De Kampioenen

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Re: De Kampioenen

Bericht door Kimmeke »

Matthi schreef:
Kwast schreef:Ik vind dit de meest geniale serie die ze in Vlaanderen gemaakt hebben. Hoewel ik Lili en Marleen ook heel erg leuk vond. Er zijn veel leuke Vlaamse series maar deze.... deze is gewoon niet te evenaren cool! Ik heb tot en met reeks 6 op dvd en deze met enorm veel plezier bekeken. Uiteraard ook zo een beetje alles gezien op tv. Lang leve Een! Hier in Nederland hebben wij helaas maar 2 Belgische zenders.
Wij in belgië hebben ook helaas enkel Ned1, 2 en 3. Geen RTL :(
Inderdaad zeer zeer zeer veel franse zenders en maar 3 zenders uit nederland. Ik had ook graag rtl en sbs6 gehad gelukkig kan je nog programma's volgen op internet
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Klopt, dat scheelt enorm. Ik heb zelf een aantal dvd's van de Kampioenen. Ik vind dat zo ontzettend briljant. Jammer dat wij, ook middels schotel, weinig Vlaamse zenders hebben. Je zou toch zeggen, breid uit die handel! Er zijn veel series in België die heel erg leuk zijn maar die je via via moet kijken omdat men ze hier in Nederland niet kan zien. Overigens blijft Kabouter Plop en Samson en Gert gelukzaligmakend! Ode aan Studio 100! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Waarlijks! Maandag beginnen ze met de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van de herhaling van FC De Kampioenen :obscene-hanged:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Ik ben een Fc de kampioen fan (sorry hier voor :razz: ) maar ik begrijp niet waarom ze dit steeds blijven herhalen
Al die gene die er graag naar kijken hebben de dvd's en kunnen kijken wanneer ze willen zonder dat andere mensen zich daar aan storen :razz:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik stoor er mij niet zo aan. Wie niet wil kijken, kijkt een half uurtje wat anders of doet een half uurtje iets anders. Maar ze beginnen weer met seizoen 13, dan zal het seizoen 11 zijn, dan 16. Als ze nu eens zouden beginnen met het begin en chronologisch verder gaan tot 31 augustus. Ik begrijp niet wie die volgorde bepaalt. Sommige afleveringen heb ik al 7 keer gezien, andere nog maar 1 keer en sommige nog niet.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik snap eigenlijk ook niet goed waarom het altijd de Kampioenen moeten zijn? Hebben ze nu niks anders ,dat ze kunnen herhalen? .
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ann+ schreef:Ik snap eigenlijk ook niet goed waarom het altijd de Kampioenen moeten zijn? Hebben ze nu niks anders ,dat ze kunnen herhalen? .
Jawel, Schone Schijn :mrgreen: ... echt waar dus... gaan ze ook opnieuw herhalen deze zomer!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc schreef:
Ann+ schreef:Ik snap eigenlijk ook niet goed waarom het altijd de Kampioenen moeten zijn? Hebben ze nu niks anders ,dat ze kunnen herhalen? .
Jawel, Schone Schijn :mrgreen: ... echt waar dus... gaan ze ook opnieuw herhalen deze zomer!

pfff kunnen ze Baantjer niet herhalen :denk:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Crackers schreef:

Dat doen ze ook, ja, op woensdag :crazy: 8) .
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc schreef:
Crackers schreef:

Hier heeft iemand de TV Primo gekocht :thumbup:
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Luc schreef:
Crackers schreef:

en dan nog heel laat... een herhaling van Baantjer is er gewoonlijk na het late nieuws, ttz na 23u
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Crackers schreef:
Luc schreef:
Crackers schreef:

Hier heeft iemand de TV Primo gekocht :thumbup:
Neen hoor, ik koop zo geen flutboekjes: http://www.mijn-tv-gids.be/zender/20062 ... a-EEN.html
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik vind het echt verschrikkelijk, de tv op dit moment. Geen Thuis meer, maar wel De Kampioenen (zelfs mijn vriend verkiest Thuis en da's al heel uitzonderlijk :) ), geen Volt/De Laatste Show/iets interessant meer, maar wel Villa Vanthilt (sorry, ik kan de mens niet zien). Dus: heel de tv-avond is naar de knoppen. Op zondag is Scheire en de Schepping gedaan, net als House, waardoor enkel Grimm's nog min of meer de moeite waard is. En dan is het nog zo'n rotweer ook :)
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Stuur eens een klachtenbrief/email naar de VRT... niet dat ik geloof dat dat helpt, maar wie weet , leest er deze keer iemand, die wel begrip heeft voor het feit dat we de eindeloze herhalingen van de Kampioenen meer dan beu zijn!
Voor dit jaar is het te laat, maar misschien volgend jaar beter (Hoop doet leven!!!)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Tijdens de zomerperiode is het altijd triest gesteld met het aanbod op televisioneel gebied. Je zou denken dat er dan niemand naar tv kijkt maar niets is minder waar. En FC De Kampioenen haalt nog atlijd hoge kijkcijfers ook al zijn het de zoveelste herhalingen. Kijk maar eens in het tv-bladje, de kampioenen staan nog altijd in de top 10. Dus denken ze bij de VRT ha de mensen zien dat graag we gaan ze eens verwennen en nog eens de kampioenen uitzenden. :-?

En het is goedkoop voor de VRT, ze moeten de reeks niet aankopen of er geen auteursrechten voor betalen.
0 x
Plaats reactie