Robin Bomans (Kobe Debie)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Robin Bomans (Frits De Ruyter)
En de lieve brave Robin is teruggekeerd als n rebel die enkel wil chillen ...
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
Dit is het topic van Robin Bomans, niet van de nieuwe acteur die de rol nu vertolkt, niet van andere acteurswissels.
We hebben een apart hoekje voor de Acteurs/actrices en daar kan iedere forum ten allen tijde een nieuw topic openen, indien gewenst.

We hebben een apart hoekje voor de Acteurs/actrices en daar kan iedere forum ten allen tijde een nieuw topic openen, indien gewenst.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik zou voorstellen dat Robin eens fulltime gaat werken, dan zal hij zien dat het leven niet enkel fun en 'chillen' is.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Dat zal nog even duren vooraleer hij dat inziet.
Eerst de ambtetante puber uithangen en dan 12 stielen en 13 ongelukken alvorens hij weet dat niets gratis is in het leven
1 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
ja en in die tijd het etterbakje uithangen en iedereen de boom injagen. Heeft wel een heel onterecht ego gekregen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Normaal wel dacht ik, maar zoals Tom zei hij kan hem niet naar school sleuren
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Helemaal niet: fysisch en psychisch niet! Maar wat een reisje naar het buitenland al niet kan doen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Niet per se.
Ik neem aan dat Tom een overeenkomst heeft gemaakt met de school van Robin dat hij een tijdje afwezig bleef. Over hoe lang dat ging, weten we niet. Dus of ze in de school nu weten dat Robin terug is, is niet duidelijk.
Maar zelfs als dat wel geweten is, wordt de jeugdpolitie pas ingeschakeld na 30 halve(!) dagen ongewettigde afwezigheid. Dat is dus ongeveer 3 en een halve week.
Echter, in de praktijk wordt er, als de leerling al 17 is, vaak geen werk van gemaakt, omdat de leerplicht dan binnen het jaar vervalt.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Kan een school hier zelf over beslissen? Want bij mijn dochter zijn ze toch strenger en zijn het max 20 B-codes.
On topic.
Meneer wil "topvoetballer" worden.
Als je als bijna 18-jarige nog niet gescout werd door een ploeg uit de Pro-League moet je toch beseffen dat dit niet meer zal gebeuren.
Was hij trouwens na dat drugsgebeuren niet buitengesjot bij die ploeg? (Pun intended)
Ik weet niet wat er in Marokko gebeurd is maar voor zijn vertrek was Robin toch redelijk verstandig. En neen, Youssef en Aicha zijn ook geen karikaturen van domme of luie Noord-Afrikanen die hem blaaskes wijsgemaakt hebben, integendeel! Dat waren twee bollebozen die er door hard studeren geraakt zijn in het leven.
Dat er meer in het leven is dan studeren en werken daar ga ik volledig mee akkoord. Helaas, zonder Euromillions te winnen kun je niet leven zonder inkomen uit arbeid. En zonder middelbaar diploma zijn de kansen op een mooie goedbetaalde job heel beperkt. Zelfs met enkel een middelbaar diploma.
Hopelijk kan Karin of Marianne hem weer met zijn voeten op de grond zetten.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Marianne zal nog wel even uit beeld blijven, vermoed ik. En Karin heeft hem hier al op aangesproken, zonder succes...
Dat hij ineens zomaar schoolmoe is, zonder voordien daarvan signalen te hebben gegeven, is toch wel opmerkelijk. Wellicht is hij daar in Marokko de foute "vrienden" tegen gekomen, die zijn hoofd zot hebben gemaakt over reizen en "de wereld zien" - zoals hij al aan Tom aangaf. Alleen is hij ook nog minderjarig, dus "zomaar" de wereld rondreizen, afgezien van hoe hij dit moet bekostigen, is dan ook onzin.
Net zoals profvoetballer worden, spelers die dat traject volgen, worden doorgaans al op hun 16de (of zelfs jonger) in de club gescreend en klaargestoomd - terwijl Robin, zoals Heidi al aangaf, net door zijn club werd doorgestuurd vanwege malgedrag etc. Hij zal dus moeten opteren voor een derde optie, als de school een no go wordt - en dat is gewoon gaan werken. Heel benieuwd of hij dit zal willen.
@ de moderators
Kan de naam tussen haakjes Frits De Ruyter niet geruild worden voor de nieuwe acteur, vermits Frits niet langer die rol speelt ??
Dat hij ineens zomaar schoolmoe is, zonder voordien daarvan signalen te hebben gegeven, is toch wel opmerkelijk. Wellicht is hij daar in Marokko de foute "vrienden" tegen gekomen, die zijn hoofd zot hebben gemaakt over reizen en "de wereld zien" - zoals hij al aan Tom aangaf. Alleen is hij ook nog minderjarig, dus "zomaar" de wereld rondreizen, afgezien van hoe hij dit moet bekostigen, is dan ook onzin.
Net zoals profvoetballer worden, spelers die dat traject volgen, worden doorgaans al op hun 16de (of zelfs jonger) in de club gescreend en klaargestoomd - terwijl Robin, zoals Heidi al aangaf, net door zijn club werd doorgestuurd vanwege malgedrag etc. Hij zal dus moeten opteren voor een derde optie, als de school een no go wordt - en dat is gewoon gaan werken. Heel benieuwd of hij dit zal willen.
@ de moderators
Kan de naam tussen haakjes Frits De Ruyter niet geruild worden voor de nieuwe acteur, vermits Frits niet langer die rol speelt ??
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Robin Bomans (Kobe Debie)
Pffff, het kan me eigenlijk weinig schelen wat hij in Marokko heeft gezien, gehoord of meegemaakt - deze ommezwaai is echt wel heel ongeloofwaardig.
Is het nu wachten tot hij iets 'ergs' meemaakt, waardoor zijn ogen open gaan en hij opnieuw het makke sulletje wordt dat hij voor zijn reis was?
Manmanman!
Is het nu wachten tot hij iets 'ergs' meemaakt, waardoor zijn ogen open gaan en hij opnieuw het makke sulletje wordt dat hij voor zijn reis was?
Manmanman!
0 x