Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Adil (Nawfel Bardad-Daidj)
Ik ook wel. Maar ik heb dat wel met Lowie, daar versta ik soms hele zinnen niet van.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Adil heeft nog niet veel over Paulien verteld tegen zijn moeder. Ze wist niet dat Paulien in een café werkt waar alcohol geschonken wordt en ook niet dat Adil bij haar slaapt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, Adil zal het mogen uitleggen tegen zijn mama denk ik. Geen zelfde cultuur,blijft toch even moeilijk.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik vraag mij toch af wat de doelstelling is van deze verhaallijn. Uiteindelijk is dit niets echt nieuws onder de zon van Thuis. Een personage van Marokkaanse afkomst die een relatie begint met een Vlaams personage is iets wat we al meermaals gehad hebben. Eerst was er Mo met Véronique, Simonne, Kris en Bianca. Dan was er ook Aisha met Sam en tenslotte ook nog Youssef met Femke.
0 x
-
- x 435
De bedoeling van deze verhaallijn is dezelfde als die van alle andere verhaallijnen: ons aan 't lijntje houden.tvx1 schreef:Ik vraag mij toch af wat de doelstelling is van deze verhaallijn. Uiteindelijk is dit niets echt nieuws onder de zon van Thuis. Een personage van Marokkaanse afkomst die een relatie begint met een Vlaams personage is iets wat we al meermaals gehad hebben. Eerst was er Mo met Véronique, Simonne, Kris en Bianca. Dan was er ook Aisha met Sam en tenslotte ook nog Youssef met Femke.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
tvx1 vraag je je dat bij iedere verhaallijn af of alleen hier? En zo ja waarom dan?
0 x
-
- x 435
Bij deze omdat hier zo de nadruk gelegd wordt op een Marokkaans-Belgisch koppel wat we al meermaals gehad hebben.jessie V. schreef:tvx1 vraag je je dat bij iedere verhaallijn af of alleen hier? En zo ja waarom dan?
0 x
-
- x 435
Het is nog niet veel gebeurd dat de moeder er bij betrokken werd.
0 x
-
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5
Hij kan ook niet veel verdragen 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 4
Hij kan ook niet veel verdragen 
Ach ha, het is toch de gewoonste zaak dat je op de cover van een boek staat over homofilie terwijl je duidelijke
afspraken maakte in volle vertrouwen van je gezicht niet te gebruiken voor de foto ?
Ach 't is dagelijkse kost dat je op de cover van 'n boek staat zonder dat men vooraf u zelf contacteerde ?
Dat deed een schrijver onlangs, die nam een spreuk op de cover van zijn boek van een zoon over zijn vader.
Hij contacteerde die zoon daar niet over die het er niet mee eens was en die bracht het voor het gerecht.
De schrijver moest de cover wijzigen en verkoos het boek niet langer te laten verschijnen.

Ach ha, het is toch de gewoonste zaak dat je op de cover van een boek staat over homofilie terwijl je duidelijke
afspraken maakte in volle vertrouwen van je gezicht niet te gebruiken voor de foto ?
Ach 't is dagelijkse kost dat je op de cover van 'n boek staat zonder dat men vooraf u zelf contacteerde ?
Dat deed een schrijver onlangs, die nam een spreuk op de cover van zijn boek van een zoon over zijn vader.
Hij contacteerde die zoon daar niet over die het er niet mee eens was en die bracht het voor het gerecht.
De schrijver moest de cover wijzigen en verkoos het boek niet langer te laten verschijnen.
0 x
-
- x 435
Ik vind ook dat Adil alle reden heeft om kwaad te zijn op Pauline.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Omega schreef:Ik vind ook dat Adil alle reden heeft om kwaad te zijn op Pauline.
Dat vind ik ook. En Adil mag misschien volwassen zijn en redelijk westers denken. Ik denk dat hij toch een beetje probeert om zijn mama die haar geloof en religie hoog in't vaandel draagt wat te beschermen.
Dat hij zweeg over haar job in een cafe, dat ze vaak samen slapen, dat hij wel seks wil hebben voor het huwelijk etc....Hij zal waarschijnlijk het minder erg vinden voor zichzelf maar vooral wat schrik hebben van wat zijn moeder zou zeggen als ze dat ziet.
En dat begrijp ik volledig
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 2
Ik herinner me dat er een allochtoon in mijn klas zat, die had een vriendinnetje en zij had op een dag eens naar zijn moeder gebeld ( toen waren er nog geen gsm's) om te vragen of haar vriendje thuis was. Zij was gewoon blank. Zijn moeder wist niet wie ze was, ook al waren ze al even samen en hij was kwaad dat ze gebeld had.
0 x