Nieuwe personages

Gesloten
zara
Nog geen rang

Re: Nieuwe personages

Bericht door zara »

ik krijg hier vooral een deja vu gevoel, ik denk aan Sofie met Arno
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

zara schreef:ik krijg hier vooral een deja vu gevoel, ik denk aan Sofie met Arno
De naam van "Thuis" zal binnenkort verandert worden, WJD?
Dat zal volgend seizoen "déja-vu" heten! :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
zara schreef:ik krijg hier vooral een deja vu gevoel, ik denk aan Sofie met Arno
:lol:
Da's waar ook ja... Arno en Sofie was ik alweer vergeten (misschien bewust? :razz: ), maar dat was ook zoiets... :?
Ik kijk persoonlijk sowieso niet echt uit naar nog meer Katrien... :( Dan nog liever Paulien en Jens!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Christel schreef:
Rieka schreef:
:lol:
Da's waar ook ja... Arno en Sofie was ik alweer vergeten (misschien bewust? :razz: ), maar dat was ook zoiets... :?
Ik kijk persoonlijk sowieso niet echt uit naar nog meer Katrien... :( Dan nog liever Paulien en Jens!
Wat? Liever Paulien en Jens? Nu niet overdrijven hé :D

De laatste week hebben we die tieners nog niet zoveel gezien en ik vind het al veel interessanter, ik mis ze in ieder geval niet :)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Meer Paulien en Jens??????? Doe mij dat niet aan. Eigenlijk heb ik niets tegen Paulien, maar Jens.....
Die vriend van Katrien hoeft voor mij ook niet, maar alles beter dan Jens. :roll:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

jessie V. schreef:Meer Paulien en Jens??????? Doe mij dat niet aan. Eigenlijk heb ik niets tegen Paulien, maar Jens.....
Die vriend van Katrien hoeft voor mij ook niet, maar alles beter dan Jens. :roll:
Ook al kan ie niet meer echt een nieuw personage worden genoemd, van mij mag Jens af en toe mee spelen, echt waar.
Ik kan hem best verdragen. :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
jessie V. schreef:Meer Paulien en Jens??????? Doe mij dat niet aan. Eigenlijk heb ik niets tegen Paulien, maar Jens.....
Ook al kan ie niet meer echt een nieuw personage worden genoemd, van mij mag Jens af en toe mee spelen, echt waar.
Ik kan hem best verdragen. :mrgreen:
Dat geldt voor mij precies hetzelfde.
Hoewel ik het ook helemaal met Nickos eens ben, dat die tienertoestanden van mij sowieso niet echt hoeven. Maar daar komen we volgens mij zo snel niet onderuit.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
dat van Franky was uiteindelijk toch geen déja-vu ? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

30/11 - 1/12

Bericht door Rieka »

Vanaf donderdag doen enkele nieuwe personages hun intrede in Thuis. Katrien gaat namelijk verpleegkunde studeren aan de hogeschool.

Katrien maakt nieuwe vrienden

Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar Katrien heeft eindelijk beslist wat ze wil studeren. De dochter van Julia heeft zich ingeschreven voor een opleiding verpleegkunde aan de hogeschool. Daar leert ze meteen enkele nieuwe mensen kennen.

Medestudente Saartje Bos groeit al gauw uit tot Katriens beste vriendin op school, en ook met haar professor anatomie Filip Lamote heeft Katrien een goede verstandhouding. De personages Saartje en Filip doen respectievelijk op 19 en 25 november hun intrede in Thuis. Leuk om weten is dat de actrices die de rollen van Katrien en Saartje vertolken ook in het echte leven les hebben gekregen van hun ‘Thuis-professor’ Filip Lamote. Koen Monserez, die de rol van Filip vertokt, was hun docent aan het Lemmensinstituut in Leuven.

Margot Vyverman vertolkt de rol van Saartje Bos. Vyverman begon na haar universitaire opleiding Germaanse talen aan een opleiding Woordkunst en Drama aan het Lemmensinstituut. Momenteel geeft ze les aan het conservatorium van Leuven en maakt ze programma’s bij Radio Scorpio, de alternatieve vrije radiozender van Leuven.

De rol van Filip wordt vertolkt door Koen Monserez. Die studeerde in 1996 af aan het Koninklijk Conservatorium Brussel. Daarna studeerde hij een jaar Schauspiel aan de Hochshule der Künste in Berlijn. Hij werkte sindsdien als acteur. Drie jaar lang was hij ook artistiek en zakelijk coördinator van Ensemble Leporello, maar ondertussen is hij terug aan de slag als freelance acteur en regisseur.
Laatst gewijzigd door Rieka op wo 18 nov 2009, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

In de loop van 2010 versterkt Clara Cleymans, zus van Jelle, de cast van Thuis.

Welke rol de 20-jarige actrice krijgt is nog een groot geheim. Dat schrijft Het Nieuwsblad.

Volgend jaar belooft wel de echte doorbraak te worden voor Clara. Ze heeft immers ook een hoofdrol in Dag En Nacht: Hotel Eburon, een nieuwe fictiereeks die vanaf maart op vtm komt.

Cleymans was er met haar acteercarrière al vroeg bij, net als grote broer Jelle. Zo was ze als kind al te zien in Heterdaad. In De Kavijaks en een pak andere reeksen speelde ze kleine rollen.
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Een lief voor Franky of Bram?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat ze er nogal hard de nadruk op leggen dat Franky geen vriendin heeft !

Misschien is hij wel aseksueel, dat hebben we nog niet gehad in Thuis.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

johan1969 schreef:Ik vind dat ze er nogal hard de nadruk op leggen dat Franky geen vriendin heeft !

Misschien is hij wel aseksueel, dat hebben we nog niet gehad in Thuis.
Joepie ! een asexuele Franky, daar zat ik nog op te wachten !!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Ik heb op de lucbomans website het volgende gelezen:
En er hangt misschien nog een bruiloft in de lucht. Die van Eddy. Niet met Nancy, maar zij geeft hier wel haar goedkeuring voor. Verwarrend? Dat is de bedoeling.
Eddy heeft een collega, die een nicht heeft, die in België wil blijven. Iets duidelijker nu?
Zou dat er iets mee te maken hebben?
0 x
dani@home
Nog geen rang

Bericht door dani@home »

RuneThandy schreef:Ik heb op de lucbomans website het volgende gelezen:
En er hangt misschien nog een bruiloft in de lucht. Die van Eddy. Niet met Nancy, maar zij geeft hier wel haar goedkeuring voor. Verwarrend? Dat is de bedoeling.
Eddy heeft een collega, die een nicht heeft, die in België wil blijven. Iets duidelijker nu?
Zou dat er iets mee te maken hebben?
Is ze niet wat te jong om te trouwen?
0 x
Gesloten