Eurosong
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
flodderke
- Poster rang 2

Re: Eurosong
inderdaad, maar vergeet niet dat elke vrouw daar op het Eurosongfestival uitpakt met haar benen. Als ze nu een beter nummer had gehad met dat enthousiasme waarmee ze het neerzet...
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Ja, de meeste van die 5 zijn geen slechte zangers of performers, maar die 5 nummers trokken op niets! Ik vond Tom zijn liedje dan het beste van de 5, met dat van Laura maken we compleet geen kans, het blijft niet hangen, dat van Tom nog een beetje...
Weer een gemiste kans dat de VRT ons enkel uit die 5 nummers laat kiezen.
Weer een gemiste kans dat de VRT ons enkel uit die 5 nummers laat kiezen.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
flodderke
- Poster rang 2

Ik heb het nu al verschillende keren beluisterd, omdat ik wou te weten komen aan wat het me deed denken. (another one bites the dust dus), maar ik kan me helemaal niet meer herinneren hoe het klinkt, er is gewoon geen refrein dat blijft hangen. Bovendien heeft ze een zwakke stem, en staat ze wat te roepen. Tegen dat het Eurosongfestival er is, zal ze hees zijn. Het enige dat blijft hangen is haar performance.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Eerlijk gezegd, ik heb alle 5 de nummers even rap gehoord en de andere vier waren nog grotere bagger.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
flodderke
- Poster rang 2

- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Belgium zero points ofwel exit halve finale.
Toen ik vorig jaar enkel het refreintje hoorde van LoÏc had ik ook serieus wat bedenkingen, maar toen je hem live zag schitteren vond ik hem echt wel goed.
Die jongen herkent zijn eigen capaciteiten tenminste. De dansjes, de performance, de kledij,....het zat allemaal goed.
Hij koos er speciaal voor om enkel te dansen tussen de zang in, want zingen en dansen tegelijk is gewoon véél te moeilijk.
En dat zie je gewoon al aan deze finaliste. Ze huppelt wat rond en ze is zo buiten adem dat ze haast geen stem meer heeft.
Ok, mss is het plan er wel om nog iets te doen aan't geheel,
maar 'k geloof er niet echt in. Vlaanderen, het 'land' van zoveel goede artiesten, en toch sturen we altijd van die onervaren "muzikantjes"
Ofwel stuur je geen inzending wegens te duur, ofwel doe je je best en zoek je op een zinvolle manier naar artiesten met potentieel.
Toen ik vorig jaar enkel het refreintje hoorde van LoÏc had ik ook serieus wat bedenkingen, maar toen je hem live zag schitteren vond ik hem echt wel goed.
Die jongen herkent zijn eigen capaciteiten tenminste. De dansjes, de performance, de kledij,....het zat allemaal goed.
Hij koos er speciaal voor om enkel te dansen tussen de zang in, want zingen en dansen tegelijk is gewoon véél te moeilijk.
En dat zie je gewoon al aan deze finaliste. Ze huppelt wat rond en ze is zo buiten adem dat ze haast geen stem meer heeft.
maar 'k geloof er niet echt in. Vlaanderen, het 'land' van zoveel goede artiesten, en toch sturen we altijd van die onervaren "muzikantjes"
Ofwel stuur je geen inzending wegens te duur, ofwel doe je je best en zoek je op een zinvolle manier naar artiesten met potentieel.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik ben ook niet overtuigd. Te mainstream en het blijft inderdaad niet 'hangen'.
En inderdaad, 'Another one bites the dust' was ook direct het eerste waar ik aan dacht.
Maar ik dacht dat Loïc vierde was, mogen we dan niet automatisch door naar de finale?
En inderdaad, 'Another one bites the dust' was ook direct het eerste waar ik aan dacht.
Maar ik dacht dat Loïc vierde was, mogen we dan niet automatisch door naar de finale?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ge loopt een paar jaar achter.satine schreef:Ik ben ook niet overtuigd. Te mainstream en het blijft inderdaad niet 'hangen'.
Er zijn 2 halve finales.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Waarom verwondert mij dat niet?lord F. schreef:Ge loopt een paar jaar achter.satine schreef:Ik ben ook niet overtuigd. Te mainstream en het blijft inderdaad niet 'hangen'.
Maar ik dacht dat Loïc vierde was, mogen we dan niet automatisch door naar de finale?![]()
Er zijn 2 halve finales.
Ik kijk altijd alleen naar de finale, vandaar...
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Maar er zijn toch landen, die niet moeten meedoen aan de halve finales? Welke landen zijn dat dan?lord F. schreef:Ge loopt een paar jaar achter.satine schreef:Ik ben ook niet overtuigd. Te mainstream en het blijft inderdaad niet 'hangen'.
Maar ik dacht dat Loïc vierde was, mogen we dan niet automatisch door naar de finale?![]()
Er zijn 2 halve finales.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik houd het zelfs maar bij de puntentelling van de finale als ik toevallig thuis ben die avond.satine schreef:Waarom verwondert mij dat niet?lord F. schreef:Ge loopt een paar jaar achter.satine schreef:Ik ben ook niet overtuigd. Te mainstream en het blijft inderdaad niet 'hangen'.
Er zijn 2 halve finales.![]()
Ik kijk altijd alleen naar de finale, vandaar...
Van de samenvatting van de liedjes vorig jaar heb ik onthouden dat de andere landen ook voor veel bagger zorgen in die finale dus niet ondenkbaar dat België de halve finales nog overleeft.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Allez, dat ik die vraag nu moet beantwoorden.annekeHU schreef:Maar er zijn toch landen, die niet moeten meedoen aan de halve finales? Welke landen zijn dat dan?
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

het zijn eigenlijk de 5 landen die het songfesstival het meeste geld toesteken... de grote sponsors.lord F. schreef:Allez, dat ik die vraag nu moet beantwoorden.annekeHU schreef:Maar er zijn toch landen, die niet moeten meedoen aan de halve finales? Welke landen zijn dat dan?De 5 landen die historisch gezien het meest betekend hebben voor het Songfestival mogen de halve finales overslaan. Of zoiets. Engeland, Frankrijk, Duitsland en nog 2 landen.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Ja de "big five" (Frankrijk, Duitsland, Italië, Verenigd Koninkrijk en Spanje) steunt het songfestival financieel en gaat rechtstreeks naar de finale samen met het gastland.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
flodderke
- Poster rang 2

Bij Van Gils en Gasten werd een hele speciale versie van het nummer gespeeld en dan de hemel in geprezen. Sorry, maar zo een kakofonie heb ik zelden gehoord !
0 x