Spoed schreef:Omg, ik mis Wittekerke zo hard!
Wittekerke heeft zo'n bepaalde sfeer, die geen enkele andere serie heeft.
Trouwens, de nieuwe achtergrondmuziek die gebruikt werd in de laatste afleveringen van juni maakten het trouwens nog spannender! Ben benieuwd hoe het verder afloopt met de organendief, maar ook Dirk en zijn schijnhuwelijk. En ook natuurlijk de man van Celine, want daar komt volgens mij ook nog veel verhaal in.
Haha, en natuurlijk Frank en die vrouw dat profiteert.
ik mag uiteraard niet te veel verklappen maar Ludwig gaat uiteraard nog een zeer belangrijke rol spelen....
overigens vermeldde ik dat het herbegint vanaf 24/8, je zal nog een weekje meer geduld moeten hebben want VTM heeft beslist om de afleveringen te hervatten vanaf 31/8....
ik heb eens nagetrokken en in 2013 & 2014 waren er wel degelijk GEEN onderbrekingen in juli en augustus..... vreemd dat VTM dit nu wel doet, zeker als Familie vlak ervoor wel gewoon doorgaat....
Hij was te vondeling gelegd in de toiletten van het station, wellicht heeft een van de passagiers hem dan gevonden. Als ik mij niet vergis kwam Max daarna met hem naar het politiekantoor, maar dat laatste weet ik niet meer 100 procent zeker.
frankbomans schreef:Hij was te vondeling gelegd in de toiletten van het station, wellicht heeft een van de passagiers hem dan gevonden. Als ik mij niet vergis kwam Max daarna met hem naar het politiekantoor, maar dat laatste weet ik niet meer 100 procent zeker.
bedankt
het staat mij ook wel voor dat Max de baby ergens moest gaan ophalen, maar ik was het ook niet meer zeker
Beetje simplistische afhandeling van de organendiefstal (geen idee waarom ik hier nu al een paar keer hormonendiefstal schrijf). We komen niet eens te weten wat Goedvriendt hier bezielde en waarom hij niet iets voorzichtiger te werk ging.
Inderdaad, de organenhandel en Sneyers' dubbelganger waren niet echt uitgediept, nouja, ze bouwden de spanning op in enkele afleveringen en plots was het dan alweer gedaan.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.