Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Gesloten
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

evan TSO zou Kasper in principe ook nog altijd in de universiteit kunnen geraken.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

't is hier wel het topic van Waldek, dat van Kasper staat hier:

http://www.thuisforum.be/forum/viewtopi ... 430#177430
0 x
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

satine schreef:'t is hier wel het topic van Waldek, dat van Kasper staat hier:

http://www.thuisforum.be/forum/viewtopi ... 430#177430
Komt misschien door je fantasische avater Santine dat de mensen hier een beetje in staat der verwarring zijn. :wink: :wink: :wink:

Maar goed Waldek, ik vind hem echt tof! 8)
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

is me gisteren opgevallen: iedere keer als Waldek Cois aanspreekt of vernoemt, zegt hij "Soois" :P
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

sisken schreef:is me gisteren opgevallen: iedere keer als Waldek Cois aanspreekt of vernoemt, zegt hij "Soois" :P
Ik dacht dat hij 'Sooj' zei, en dat zegt hij trouwens al een hele tijd :lol:
0 x
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

Ik heb donderdag gigantisch in een deuk gelegen zeg. Schitterend zijn interpretatie van "De solden" Waldek zei, "Solden? dat zijn 1000 vrouwen die graaien in een bak met goedkope onderbroeken" Well done, want het is zo. Oké niet per 1000 maar toch. :lol: :lol: :lol:
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Aami, Het is lang geleden dat er hier nog iets is gepost, terwijl Waldek de afgelopen dagen toch een belangrijke rol speelde in het jenny-victor verhaal.

Ik vond het hilarisch, hoe dat hij de handtas van marleen stal en dat dan achteraf allemaal aan Jenny uitlegde.
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Waldek

Bericht door Gertj3 »

Ik heb eigenlijk een vraagje !

Het valt mij op dat Waldek en Frank nooit meer samen te zien zijn in thuis ! Vroeger waren ze niet uit elkaar te krijgen?
Zijn ze dan in ruzie ? Heb ik iets over het oog gezien?

Ik weet wel dat Frank ff boos geweest is omdat Waldek niks ondernomen heeft om Mo en Simmone niet bij elkaar te brengen
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Gertj3 schreef:Ik heb eigenlijk een vraagje !

Het valt mij op dat Waldek en Frank nooit meer samen te zien zijn in thuis ! Vroeger waren ze niet uit elkaar te krijgen?

Ik weet wel dat Frank ff boos geweest is omdat Waldek niks ondernomen heeft om Mo en Simmone niet bij elkaar te brengen
Ja, en verder heeft Waldek Frank ook wel wat links laten liggen na die hele historie met Manfred enzo... Ik denk dus niet dat ze echt ruzie hebben, maar een vriendschap is het inmiddels ook niet meer volgens mij. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Christel schreef:

Ja, en verder heeft Waldek Frank ook wel wat links laten liggen na die hele historie met Manfred enzo... Ik denk dus niet dat ze echt ruzie hebben, maar een vriendschap is het inmiddels ook niet meer volgens mij. ;)
Waldek heeft ook meteen de mo onderdak geboden toen het foutliep met simonne, wellicht vond frank dat ie net iets teveel partij koos voor de mo. Al doet de Frank nu wel heel arrogant als hij de mo tegenkomt. Zoals toen Simonne hem het beste wenste voor 2008.

quote: en van mij ook het beste natuurlijk. en hupkes hupkes hupkes, allez...
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

de_moo schreef:
Waldek heeft ook meteen de mo onderdak geboden toen het foutliep met simonne, wellicht vond frank dat ie net iets teveel partij koos voor de mo. Al doet de Frank nu wel heel arrogant als hij de mo tegenkomt. Zoals toen Simonne hem het beste wenste voor 2008.
Het was voordien al zo zunne. Toen Frank weer opdook na dat dubbelgangersverhaal enzo heeft Waldek misschien onbewust meer de kant van Mo gekozen. Niet dat het geen vrienden meer zijn maar dat soort van situaties heeft er wel voor gezorgd dat ze een beetje uit elkaar gegroeid zijn. Da's t leven een beetje zeker ? :)
0 x
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Waldek gelooft heel erg in "Het Huwelijk" en trouw zijn enzo.
En daarom zal hij Frank z'n fratsen wat beu zijn zeker :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Mieke schreef:Waldek gelooft heel erg in "Het Huwelijk" en trouw zijn enzo.
En daarom zal hij Frank z'n fratsen wat beu zijn zeker :)
hmmm, daar zal het wel niks mee te maken hebben, denk ik. Anders zou hij het wel niet toegelaten hebben dat Mo zit te foefelen met een getrouwde vrouw. :)
0 x
Be there at ten.
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

de_moo schreef:
Christel schreef:

quote: en van mij ook het beste natuurlijk. en hupkes hupkes hupkes, allez...
De Frank heeft gelijk ik zou Mo op dit moment ook niet geluk wensen eerder proberen te zoeken hoe ik hem een boks kan terug geven :help:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

oma schreef:
Gertj3 schreef:De Frank heeft gelijk ik zou Mo op dit moment ook niet geluk wensen eerder proberen te zoeken hoe ik hem een boks kan terug geven :help:
De Mo heeft niets verkeerds gedaan.
Frank was "dood" toen Mo voor z'n gevoelens voor Simonne uitkwam, en Simonne wist ook van niet beter of Frank was overleden.
Vind ik ook! Zoals al eerder vermeld wat had Mo nog meer kunnen doen? Niets met Simonne begonnen zijn, oke, maar Simonne drong ook wel aan he!
Ik denk trouwens niet dat Frank Mo wil wreken voor die boks... Frank beseft ook wel waarom Mo dat deed! Hem een boks terug geven geeft alleen meer problemen en daar zou Simonne dan weer volledig tegen zijn... Frank zal zich wel koest houden! en Mo ook :D Maar eigenlijk is dit de topic van Waldek e :D!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Gesloten