Ik heb het gisteren voor het grootste deel gemist. Wat is er allemaal gebeurd? Leek me wel een "warrige" aflevering...
Ik heb wel gezien dat de poes blijkbaar vermist is... Het zal hier toch ook niet zo zijn dat er met het dier iets gebeurt (zoals in de meeste series/films )?
ik heb de eerste reeks nog niet gezien maar van deze tweede reeks moet ik zeggen dat ik de afleveringen in stijgende lijn vind gaan.... al vind ik het nog niet 'wauw'
Dat was wel spannend zeg gisteren, en vooral het moment dat de schellen van Chantal haar ogen vielen en het eindelijk doorhad. Maar feit blijft wel dat alle bewijsmateriaal vernietigd is.
(En de poes was toch weer terecht zo te zien. Hopelijk gaat Frank nu bijdraaien en mag ze in het huis blijven.)
Ik heb ook van deze tweede reeks erg genoten, ook al was die een stuk minder goed dan de eerste.
Als die herhaald wordt gaan we weer kijken, zeker weten!
Een meevaller dat de personages beter zijn dan de plot van de tweede serie. Méér van hetzelfde, zeg maar. Als iemand nu besluit er een derde serie van de maken (zuster van de broer van den Hollander?) zal dat de doodsteek betekenen van een origineel maar nu al uitgemolken verhaal.
Captain Cuckoo schreef:Een meevaller dat de personages beter zijn dan de plot van de tweede serie. Méér van hetzelfde, zeg maar. Als iemand nu besluit er een derde serie van de maken (zuster van de broer van den Hollander?) zal dat de doodsteek betekenen van een origineel maar nu al uitgemolken verhaal.
Het staat al vast dat er een derde seizoen komt, daarmee ook het einde waarschijnlijk waarop ze nog kunnen verderwerken met Chantal die alles doorheeft... Maar t lijkt me toch wat vergezocht als ze nu nog es een derde keer gaan beginnen wiet kweken...
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Captain Cuckoo schreef:Een meevaller dat de personages beter zijn dan de plot van de tweede serie. Méér van hetzelfde, zeg maar. Als iemand nu besluit er een derde serie van de maken (zuster van de broer van den Hollander?) zal dat de doodsteek betekenen van een origineel maar nu al uitgemolken verhaal.
Het staat al vast dat er een derde seizoen komt, daarmee ook het einde waarschijnlijk waarop ze nog kunnen verderwerken met Chantal die alles doorheeft... Maar t lijkt me toch wat vergezocht als ze nu nog es een derde keer gaan beginnen wiet kweken...
Ik vermoed dat ze de 2e reeks geschreven hebben met de 3e al in gedachten? wat niet zo was toen ze de eerste reeks schreven.
Klopt wel dat vooral de personages overeind bleven in de 2e reeks en dat het ook wel hielp dat het allemaal goeie acteurs zijn.
Nu, was het verhaal nu een halve tegenvaller wegens hier en daar déjà-vu is het alleszins een uitdaging om in de derde reeks dan beter aan te pakken. Ik vermoed dat Chantal de broer van den Hollander nog nodig zal hebben dus Sam Louwyck gaan we wellicht nog terugzien.