Charité Doumbia (Aïssatou Diop)

Gesloten
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Charité (Aïssatou Diop)

Bericht door Lolplayer »

Charité heeft stiekem een pest aan lesbo's en zeker aan lesbo's die een kind opvoeden.

Daarom dat ze weigerde het gelukkig gezinstafereeltje te zien op dat schilderij.

Maar spijtig genoeg heeft ze geld nodig en daarom doet ze maar alsof ze breeddenkend is en ze het aanvaard. Het soort type dat zijn principes opzij zet voor een job.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Charité leek me eerder geïnteresseerd in Tom. Hoe ze hem bekeek, en ook direct de boodschap vergat door te geven.
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

flodderke schreef:Charité leek me eerder geïnteresseerd in Tom. Hoe ze hem bekeek, en ook direct de boodschap vergat door te geven.
Ik denk toch eerder dat ze misschien wel eens de nieuwe vriendin van Waldek zou kunnen worden. Het was gisteren al de tweede keer dat ze elkaar spraken nadat Waldek op consultatie ging bij Ann en hij lijkt alvast toch wel geïnteresseerd in haar
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Toch grappig hoe personages hier meteen gekoppeld worden aan mensen waar ze amper een paar woorden mee gewisseld hebben. Misschien is Charité niet eens single, want zelfs dat weten we niet... :mrgreen:
Waldek's reactie kan net zo goed veroorzaakt zijn door het feit dat Charité een frisse, vriendelijke verschijning is (is altijd plezierig als je jezelf niet echt happy voelt zoals Waldek momenteel), en dat ze gospelliedjes zingt (aangezien Waldek ook altijd gelovig is geweest en graag in de kerk kwam). ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

:clap: :clap: :clap:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Aha! Charité is er onbewust in geslaagd de interesse van Ann te wekken. Hoogste tijd om te speculeren! :dance:
0 x
irissaxo
Nog geen rang

Bericht door irissaxo »

Hebben jullie soms ook problemen om haar te verstaan? ik heb 3x teruggespoeld, maar heb niet begrepen wat er met haar man aan de hand was.
En waarom wou ze niet meer antwoorden toen An vroeg of ze verpleegster was?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

irissaxo schreef:Hebben jullie soms ook problemen om haar te verstaan? ik heb 3x teruggespoeld, maar heb niet begrepen wat er met haar man aan de hand was.
voor zover ik het begrepen heb, was haar man werkzaam in een ziekenhuis, en dat is ingestort, gebombardeerd of zoiets???
Maar ze was inderdaad niet goed te verstaan
Ze wil precies altijd veel vertellen, maar stopt dan altijd plots, alsof het vertellen problemen zou geven.. ik vind het allemaal raar!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik hoop dat ze niet altijd aan het zingen zal zijn als we haar zien.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Vermoedelijk wordt zo benadrukt dat zij eigenlijk anders-of franstalig is. Tijdens die "onderbrekingen" lijkt zij te zoeken naar de juiste woorden om het onaangename aspect van haar herinneringen gepast te kaderen.
Te zien aan de reactie van Ann heeft die stijl zijn uitwerking niet gemist. :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

annekeHU schreef:
irissaxo schreef:Hebben jullie soms ook problemen om haar te verstaan? ik heb 3x teruggespoeld, maar heb niet begrepen wat er met haar man aan de hand was.
voor zover ik het begrepen heb, was haar man werkzaam in een ziekenhuis, en dat is ingestort, gebombardeerd of zoiets???
Maar ze was inderdaad niet goed te verstaan
Ze wil precies altijd veel vertellen, maar stopt dan altijd plots, alsof het vertellen problemen zou geven.. ik vind het allemaal raar!
Ze zei dat haar man in een ziekenhuis werkte dat gebombardeerd is - en daarna in het Frans dat ze hem sindsdien niet meer gezien of gehoord had.
Dat ze dus niet weet of hij nog leeft.

En ik denk dat ze af en toe stopt of aarzelt omdat het haar pijn doet om daarover te vertellen, wat ik gezien de omstandigheden niet zo abnormaal vind...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor ze laat merken dat ze het er niet mee eens is dat twee 'potten' samen zijn en nog een kind opvoeden ook. Ik vind zoiets overigens volstrekt normaal maar het is wel duidelijk te merken dat ze er zo het hare over denkt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Dus Charité heeft een zoontje die ze alleen moet opvoeden, verliest elke dag superveel tijd door te reizen van en naar haar werk & is eigenlijk verpleegster, maar werkt als poetsvrouw. De verdwijning van haar man heeft waarschijnlijk gezorgd dat ze in deze benarde situatie terecht kwam.
Het zou mij eigenlijk niet verbazen dat het allemaal nog maar net gebeurd is en dat Charité voor de eerste keer de gebeurtenissen luidop heeft uitgesproken, waardoor ze opnieuw geconfronteerd wordt met de pijnlijk herinneringen.
Dat zingen/haar geloof is misschien ook therapeutisch voor haar, en maakt deel uit van haar verwerkingsproces.

Dat ze problemen heeft met het feit dat Ann & Mayra een koppel zijn, is mij nog niet echt opgevallen. Ik denk eigenlijk dat ze meer moeite heeft met het feit dat Ann, Mayra & Sandrine een perfect gezinnetje lijken te vormen. Misschien was haar gezinnetje voordien ook perfect, voordat het in één ruk allemaal kapot werd gemaakt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
karen87
Nog geen rang

Bericht door karen87 »

Kwast schreef:Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor ze laat merken dat ze het er niet mee eens is dat twee 'potten' samen zijn en nog een kind opvoeden ook. Ik vind zoiets overigens volstrekt normaal maar het is wel duidelijk te merken dat ze er zo het hare over denkt.
Ik denk dat ze het niet "gewoon" is. Ze kwam van een heel ander land, en ze is blijkbaar heel gelovig (dan denk ik aan het bidden voor het eten en dergelijke...) Misschien is dat in haar land wel volledig uit den boze of niet gezien dat er 2 vrouwen samen zijn, ik denk dat ze het niet gewoon is dat er zo openlijk over gedaan wordt... niet dat ze er niet tegen kan ofzo.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Charité zal zich nu wel zo'n beetje af gaan vragen waar ze in hemelsnaam terecht is gekomen. :razz:
0 x
Gesloten