William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Caligula schreef:Toch vraag ik me af wat die William in Marianne ziet hoor. Ik weet wel dat hij vroeger smoorverliefd was op haar (tja, liefde is blind) maar nu. Wat hij op korte tijd van haar gezien heeft zou me toch tot nadenken stemmen. Maar nee, hij pint de broche er op (Blankenberge of Benidorm,het maakt niet uit) en daar gaan we weer.
William, man je zou toch beter moeten weten.
Toen Marianne gisteren vroeg aan William of hij die broche aan Rosa gegeven had dacht ik toch even dat ze heeeel fout bezig was. ;)
Ja, dat idee kreeg ik ook even. Ik was best verbaasd dat hij het allemaal langs zich neerlegde en haar gewoon die broche gaf alsof zijn neus bloedde... :razz:
Ook wel apart dat hij die broche "spontaan" in zijn broekzak had zitten, trouwens. Zou hij daar constant mee rondgelopen hebben? :mrgreen: :lol:

En zelf vind ik het op zich helemaal niet raar dat William geïnteresseerd is in Marianne, maar wel dat hij zich amper vragen lijkt te stellen bij sommige van haar opmerkingen. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Dat viel mij ook al op. Alsof die opmerkingen van Marianne geen invloed hebben op de mysterieuze plannen die hij met haar heeft. Spooky!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Euhm... William heeft wel een tijdje geleden gezegd dat we allemaal ons verleden hebben en ook allemaal fouten gemaakt hebben (of iets in die trant).
Misschien schrikt hij niet van wat Marianne vertelt omdat hij zelf ook aardig wat op zijn kerfstok heeft?
Want veel weten we niet over hem...

En mysterieuze plannen Captain? Heeft William daar iets over gezegd? :denk:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Maar nee toch ? Nu er eindelijk eens iemand "schijnbaar" normaal en vriendelijk, beleefd en charmant is moeten we daar toch geen duistere reden voor gaan zoeken :razz:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nu ja, blijkbaar is heel al heel z'n leven stapelzot geweest van Marianne dat hij de onhebbelijkheden van haar die hij nu ontdekt met plezier erbij neemt. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

satine schreef:Euhm... William heeft wel een tijdje geleden gezegd dat we allemaal ons verleden hebben en ook allemaal fouten gemaakt hebben (of iets in die trant).
Misschien schrikt hij niet van wat Marianne vertelt omdat hij zelf ook aardig wat op zijn kerfstok heeft?
Want veel weten we niet over hem...

En mysterieuze plannen Captain? Heeft William daar iets over gezegd? :denk:
Waarom wordt er een afgeborsteld personage als William geïntroduceerd, dat alleen maar vriendelijk, beleefd en charmant is, en bovendien in het bezit is van een villa in Toscane en een zwoele stem?
Na ettelijke thuis-jaren op de teller ben ik intussen argwanend genoeg geworden om te vermoeden dat daar ofwel mijn eerder vermelde exit-theorie, ofwel een nog te ontdekken aanknopingspunt met de huidige verhaallijn achter schuil gaat.
Trouwens, les 14 in de Thuisologie: mysterieuze personages maken zich zelden als zodanig bekend, ze laten dat
vermoeden. :shhh:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:Waarom wordt er een afgeborsteld personage als William geïntroduceerd, dat alleen maar vriendelijk, beleefd en charmant is, en bovendien in het bezit is van een villa in Toscane en een zwoele stem?
Is dat dan niet genoeg voor Thuis? :whistle:
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Caligula schreef:
Captain Cuckoo schreef:Waarom wordt er een afgeborsteld personage als William geïntroduceerd, dat alleen maar vriendelijk, beleefd en charmant is, en bovendien in het bezit is van een villa in Toscane en een zwoele stem?
Misschien voor Marianne, in Thuisnormen blijft hij nog altijd de postkaart uit Toscane.
Zoiets kan je blij maken maar het blijft een postkaart.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
Ja, dat zijn de ergste. :lol:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Mss ligt zijn villa dan wel in de buurt van onze bekende politicus?
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Een klassiek romantisch huwelijksaanzoek, kompleet met knieval en ring :romance-kisscheek:
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

:dance: Marianne heeft gescoord.

Misschien dat na die donkere periode van Marianne met haar zelfverminking enzovoort, de producers ze terug in ere willen herstellen met een positief verhaal.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ranske schreef:Een klassiek romantisch huwelijksaanzoek, kompleet met knieval en ring :romance-kisscheek:
Ja, William weet duidelijk hoe hij ons klassemadam Marianne moet aanpakken! :thumbup:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom moet een man altijd op zijn knieën gaan zitten als hij een vrouw ten huwelijk vraagt? Rare gewoonte, weinig romantiek. :mrgreen: Ik zou wel leukere manieren kunnen bedenken.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Omdat deze traditie blijft doorgaan voor romantiek en toont dat William het meent.
Mijn man was origineler, ieder voelt dat anders aan :violin:
0 x
Gesloten