard niet. Ik zal eens iets vreselijks zeggen. Als hij ze laat omkomen van honger en dorst kan hij er ook niet meer van profiteren hé en dat is toch de bedoeling van een pedofiel. Dus wie het ook is hij gaat wel een ritje moeten maken.
Dat Geert onschuldig is geloof ik ook.
Of de dader redeneert dat nu de politie dichterbij komt hij er beter voor kan zorgen dat Emma niet zal spreken. In dat geval kunnen ze haar beter snel vinden en dat wordt een probleem als de politie zich op Geert blijft fixeren.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Volgens mij kan het op een punt komen dat Geert in voorhechtenis blijft, zelfs zonder concrete bewijzen. Zelfs een veroordeling zonder echt bewijs kan (zie parachutemoord). Iedereen zal er van uitgaan dat Emma dood is, en ondertussen kan de echte dader zijn gang blijven gaan. Misschien kan Emma dan ontsnappen en komt alles toch nog uit. Maar dan ga je ervan uit dat de verhaallijn nog enkele maanden zal aanslepen. En dat zou maar vreemd zijn ... Bovendien moeten we er nu ook van uitgaan dat Emma al verkracht is, en dat is toch geen evidente verhaallijn om daarna mee verder te gaan. Ik weet echt niet hoe de scenaristen dat allemaal gaan "oplossen"...
0 x
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Het kan zijn dat de rechter redeneert dat Geert door te blijven zwijgen Emma dood wil, maar daar is geen enkel bewijs voor, zoals Meester Baert al aanhaalde is ook dat DNA weerlegbaar. Judith heeft al verklaard dat Emma Geert vast pakte. Het is vrij simpel om zo te bewijzen dat Emma's DNA op zijn kostuum is terecht gekomen en zo mee naar de Ardennen verkast is. Zo kan Geert vrij gepleit en komt de zaak ofwel terug volledig open ofwel beland de zaak onopgelost in de vergeetput.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee,nee uitkomen gaat het toch maar ze kunnen het natuurlijk wel (onnodig) rekken. We hebben dat al meegemaakt ten tijde van Sofie.
0 x
Potentia Principatum
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Caligula schreef:Nee,nee uitkomen gaat het toch maar ze kunnen het natuurlijk wel (onnodig) rekken. We hebben dat al meegemaakt ten tijde van Sofie.
Sofie? :-? Ik weet nog veel van vroeger, maar nu laat mijn geheugen me even in de steek.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Is niet erg, hoor. Dat hebben we allemaal wel eens.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Sofie was verdwenen na ruzie met Peter en werd na enkele maanden (ja maanden) vermoord teruggevonden. Vermoord door Mike.
Laatst gewijzigd door Caligula op vr 05 sep 2014, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Caligula schreef:Sofie was verdwenen na ruzie met Peter en werd enkele maanden (ja maanden) vermoord teruggevonden. Vermoord door Mike.
Natuurlijk!

Emma blijft in beeld komen, dus denk ik niet dat dat hier de bedoeling is, maar als ze nog eten krijgt van haar ontvoerder dan zou het nog wel eens wel lang kunnen duren.
0 x
Tini
Nog geen rang

Bericht door Tini »

Ik heb zo een donkerblauw vermoeden dat Emma naar de ardennen is gegaan, naar het huis van odette. Ze heeft dan aangebeld toen geert naar de apotheek was. Odette deed open en heeft haar dan naar die kamer gebracht om te wachten tot geert thuis kwam. Odette is helemaal vergeten dat emma daar zat door haar dementie.
Dit is wat ik denk dat er gebeurd is.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Tini schreef:Ik heb zo een donkerblauw vermoeden dat Emma naar de ardennen is gegaan, naar het huis van odette. Ze heeft dan aangebeld toen geert naar de apotheek was. Odette deed open en heeft haar dan naar die kamer gebracht om te wachten tot geert thuis kwam. Odette is helemaal vergeten dat emma daar zat door haar dementie.
Dit is wat ik denk dat er gebeurd is.
Maar Tom en Judith zijn toch naar het huis van Odette gegaan en Tom heeft daar rondgegeken, dus denk niet dat dit het geval is..

Trouwens, die deur was toch opengebeukt door Tom, stelt de politie zich daar geen vragen bij ??
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

karolien85 schreef:Maar Tom en Judith zijn toch naar het huis van Odette gegaan en Tom heeft daar rondgegeken, dus denk niet dat dit het geval is..
Juist, en ze stonden daar Emma,Emma te roepen zodus zou Emma dat toch wel gehoord hebben en teruggeroepen hebben. Die kamer is toch niet soundproof hé. Emma is/was daar niet.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten