Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Jana Blomaert (Joyce Anna Thielemans)

Bericht door Briseis »

Klopt, maar het lijkt dat ze dat wel zo gewend is van bij de mama :)

Ik zeg niet dat ze zich goed gedraagt, ik zeg dat ze waarschijnlijk niet beseft hoe ze zich gedraagt. Het is altijd moeilijk in een nieuwe situatie te komen, normaal hou je je wat low profile. Maar blijkbaar heeft Jana dat niet meegekregen van de mama.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ja, ze is natuurlijk 15, een leeftijd waar alles opeens 'anders' lijkt te zijn dan je altijd gedacht hebt.
En waarschijnlijk wil ze haar ouders gelukkig samen zien, het gezinnetje waar ze misschien al lang van droomt...
Daar is natuurlijk niks mis mee.

Het is alleen de manier waarop ze probeert de dingen te forceren en naar haar eigen hand te zetten en dat bij mensen die ze een paar maanden geleden niet eens kende.
Maar haar ouders draaien ook als een windhaan, van 'ze mag het nooit weten wie haar vader is' naar 'een gezellig etentje als gezinnetje' in amper een paar weken tijd...
Niet moeilijk dat zo'n meisje in de war is.

Maar toch komt ze mij over als een verwend kind dat gewend is haar zin te krijgen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is ook voornamelijk door haar doordrammerij dat haar ouders als windhanen gereageerd hebben. Ze durven of willen haar gewoon geen halt toe roepen. Alles wat ze voorstelt is goed al zie je aan de gezichten dat vader noch mama er iets voor voelt. Ben benieuwd waar dat eindigt. Ze zal misschien nog voorstellen dat ze samen gaan wonen, gezellig met z'n drietjes (of misschien mag Franky er ook nog bij) :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Het is ook voornamelijk door haar doordrammerij dat haar ouders als windhanen gereageerd hebben. Ze durven of willen haar gewoon geen halt toe roepen. Alles wat ze voorstelt is goed al zie je aan de gezichten dat vader noch mama er iets voor voelt. Ben benieuwd waar dat eindigt. Ze zal misschien nog voorstellen dat ze samen gaan wonen, gezellig met z'n drietjes (of misschien mag Franky er ook nog bij) :lol:
Ik denk dat die laatste zijn kansen gisteren een beetje vergooid heeft.. :razz:

Ook op mij komt Jana behoorlijk verwend over, maar dat ligt inderdaad ook wel voor een groot deel aan haar moeder dan. Hopelijk komt daar rap een beetje verandering in, want zo vind ik haar maar ergerlijk!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Maar ik heb papa ook nog niet 1 keer nee horen zeggen tegen zijn dochter. Hij begint altijd heel stoer met nee zeggen, maar het draait er altijd op uit dat hij wel toegeeft.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tibo gaat inderdaad het verschil ook niet maken denk ik. Als je alleen al zag hoe hij reageerde op Jana toen ze bij hem in het ziekenhuis kwam (toen ze dat water uit zijn hand sloeg en een keer "F*ck" riep :roll: ), dan heeft hij volgens mij totaal geen idee wat hij met de situatie aanmoet.
Maar misschien heeft Franky gisteren al een heel deel opgelost. Hij was opvoedkundig gezien best goed bezig toen hij Jana even duidelijk maakte dat hij haar spelletjes doorheeft. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Inderdaad, dat kwam aan. Misschien had ze dat even nodig.
0 x
Nathan
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Nathan »

Eerst vond ik dit toch wel een raar idee, als Jana 'papa' tegen Tibo zegt. Ook als ze tegen Bram over haar 'papa' praat, dan denk ik totaal niet aan Tibo, zeg maar. Maar nu was ik eindelijk een beetje gewend dat zij steeds papa tegen hem zegt, zegt zij ineens Tibo i.p.v. papa tegen hem :P
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ellen en Tibo zouden misschien eens beter hier komen lezen. :lol: :lol: :lol:
Hoe ze zich gisteren door Jana buiten schot lieten zetten - niet moeilijk dat ze iedereen manipuleert.
Of toch probeert, want het lukt niet bij iedereen.

Gelukkig kon Bram het allemaal wat beter relativeren, zoals vaak het geval is bij buitenstaanders.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door martha »

Er ook op gelet gisteren dat Jana zo mager is ? :shock:
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Ik kan die dus echt niet hebben Jana.
Vind eerlijk gezegd ook dat die actrice nogal vervelend acteert. :oops:
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Ze acteert beter dan Lynn
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

martha schreef:Er ook op gelet gisteren dat Jana zo mager is ? :shock:
Viel me eerder op dat ze redelijk groot is, ofwel zijn al die mannen waarmee ze samen acteert, aan de kleine(re) kant.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb geen sympathie voor Jana. De manier waarop ze steeds zo stiekem ineens in dat huis op duikt. Ze dramt nou ook weer tegen Bram, met haar sip zeurstemmetje. Iedere keer als ze weer plotseling opduikt denk ik: daar heb je haar weer! Niet aardig, maar niettemin de waarheid.
0 x
Ella-Elise
Nog geen rang

Bericht door Ella-Elise »

Ik hoop dat de relatie tussen Jana en Bram nog een vervolg krijgt. Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen naar de toekomst toe. Hopelijk geen zwangerschap voor Jana want dat hebben we al gezien bij Paulien en ik zou het redelijk belachelijk vinden moest Franky bompa worden op 20-jarige leeftijd.
0 x
Gesloten