Dat weten we nog niet, hé? Ze is in ieder geval over tijd, 't kan nog alle kanten uit, hé?!haaay schreef:Ik denk dat paulien niet zwanger is!
Vals alarm, een miskraam, een zwangerschap, een doodgeboren kindje...
Dat weten we nog niet, hé? Ze is in ieder geval over tijd, 't kan nog alle kanten uit, hé?!haaay schreef:Ik denk dat paulien niet zwanger is!
Uhhh, dat Bram wegmoest was wel omdat die tante zo kinderachtig deed, zoals ze ook bij Jens heeft gedaan. Van deze 2 is Bram de meest waarachtige en logische toch. Paulien is zo gruwelijk egocentrisch dat het bijna zeer doet aan mijn ogen! Net als haar zus overigens. Dat Bram Frank had neergestoken daar werd ze niet koud of warm van! Op zo'n moment zou ik al achter mijn oren hebben gekrabd hoor. Die aandelen zijn er alleen maar voor haar belang en voor Franky opkomen heeft ook niet veel te maken met de persoon Franky, maar meer met haar baas spelen over Bram.Christel schreef:Inderdaad... En het is niet alleen de vriendschap tussen Bram en Franky ook hè? Neem nu het feit dat Bram ineens weer bij Paulien is komen wonen. Hij kan wel zeggen dat hij dat sowieso wilde, maar als ik Paulien was dan zou ik daar toch ook niet zomaar weer intrappen, aangezien hij wel pas terug is nu hij ruzie met Franky heeft. In plaats van hem eens flink op zijn plaats te zetten, laat ze meneer thuiskomen in een gespreid bedje...satine schreef:Dan nog zou ik die opmerkingen van Bram echt niet pikken.Rieka schreef: Of ze gaat ervan uit dat het toch wel weer in orde zal komen met de vriendschap tussen Bram en Franky?
inderdaad drie dagen over tijd is nog niet echt zwangerRieka schreef:Dat weten we nog niet, hé? Ze is in ieder geval over tijd, 't kan nog alle kanten uit, hé?!haaay schreef:Ik denk dat paulien niet zwanger is!
ja dat is waar maar ze vond dat de koffie raar rookCrackers schreef:inderdaad drie dagen over tijd is nog niet echt zwangerRieka schreef:Dat weten we nog niet, hé? Ze is in ieder geval over tijd, 't kan nog alle kanten uit, hé?!haaay schreef:Ik denk dat paulien niet zwanger is!
SO ???**eveline** schreef:ja dat is waar maar ze vond dat de koffie raar rookCrackers schreef:inderdaad drie dagen over tijd is nog niet echt zwangerRieka schreef:Dat weten we nog niet, hé? Ze is in ieder geval over tijd, 't kan nog alle kanten uit, hé?!haaay schreef:Ik denk dat paulien niet zwanger is!
ik wist dit ook niet maar als vrouwen zwanger zijn ruiken en smaken veel dingen heel andersCrackers schreef:SO ???**eveline** schreef:ja dat is waar maar ze vond dat de koffie raar rookCrackers schreef:inderdaad drie dagen over tijd is nog niet echt zwangerRieka schreef:Dat weten we nog niet, hé? Ze is in ieder geval over tijd, 't kan nog alle kanten uit, hé?!haaay schreef:Ik denk dat paulien niet zwanger is!
ha dat wist ik niet dan zal ze misschien toch zwanger zijn en dan kan het alleen van bram zijndylan schreef:ik wist dit ook niet maar als vrouwen zwanger zijn ruiken en smaken veel dingen heel andersCrackers schreef: SO ???
je weet nooit dat ze hem bedrogen heeft met jens, ik hoop niet maar je weet nooitCrackers schreef:ha dat wist ik niet dan zal ze misschien toch zwanger zijn en dan kan het alleen van bram zijndylan schreef:ik wist dit ook niet maar als vrouwen zwanger zijn ruiken en smaken veel dingen heel andersCrackers schreef: SO ???
een maand geleden was ze toch al met Bram? Ik denk niet dat ze hem bedrogen heeft hoor, zeker niet met Jens want die waren echt wel kattig tegen elkaardylan schreef:je weet nooit dat ze hem bedrogen heeft met jens, ik hoop niet maar je weet nooitCrackers schreef:ha dat wist ik niet dan zal ze misschien toch zwanger zijn en dan kan het alleen van bram zijndylan schreef:ik wist dit ook niet maar als vrouwen zwanger zijn ruiken en smaken veel dingen heel andersCrackers schreef: SO ???
sex met een exCrackers schreef:een maand geleden was ze toch al met Bram? Ik denk niet dat ze hem bedrogen heeft hoor, zeker niet met Jens want die waren echt wel kattig tegen elkaardylan schreef:je weet nooit dat ze hem bedrogen heeft met jens, ik hoop niet maar je weet nooitCrackers schreef:ha dat wist ik niet dan zal ze misschien toch zwanger zijn en dan kan het alleen van bram zijndylan schreef:ik wist dit ook niet maar als vrouwen zwanger zijn ruiken en smaken veel dingen heel andersCrackers schreef: SO ???
ja, moet al minstens 19-20 jaar zijn.satine schreef:Is Paulien nog geen 18?
Zij zit toch al in het hoger onderwijs?