Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
Hij ziet het allemaal nogal somber in ook allemaal. Ik denk dat ik hem toch al eens 5 seconden zien lachen heb.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind ook dat Tibo zich te hard moeit met de relatie Frank-Franky. Zo lang kent hij Franky nog niet, en dan nog.
Hij zou moeten weten dat hij zich zo onpopulair maakt bij beiden...
0 x
-
- x 435
't Verstand komt niet voor de jaren....johan1969 schreef:Ik vind ook dat Tibo zich te hard moeit met de relatie Frank-Franky. Zo lang kent hij Franky nog niet, en dan nog.

0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Fijn koppel ..., en mooi om te zien hoe de 3 jongens zich samen amuseren in hun appartementje. Het begint zelfs een beetje op de serie 'Friends' te gelijken. Leuk om zien naast al die ellende en dramatiek in thuis toch ook een lichte mooie noot. Dank u. 

0 x
La vie est dûre sans confiture!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik ben blij te lezen dat toch iemand dit een fijn koppel vindt.
Ik mis - net als bij Ann en Mayra - de chemie.
Als je ze naast elkaar in de zetel ziet zitten, lijken ze al wel 20 jaar getrouwd of zo.
Geen spanning, geen vonkjes, niks....
soms denk ik zelfs dat ze samen zijn omdat ze moeten.
Als je ze naast elkaar in de zetel ziet zitten, lijken ze al wel 20 jaar getrouwd of zo.

0 x
- willem criel
- Nog geen rang
wat vind jij eigenlijk wel een goed koppel in thuis? Het is eindelijk eens een normaal koppel. Oke, geen sturm der liebe maar wel een koppel dat elkaar heel graag ziet en de vonkjes zie ik wel. De spanningen hoef ik dan weer niet te zien. Ach, sommige mensen weten niet eens wat een gezonde relatie is en daardoor kankeren ze alleen maar.satine schreef:Ik ben blij te lezen dat toch iemand dit een fijn koppel vindt.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Zeg! Prima als je een mening verkondigd maar spotten met ziektes vind ik nu weer onzinnig. Overigens was het in de goede oude tijd best vonken en vuur tussen Peggy en Tom. Geert en Marianne doen het best aardig. Vind dat Simonneke en Frank ook een goede koers varen en niet te vergeten, Waldek en Rosa....
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
willem criel schreef:wat vind jij eigenlijk wel een goed koppel in thuis? Het is eindelijk eens een normaal koppel. Oke, geen sturm der liebe maar wel een koppel dat elkaar heel graag ziet en de vonkjes zie ik wel. De spanningen hoef ik dan weer niet te zien. Ach, sommige mensen weten niet eens wat een gezonde relatie is en daardoor kankeren ze alleen maar.satine schreef:Ik ben blij te lezen dat toch iemand dit een fijn koppel vindt.
Eigenlijk zie ik geen enkele reden om persoonlijk te worden.
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Diegene die zechzelf herkent, neemt het idd persoonlijk op. Het was eigenlijk heleemaal niet naar jou gericht maar naar die mensen die geen schoonheid meer zien omdat ze verzuurd blijken te zijn.satine schreef: Eigenlijk zie ik geen enkele reden om persoonlijk te worden.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
En dan nu back to topic:
Ik vond het wel een leuke scène vanavond met Frank, Tibo en Franky.
Fijn te zien dat vader en zoon eindelijk opnieuw ontspannen met elkaar omgaan.
En Tibo weet ook wel hoe hij Frank een pleziertje kan doen - ik kan me voorstellen dat het zalig moet zijn als je na zoveel jaren nog eens met een motor kan rijden.
Mooi gebaar!
Ik vond het wel een leuke scène vanavond met Frank, Tibo en Franky.
Fijn te zien dat vader en zoon eindelijk opnieuw ontspannen met elkaar omgaan.
En Tibo weet ook wel hoe hij Frank een pleziertje kan doen - ik kan me voorstellen dat het zalig moet zijn als je na zoveel jaren nog eens met een motor kan rijden.
Mooi gebaar!
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ik zelf vind Rosa en Waldek of Frank en Simonne wel mooie koppels. Vooral als ze eens iets verder gaan, vind ik dat bij hen wel geloofwaardig.willem criel schreef:
wat vind jij eigenlijk wel een goed koppel in thuis?
0 x
-
- x 435
ik zou aan dit lijstje "mooie koppels" ook wel Ann en Mayra toevoegen en zelfs Tibo en Franky ...
Tibo en Franky vond ik in het begin niet erg geloofwaardig als koppel maar ik vind ze hoe langer hoe beter
Tibo komt goed op dreef
Tibo en Franky vond ik in het begin niet erg geloofwaardig als koppel maar ik vind ze hoe langer hoe beter
Tibo komt goed op dreef

0 x
- willem criel
- Nog geen rang
vind ik dus ookWallanderjunior schreef:ik zou aan dit lijstje "mooie koppels" ook wel Ann en Mayra toevoegen en zelfs Tibo en Franky ...
Tibo komt goed op dreef

0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Ik zal me even anders uitdrukken. In tegenstelling tot vele anderen vind ik Tibo en Franky een héél mooi koppel en vind ik dat ze iets méér respect verdienen dan dat ze tot nog toe krijgen. Sorry als ik hiermee alweer mensen voor de borst stoot.
0 x
-
- x 435
ik veronderstel dat de meeste forumleden jouw mening wel respecteren, ook als ze zelf een andere mening hebbenwillem criel schreef:Ik zal me even anders uitdrukken. In tegenstelling tot vele anderen vind ik Tibo en Franky een héél mooi koppel en vind ik dat ze iets méér respect verdienen dan dat ze tot nog toe krijgen. Sorry als ik hiermee alweer mensen voor de borst stoot.
zou jammer zijn indien we allemaal hetzelfde zouden denken

Tibo en Franky hebben me niet van in het begin overtuigd maar ik ben intussen wel van gedacht veranderd

0 x