Wie zijn de echte ouders van Sam?
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Wie zijn de echte ouders van Sam?
Dat zie je van hier dat Scholastica dat bastaardkind rechtuit zal antwoorden.
Maar ze ziet wel dat Sam niet gaat opgeven dus : hier, trek uwe plan.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Dat niet alleen, het lag ook gewoon binnen handbereik in de lade van haar nachttafeltje.jessie V. schreef:Met dat laatste ben ik het eens. Waarom dat boekje, waarom het zo snel afgegeven?
Zo'n belangrijk boekje bewaar je toch op een 'veilige plaats'?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

En wat gaat zuster S. doen als nog méér kinderen met vragen komen, en even hard of nog harder aandringen?ranske schreef:Dat zie je van hier dat Scholastica dat bastaardkind rechtuit zal antwoorden.
0 x
-
ikke
- x 435
Als je niet wilt dat de kinderen te weten komen wie hun moeder is, dan hou je toch zo'n boekje niet bij?satine schreef:Dat niet alleen, het lag ook gewoon binnen handbereik in de lade van haar nachttafeltje.jessie V. schreef:Met dat laatste ben ik het eens. Waarom dat boekje, waarom het zo snel afgegeven?
Zo'n belangrijk boekje bewaar je toch op een 'veilige plaats'?
DUS.... eigenlijk wil ze wel dat die kinderen te weten komen vanwaar ze komen????
0 x
-
tvx1
- x 435
We kregen de namen nu inderdaad duidelijk te zien: Rosalie, Danielle, Martina, Angelica, Annie D, Madeleine, Krista, Marie, Leonie, Maria, Marina, Koralie, Annie H, Hildegard, Hilde, Natasha, Nathalie, Solange. Wat mij ook deze keer opviel is dat er in de derde kolom twee kruisjes staan. Er zijn daar 11 namen (Rosalie, Martina, Angelica, Madeleine, Marie, Leonie, Maria, Marina, Hildegard, Hilde, Natasha) bij die mij aan een Thuispersonage doen denken. Een aantal van die personages zijn echter te jong om de moeder te kunnen zijn (Martine=Martine, Marie&Maria&Marina=Marie, Leonie=Leontien, Natasha). Dus blijft over Rosalie (=Rosa?), Angelica (=Angèle?), Madeleine (=Madeleine V of Madeleine R?), Hildegard&Hilde (=Hilde Camps?). Ik volg ook de redenering van de detective niet. Mij lijkt het toch duidelijk dat de tweede kolom de volgorde van de geboortes aangeeft. In de eerste kolom schreef de zuster de namen van de moeders simpelweg in de volgorde waarin ze zich in het tehuis aanmeldden. De tweede kolom geeft dan de geboorte volgorde weer. De derde kolom lijkt mij dan wel, zoals de detective aangeeft, kindjes aan te duiden die overleden zijn. De andere kolommen blijven giswerk. De vierde lijkt me het geslacht aan te geven. De vijfde kolom zou natuurlijke geboorte of keizersnede kunnen aanduiden. De zesde zou kunnen te maken hebben met de verblijfsduur van het kind in het weeshuis. Maar het blijft toch gissen.k de vis schreef: we kregen het boekje nog eens te zien, de namen waren nu allemaal dudelijk leesbaar
de privé detective vindt het logisch dat de even nummers meisjes zijn, en de oneven nummers jongens ... wat er daar logisch iaan is snap ik niet, maar soit....
0 x
-
roomesil
- Nog geen rang
Het is duidelijk simonne en luc. Ze halen het feit dat luc haar verkracht heeft veel te veel aan de laatste tijd.
We weten allemaal dat ze het in de soap niet zo nauw nemen met het tijdsverloop. Dus leeftijden enzo doen er niet echt toe.
We weten allemaal dat ze het in de soap niet zo nauw nemen met het tijdsverloop. Dus leeftijden enzo doen er niet echt toe.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Frank zou dan van heel die zwangerschap niks gemerkt hebben en Simonne is dan anoniem in Sint Rita gaan bevallen zijn?
Ik denk eerder dat die verkrachting zo vaak aangehaald wordt de laatste tijd, om duidelijk te maken dat Frank echt niet van plan is om dat ooit te vergeten, laat staan vergeven.
Wat andere mensen daar ook van denken of zeggen.
Ik denk eerder dat die verkrachting zo vaak aangehaald wordt de laatste tijd, om duidelijk te maken dat Frank echt niet van plan is om dat ooit te vergeten, laat staan vergeven.
Wat andere mensen daar ook van denken of zeggen.
0 x
-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Simonne heeft toen toch een miskraam gehad? Iemand die weet hoever zij dan was?roomesil schreef:Het is duidelijk simonne en luc. Ze halen het feit dat luc haar verkracht heeft veel te veel aan de laatste tijd.
0 x
-
tvx1
- x 435
Dan zou Sam jonger moeten zijn dan Franky en maar twéé jaar ouder dan Lowie.roomesil schreef:Het is duidelijk simonne en luc. Ze halen het feit dat luc haar verkracht heeft veel te veel aan de laatste tijd.
Een goeie vier maanden.deborah1 schreef: Simonne heeft toen toch een miskraam gehad? Iemand die weet hoever zij dan was?
0 x
-
roomesil
- Nog geen rang
Ik weet dat dat niet klopt met de tijd, maar dat is mijn punt juist,
dat doet er helemaal niet toe
ze zullen daar een draai aan geven , en dat zal niet helemaal kloppen met wat er oorspronkelijk gebeurd was in de serie
ze zullen daar een draai aan geven , en dat zal niet helemaal kloppen met wat er oorspronkelijk gebeurd was in de serie
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Misschien is, (stel dat luc de vader zou zijn ) Luc op zoek naar het kind... En heeft ie daarvoor die detective ( die hij nu plotesling terug tegenkomt ) ingehuurd.. En laat nu net het kind waarnaar hij op zoek is ... Sam zijn ?
Maar waarom hij dat dan zo stiekem zou doen...
Maar waarom hij dat dan zo stiekem zou doen...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Om dezelfde redenen als waarom Lowie voor Poppemie gekozen heeft. Er moet immers een extra maand met afleveringen gevuld worden, dus ofwel duren alle zoektochten naar lieven of ouders of donoren wat langer, ofwel zullen de acteurs langzamer moeten praten.
0 x
-
tvx1
- x 435
En draai die in een kind dat had moeten geboren worden in 2002 van 1979 laat zijn? Komaan zeg.roomesil schreef:Ik weet dat dat niet klopt met de tijd, maar dat is mijn punt juist,
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

In dezelfde wandelgangen waar destijds gefluisterd werd dat de seizoensfinale iets zou zijn met "Peggy - Lucas - verdrinken", en dat Danny met stellige zekerheid de ontvoerder was van Emma, gonzen nog steeds de namen van Angèle en Simone als moeder van Sam.
Bij een productie als Thuis zijn zo veel mensen betrokken dat een lek(je) vrijwel onvermijdelijk wordt. Trouwens het welles-nietes over een dergelijke lek, al dan niet bewust los gelaten door één, maakt ook de tongen los. Lees: aansporing om te kijken = kijkcijfers.
Bij een productie als Thuis zijn zo veel mensen betrokken dat een lek(je) vrijwel onvermijdelijk wordt. Trouwens het welles-nietes over een dergelijke lek, al dan niet bewust los gelaten door één, maakt ook de tongen los. Lees: aansporing om te kijken = kijkcijfers.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ondertussen komen Natasha & Krista niet meer in aanmerking voor het ouderschaptvx1 schreef:We kregen de namen nu inderdaad duidelijk te zien: Rosalie, Danielle, Martina, Angelica, Annie D, Madeleine, Krista, Marie, Leonie, Maria, Marina, Koralie, Annie H, Hildegard, Hilde, Natasha, Nathalie, Solange.k de vis schreef: we kregen het boekje nog eens te zien, de namen waren nu allemaal dudelijk leesbaar
de privé detective vindt het logisch dat de even nummers meisjes zijn, en de oneven nummers jongens ... wat er daar logisch iaan is snap ik niet, maar soit....
0 x