Jessica Engels (Ditte Jaspers)
-
- Nog geen rang
Re: Jessica Engels (Ditte Jaspers)
Als je googelt op "Wie deed het met wie in Thuis" vind je het neukschema van de personages. Dokter Ann is daarin de koploper met zeven relaties. Wil dr. Ann aan de leiding blijven, dan heeft zij er dus alle baat bij om Jessica zo snel mogelijk in te doen. Ik zou in haar plaats geen tijd verliezen, want de jonge garde is aan een stevige inhaalrace begonnen (Toon, Jana, Bobke, ..., en straks komt Louis terug, vergeet ook niet dat Kaat staat te springen om terug seksueel actief te worden)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Euhm, voor zover ik weet is er geen wedstrijd aan verbonden.
Ontopic:
Ik vind toch ook dat Jessica wat overdreven reageert op de aanwezigheid van Mayra.
Er is zelfs niks gebeurd...

Ontopic:
Ik vind toch ook dat Jessica wat overdreven reageert op de aanwezigheid van Mayra.
Er is zelfs niks gebeurd...
0 x
-
- x 435
Crackers wou misschien ook zeggen dat hij dat ook ongezond vindt, maar durfde niet?jessie V. schreef:Ouwe mannen zoeken toch ook vaak jonge blaadjes (en omgekeerd).

Want we kennen allemaal wel minstens één iemand die bij een veel jongere vrouw is, en gelukkig is, en niet ongezond. Wedden dat Crackers zijn bericht eigenlijk zou willen wissen want hij dacht er niet bij na...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Helemaal niet hoor. Ik heb geen onderscheid gemaakt tussen hetero of lesbisch of wat dan ook. Iemand van 70 met iemand van 45 vind ik ok, maar iemand van 45 met iemand van 18 zoals Jessica ongeveer is, vind ik geen gezonde situatie.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Dat is maar hoe je't bekijkt. Zelf zou ik er niet gauw aan beginnen. Maar ik ken meer dan één zo'n koppel die heel gelukkig is.Crackers schreef:Helemaal niet hoor. Ik heb geen onderscheid gemaakt tussen hetero of lesbisch of wat dan ook. Iemand van 70 met iemand van 45 vind ik ok, maar iemand van 45 met iemand van 18 zoals Jessica ongeveer is, vind ik geen gezonde situatie.
Problemen komen pas later... Maar dat zijn dan ook "zorgen voor morgen".
Ik zie Mayra nog niet meteen weglopen met Jessica... Jessica heeft "het" (nog) niet voor haar.
Ik zit ook niet te wachten op de zoveelste relatiebreuk in Thuis.

0 x
-
- Poster rang 5
Thuis kennende zal er wel iets gebeuren met die 3.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Flower-Power
- Poster rang 2
Lazylady schreef:En als Mayra nu een man was, was het dan wel normaler geweest?Flower-Power schreef:Ik begrijp dat Jessica het niet leuk vond dat Mayra haar wilde kussen.
Maar... ik vind wel dat ze een tikkeltje overdrijft met haar reactie daarop.
Ik bedoel, sinds die bijna kus kijkt Jessica steeds zo bang uit haar ogen,
alsof ze denkt dat ze gaan aangerand worden![]()
En dat vind ik toch wel een tikkeltje overdreven.
Natuurlijk is het niet leuk voor haar omdat ze zelf geen gevoelens heeft voor Mayra,
en mogelijk ook omdat ze de goede relatie met Sandrine & Ann niet op het spel wil zetten,
en het is ook logisch dat ze Mayra niet onbedoeld wil aanmoedigen, maar ze kan mijn gedacht
toch wel ene beetje minder bang kijken als een bijna aangerand vogeltje.
Ze ging uiteindelijk wel in op het aandringen van Mayra om mee naar huis te gaan,
maar ik denk dat ze op het einde toch blij was dat Ann haar naar huis zou voeren.
Het is niet omdat het hier om een vrouw gaat, dat het daarom minder eng zou kunnen zijn. Voor lesbienne Jessica kan een oudere lesbische vrouw zijn zoals een oudere hetero man voor een hetero meisje denk ik dan.
Ik kan haar zekere angst dan ook begrijpen. De manier waarop Mayra naar haar keek, vond ik dan ook nogal freaky.
Bij Ann heeft Jessica dat gevoel niet, maar dat lijkt mij dan ook logisch gezien ze haar al eens heeft proberen te kussen en ze haar meer als vertrouwenspersoon zal zien.
We weten natuurlijk ook niet wat er in het verleden met Jessica gebeurd is. Wie weet heeft ze wel eens iets naars meegemaakt met iemand (al dan niet een vrouw)? Ik denk ook dat het een serieus gevoel van schaamte is - wat nog eens wordt aangesterkt omdat Mayra doet alsof er niets gebeurd is. Zelf zou ik me ook serieus ongemakkelijk voelen en het moeilijk vinden om erover te beginnen!
Als ze door een man zo was benaderd dan zou ik er net zo over hebben gedacht hoor.
Mijn opmerking had en heeft totaal niets te maken met geaardheid dat doet in mijn ogen zelfs niets ter zake.
En ja... Mayra keek wel freaky (zelfs nu nog vaker)
Heb nu de hele tijd de indruk dat Mayra iets van plan is.
Want heeft ze nu wel al verteld dat Jessica niet moet komen babysitten?
Ik dacht van niet....
Al is dat dan weer niet gepast om dit hier te posten.....
Laatst gewijzigd door Flower-Power op vr 06 jan 2017, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Ik zie Jessica nog verliefd worden op Kaat.
Maar zover ik weet valt die (voorlopig) alleen op mannen.
Maar zover ik weet valt die (voorlopig) alleen op mannen.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Arme Jessica
Slachtoffer van een overjaarse puber (Mayra)
die duidelijk als volwassen vrouw haar grenzen niet kent.
Ik hoop dat Jessica toch de moed kan vinden om het toch aan iemand te vertellen, bijvoorbeeld aan Kaat,
niet dat ik wil dat die twee iets krijgen hoor, maar eerder omdat ik denk dat Kaat nog één van de weinigen
zou zijn die Jessica wel zou geloven. Want helaas voor Jessicia, gezien het verleden met Tamara, en het feit
dat Mayra nu een vuil spel speelt, en An die ze ziet vliegen en zich dingen inbeeld die er nooit zijn gebeurd,
maar dat weinigen haar zullen geloven als ze zegt dat ze niets heeft gedaan met Mayra.
Arm kind heb echt wel medelijden met haar zo slachtoffer worden van een overjaarse puber bah
En neen het maakt niet uit dat het hier om twee vrouwen ging het kon even goed man of vrouw zijn geweest
dan had ik net hetzelfde gereageerd als nu
Slachtoffer van een overjaarse puber (Mayra)

Ik hoop dat Jessica toch de moed kan vinden om het toch aan iemand te vertellen, bijvoorbeeld aan Kaat,
niet dat ik wil dat die twee iets krijgen hoor, maar eerder omdat ik denk dat Kaat nog één van de weinigen
zou zijn die Jessica wel zou geloven. Want helaas voor Jessicia, gezien het verleden met Tamara, en het feit
dat Mayra nu een vuil spel speelt, en An die ze ziet vliegen en zich dingen inbeeld die er nooit zijn gebeurd,
maar dat weinigen haar zullen geloven als ze zegt dat ze niets heeft gedaan met Mayra.
Arm kind heb echt wel medelijden met haar zo slachtoffer worden van een overjaarse puber bah
En neen het maakt niet uit dat het hier om twee vrouwen ging het kon even goed man of vrouw zijn geweest
dan had ik net hetzelfde gereageerd als nu
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Arme Jessica....
Je zal maar jong zijn. Vrij onzeker over je geaardheid en seksualiteit (dat meen ik te begrijpen uit de gesprekken over en et Kaat waar ze gretig op in gaat) en dan iemand als Mayra op je pad vinden... Na de foute manier waarop ze het met Tamara aanpakte, en als je dan ziet hoe moeilijk ze het toch vond om de Frens binnen te gaan... Ik had gisteren echt medelijden met haar... Hopelijk blijft ze steun krijgen van Kaat en Nancy.
Je zal maar jong zijn. Vrij onzeker over je geaardheid en seksualiteit (dat meen ik te begrijpen uit de gesprekken over en et Kaat waar ze gretig op in gaat) en dan iemand als Mayra op je pad vinden... Na de foute manier waarop ze het met Tamara aanpakte, en als je dan ziet hoe moeilijk ze het toch vond om de Frens binnen te gaan... Ik had gisteren echt medelijden met haar... Hopelijk blijft ze steun krijgen van Kaat en Nancy.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
-
- x 435
Ik vind niet dat ze iets op te biechten heeft, zij heeft immers niets misdaan.Kiki_Dee schreef:Ik hoop dat ze alles opbiecht aan Nancy en Kaat!
Maar ik hoop wel dat ze de moed heeft om te vertellen wat haar overkomen is. Mag er niet aan denken dat Mayra weer "buiten schot blijft" door de goedgelovigheid van haar naasten.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
En nu mag ze zelfs niet meer gaan babysitten bij Sandrine, ocharm.
Hoop ook dat ze dit snel kan vertellen aan iemand, liefst zo snel mogelijk, anders geloven ze idd eerder die Mayra. ..
Wat een rotstreek !
Hoop ook dat ze dit snel kan vertellen aan iemand, liefst zo snel mogelijk, anders geloven ze idd eerder die Mayra. ..
Wat een rotstreek !
0 x
-
- x 435
't Is beter voor haar dat ze wegblijft bij Ann en Mayra. Ze zal Sandrine wel missen, maar daar nog gaan babysitten zou alleen maar tot nog grotere problemen leiden.karolien85 schreef:En nu mag ze zelfs niet meer gaan babysitten bij Sandrine, ocharm.
Wat een rotstreek !
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Dat is ook wel waar. Ze zal misschien ook niet meer willen alleen al door Mayra.
Nu gaat zij de slechte zijn, onrecht.. Daar kan ik niet tegen, zelfs niet in soaps
Nu gaat zij de slechte zijn, onrecht.. Daar kan ik niet tegen, zelfs niet in soaps

0 x