Franky Bomans (Braam Verreth)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Franky

Bericht door Ganja »

imséha schreef:De realiteit is mijns inziens in verschillende gevallen, lees verhaallijnen in "Thuis" al langer zoek.
Het verhaal Franky/Bram kan nog alle kanten uit.
Dat is iets wat ik niet zo kan weten vermits ik nog niet zo heel lang thuis keek.
Mijn Ma heeft wel eens gezegd dat het vroeger voor ik keek soms spannender was, met een gevecht tussen marianne en rosa :lol: maar dat heb ik dus nooit gezien en dat vindt ik wel super spijtig want dat had ik willen zien :lol: :lol: en dan nog iets over 1 moord die begraven was in 1 kelder ofzo. Nuja ik ben ooit toevallig naar thuis beginnen zien en back naar het begin zie ik niet zitten omdat ik dan eens die hun kopjes allemaal zag en :lol: :lol: dat gaat dan echt niet om naar een tien jaar jongere frank, marianne enz te zien :crazy: dat klopt van geen kanten :lol: SORRY dat ik even off-topic ging het is mij hopelijk vergeven ;)
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Allee hij heeft het uitgemaakt met Max bye bye zwaai zwaai :bye: dag vis :bye: :P

En oei oei :crazy: oei betrapt door Jens - allee het is te zeggen er gebeurde niets maar....hoe zal Jens daar op reageren en wat zal hij er uit concluderen? Ik zou denken dat Franky gaat zeggen dat het niets te betekenen had ofzo of dat hij moet zwijgen, nee!! want dan verraad hij zichzelf bedacht ik me plots :lol: we zullen het zien...binnenkort....in thuis :P :P
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

De manier waarop Franky naar Jens keek verraadt al een heleboel! Hij keek "betrapt" en dat is niet zo handig.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:De manier waarop Franky naar Jens keek verraadt al een heleboel! Hij keek "betrapt" en dat is niet zo handig.
Inderdaad, dat bewees de blik van Jens al wel een beetje volgens mij... :mrgreen:
Ik ben eens benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren voordat meer mensen van Frankys geaardheid afweten.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Christel schreef:
jessie V. schreef:De manier waarop Franky naar Jens keek verraadt al een heleboel! Hij keek "betrapt" en dat is niet zo handig.
Inderdaad, dat bewees de blik van Jens al wel een beetje volgens mij... :mrgreen:
Ik ben eens benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren voordat meer mensen van Frankys geaardheid afweten.
Ik denk niet dat Jens dat aan iedereen zal gaan rondvertellen
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Crackers schreef:Ja dat zou wel eens kunnen. Eigenlijk vraag ik mij af van waar Jens Franky kent?
Kvond het ook al heel raar dat Fien en Jens hem een cadeautje kwamen geven voor zijn verjaardag. Die zien elkaar inderdaad nooit :P
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

kristien schreef:
Crackers schreef:Ja dat zou wel eens kunnen. Eigenlijk vraag ik mij af van waar Jens Franky kent?
Kvond het ook al heel raar dat Fien en Jens hem een cadeautje kwamen geven voor zijn verjaardag. Die zien elkaar inderdaad nooit :P
Franky had Fien nog nooit gezien zelfs
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Voor alle fans van Franky ga naar rubriek Pers en zie postje met titel homo's ook in thuis (opgestart door Gert) en babbel gezellig mee....
:bye:

En straks gaan we zien of Franky wel of niet gaat vragen aan Jens om te zwijgen over wat hij gezien heeft maar eigenlijk niet heeft gezien want eigenlijk is er niets voor gevallen :P
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Franky pakt het niet erg slim aan, want wat heeft Jens nu eigenlijk gezien?
Ze stonden toch gewoon te praten of heb ik iets gemist. Enfin, Jens kan zijn mond houden, dat hebben we net gezien :roll:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Franky pakt het niet erg slim aan, want wat heeft Jens nu eigenlijk gezien?
Denk dat Jens genoeg gezien had om te weten dat Franky daar niet voor t werk was. :)

Jens kent Franky wel niet zo goed, maar hij kent wel Bram die er met z'n lief vandoor gegaan is. En dan kunnen er wel speculaties groeien. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zie het verband niet tussen Bram die er met Jens zijn lief van door is, en Max en Franky
Hij kent die Max en dat is blijkbaar genoeg. Wat ik ook nogal vreemd vind: hoe weet die vriendin van Jens dat Franky homo is, ze kent hem amper. Intuitie, mag ik even lachen?
Laatst gewijzigd door jessie V. op do 10 mar 2011, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Hij kent die Max en dat is blijkbaar genoeg. Wat ik ook nogal vreemd vind: hoe weet die vriendin van Jens dat Franky homo is, ze kent hem amper. Intuitie, mag ik even lachen?
Wij dachten dat toch ook al heel rap van (de nieuwe) Franky? :)
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

jessie V. schreef:Franky pakt het niet erg slim aan, want wat heeft Jens nu eigenlijk gezien?
Ze stonden toch gewoon te praten of heb ik iets gemist. Enfin, Jens kan zijn mond houden, dat hebben we net gezien :roll:
Franky deed idd wat gek want Jens had volgens mij niets door. Hij zegde toch dat is Max die had vele meisjes achter hem. Dus hij had het nog geen eens door!! pas toen fien iets zegde wist hij het.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

jessie V. schreef:Ik zie het verband niet tussen Bram die er met Jens zijn lief van door is, en Max en Franky
Hij kent die Max en dat is blijkbaar genoeg. Wat ik ook nogal vreemd vind: hoe weet die vriendin van Jens dat Franky homo is, ze kent hem amper. Intuitie, mag ik even lachen?
Dan zal Fien lesbisch of biseksueel zijn. Want ze zeggen dat ho le bi mensjes een radar hebben waarmee ze andere ho le bi herkennen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ganja schreef:
Franky deed idd wat gek want Jens had volgens mij niets door. Hij zegde toch dat is Max die had vele meisjes achter hem. Dus hij had het nog geen eens door!! pas toen fien iets zegde wist hij het.
Nee, ik denk dat je dat verkeerd geïnterpreteerd hebt. :)
Jens zei dat Max goed scoorde bij de meisjes en hij ging er nog aan toevoegen dat het probleem was dat het wel overduidelijk is dat Max een homo is. Maar Franky onderbrak hem omdat hij wel begrepen had dat Jens hem betrapt had (hij stond daar immers alleen, zonder werkmateriaal en hij had duidelijk een serieus gesprek gehad met Max). :)

Jens mag dan wel een leegaard enzo zijn, hij kan situaties wel goed inschatten. :)
0 x
Gesloten