Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Tom

Bericht door Crackers »

En toch moet Bianca zich aan de regels houden en wie zich er niet aan houdt krijgt miserie zodoende is de miserie die ze zal krijgen verdiend.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

imséha schreef:
En toch moet Bianca zich aan de regels houden en wie zich er niet aan houdt krijgt miserie zodoende is de miserie die ze zal krijgen verdiend.
Daarover ga ik niet twisten, maar ik vind ook dat Tom wat meer rekening mag houden met Peggy.
Tom is een egoïst tot in de kist.
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik vind dat Peggy zich ook steeds egoistisch heeft opgesteld als het om Sandrine en Robin ging, dus dat Tom haar nu voorbij loopt kan ik me ergens wel wat voorstellen. Door Tom destijds dat ultimatum te stellen (Robin of ik) heeft ze de dingen er niet beter op gemaakt.
Hoe dan ook vind ik dat die 2 elkaar verdienen wat dat betreft.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Tom, Peggy, en hun kindergetrek...

= één pot nat!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die Tom met zijn bloemetjes en zijn flesje wijn. Dat geeft precies zijn manier van denken weer.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

jessie V. schreef:Die Tom met zijn bloemetjes en zijn flesje wijn. Dat geeft precies zijn manier van denken weer.
Dat was toch een mooie attentie van hem?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

jessie V. schreef:Die Tom met zijn bloemetjes en zijn flesje wijn. Dat geeft precies zijn manier van denken weer.
Jaaa dat mag je wél zeggen. Alsof het met een bloempje is opgelost :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:
Dat was toch een mooie attentie van hem?
Het is ook nooit goed, hè? :lol:

Hij zal het misschien niet verkeerd bedoeld hebben, maar het komt wel een beetje knullig over, zeker gezien de problemen die hij en Peggy hebben. Inderdaad, alsof het daarmee opgelost is... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hangt er maar vanaf of het een Pomerol was of een goedkope Chileense wijn.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

:lol: :lol: :lol: stond Tom daar raar te gapen toen Bianca doodleuk zegde dat niet hij de vader is maar Mo :lol: :lol: :lol: Hij kon er blijkbaar niet mee lachen heee :lol: :lol: Ikke wel :lol: :lol: :lol: En ik ken er nog een die niet ga lachen :P :P :P En tja als Bianca DNA test blijft weigeren dan heeft Tommeke geen poot om op te staan en is het bye bye zwaai zwaai erkenning vaderschap :P :P Maar....hij zal nog wel enkele vuile trucjes hebben zekers????? We zullen het weldra zien... :wave:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ganja schreef: En tja als Bianca DNA test blijft weigeren dan heeft Tommeke geen poot om op te staan en is het bye bye zwaai zwaai erkenning vaderschap
Als 1 van de ouders een DNA-test weigert, kan een rechtbank er van uitgaan dat die redenen heeft om dat niet te laten doen en dat is nooit in het voordeel van de weigeraar.
Dan wordt de eiser gewoon in zijn gelijk gesteld.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

De kop die Tom trok toen hij naast zijn heilige duivelse moeder zat :P toen Ann binnen kwam en haar gedacht zegde, dat was precies Satan himself :scared-ghostface: :lol: :lol: :lol: als Mamma :teasing-whipyellow: dan :happy-bouncyyellow: Tom.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik ben verbaasd dat men hier zo serieus ingaat op de komplikaties, want die zijn ZOOOOO overdreven en onecht. Geen enkele reaktie van de 'ouders' is volgens een logika van de persoon die ze geacht worden te zijn. En ook die ze zouden moeten zijn is al volstrekt eendimensionaal. Dit hele plot heeft de andere karakters ook zwaar uitgehold. Ik was altijd gek op Rosa, maar de Peggy verhaallijn heeft haar tot een ander mens gemaakt; Marian was wel een bitch, maar in ieder geval bleef ze geloofwaardig. Nu gaat ze los op een manier die volstrekt over the top is; Ann was geen sterk karakter, maar wel een individu, nu kan ze alleen maar zemelen; Geert zou geen type zijn die dit allemaal over zijn kant laat gaan en toch is ie als was in de handen van Marian, hij blaft zelfs Peggy af, wat een slechte arts .... Nou ja, zo zou ik door kunnen gaan. De hele plot rond de kinderen heeft alle personen eromheen verknoeid en het plot zelf kun je absoluut niet vergelijken met de wrange dingen die in werkelijkheid gebeuren.Vanaf dat de 4 uit Canada zijn teruggekomen is Thuis echt in de prut gezakt.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Euhm.... het is een soap! Dat weet toch iedereen hier, denk ik?

;)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

The move van Mo vond ik schitterend! :clap: maar nu de gevolgen... :cry: :doh: :confusion-helpsos:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik kijk juist omdat het er allemaal zo over is - hoeveel maken die mensen mee in vergelijking met de 'doorsnee'? :lol:

Als het geen soap was, zou Tom niet naar de rechtbank moeten gaan, want als een kind eenmaal erkend is binnen een huwelijk, kan het niet meer door een andere vader erkend worden, zonder dat de 'eerste vader' het vaderschap terug ontkent.

Terug ontopic:

Nice move van Mo! :lol: Tom had it coming.... :mrgreen:
0 x
Plaats reactie