Misschien wel ja , ge hebt gelijk ; maar toch, ze moest zich niet zo laten beinvloeden door haar bazige mama toen hé ?olly schreef:beetje kort door de bocht toch. Het was marianne die haar schuld afschoof op katrien. Dokter ann zit vol zelfkwelling en spijt, daarom is ze depressief. Das toch mooi, komaaan
Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
0 x
-
- x 435
Vind ik ook,Ann heeft geen ruggegraat altijd volgt ze na enige tegenzin . toch haar moeder
Get A Live Ann
Get A Live Ann
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
-
- x 435
Awel, dokter ann krijgt er twee zelfs of mag dat ook niet?!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mayra, omdat ze Sandrine zo mooi onder haar hoede neemt en op die manier Rosa netjes schaakmat zet, én omdat ze doordrong tot Ann 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Mayra kreeg van mij gisteren een kippehok vol pluimen !!! Hoe goed voelde het dat ze die allesbeslissende, overvallende grootmoeder schaakmat zette !!!!!Christel schreef:Mayra, omdat ze Sandrine zo mooi onder haar hoede neemt en op die manier Rosa netjes schaakmat zet, én omdat ze doordrong tot Ann
0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
Jana, omdat ze beslist om haar kind te houden, en samen op te voeden met de echte vader. Ik vreesde op een bepaald moment echt dat ze het zou afstaan aan Peter en Peggy, en dan weer 4 jaar lang een pingpongverhaal te krijgen over een kind tussen twee families.
En ook omdat ze die zielige Lowie eindelijk laat vallen.

0 x
-
- x 435
Maar de vraag is natuurlijk of die er geen stokje voor zal steken...slipstreamdrive schreef:Jana, omdat ze beslist om haar kind te houden, en samen op te voeden met de echte vader. Ik vreesde op een bepaald moment echt dat ze het zou afstaan aan Peter en Peggy, en dan weer 4 jaar lang een pingpongverhaal te krijgen over een kind tussen twee families.![]()
Ann, omdat ze eindelijk beseft heeft dat ze hulp nodig heeft en weer eens gelachen heeft en nog wel dankzij Tom.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
De cameraman 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 1
-
- x 435
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Vanavond krijgt Yvette een dikke pluim, hoe ze het opnam voor Ann... 

0 x
-
- x 435
Neene, ik wil Tibo nog eens een pluim geven. Tis te zeggen, eigenlijk wil ik hem een zetje in de poep geven omdat hij zo royaal is tegenover bram. Mooi zo tibosatine schreef:Vanavond krijgt Yvette een dikke pluim, hoe ze het opnam voor Ann...

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad! Van mij krijgt ze er ook een...satine schreef:Vanavond krijgt Yvette een dikke pluim, hoe ze het opnam voor Ann...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
pluim voor yvette? Ann heeft een moord op haar geweten ... djeezesChristel schreef:Inderdaad! Van mij krijgt ze er ook een...satine schreef:Vanavond krijgt Yvette een dikke pluim, hoe ze het opnam voor Ann...
0 x