Zou mij niet verbazensisken schreef:zou Marie niet een ietsiepietsie verliefd kunnen zijn op Luc?
da's een gedachte die al een tijdje in mijn hoofd speelt, zeker door haar gedrag en bepaalde blikken die ze soms werpt...
maar 't kan ook mijn verbeelding zijn
Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Gertj3
- Poster rang 1

0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
Essa
- Nog geen rang
Ik heb dat ook al zitten denken.sisken schreef:zou Marie niet een ietsiepietsie verliefd kunnen zijn op Luc?
da's een gedachte die al een tijdje in mijn hoofd speelt, zeker door haar gedrag en bepaalde blikken die ze soms werpt...
En Cois zal waarschijnlijk als ersatz mogen aantreden
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
als ze al verliefd is op Luc dan heeft ze het toch wel lelijk verknald, met haar houding. Marie, de IjskoninginEssa schreef:Ik heb dat ook al zitten denken.sisken schreef:zou Marie niet een ietsiepietsie verliefd kunnen zijn op Luc?
En Cois zal waarschijnlijk als ersatz mogen aantreden
ok, Luc valt blijkbaar op vrouwen die weten wat ze willen, maar da's nog iets anders dan de bitch die ze de laatste tijd speelt - en nu krijgt ze spijt natuurlijk.
Hoewel, toen Marie pas in Thuis kwam was haar feeksgehalte ook wel zeer hoog, misschien speelt ze die 'bitch' niet, maar is het ze dat gewoon en kan ze het af en toe gewoon goed verstoppen
0 x
- Luc
- Poster rang 4

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
frank
- Poster rang 4

een flauw scenario of het verloopt niet zoals jij dat wil ?johan1969 schreef:MARIE IS GEEN BITCH !!!!![]()
En ik vind het wel vrij zwak dat ze van Marie een tweede Leontien willen maken. Flauw scenario. Hoewel, daar valt Luc misschien wel op...
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Toen was het ook een bitch inderdaad (sorrie Johan, maar 't is toch echt zo..satine schreef:de tijd van Jean-Pierre al vergeten, toen ze nog blind was?johan1969 schreef:MARIE IS GEEN BITCH !!!!![]()
En ik vind het wel vrij zwak dat ze van Marie een tweede Leontien willen maken. Flauw scenario. Hoewel, daar valt Luc misschien wel op...
Toch heb ik zo m'n twijfels of ze dat diep van binnen ook is... Ik heb gewoon het idee dat Marie erg verbolgen kan raken wanneer iemand haar onrecht aan doet of op haar tenen gaat staan (Leontien heeft haar ook niet bepaald "netjes" behandeld), en zich daar redelijk in kan verliezen. Maar of ze daadwerkelijk kwaad van harte is weet ik nog zo net niet.
Ik zou er niet van versteld staan als ze echt wat meer voelt voor Luc. Ze lijkt er alleszins richting hem wel spijt van te hebben, al zal ze met haar feeksige houding vrij weinig sympathie opwekken bij hem en bij de andere mensen om haar heen vrees ik...
Laatst gewijzigd door Christel op wo 18 okt 2006, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik bedoel dat het nu een zwak scenario is.satine schreef:de tijd van Jean-Pierre al vergeten, toen ze nog blind was?johan1969 schreef:MARIE IS GEEN BITCH !!!!![]()
0 x
-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
frank
- Poster rang 4

-
Mette Marit
- Poster rang 2

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk ook eerder dat ze wat met Luc krijgt (of daar in elk geval op uit is). Meer dan goed overeen komen met elkaar zie ik tot nu toe nog niet gebeuren tussen Sandrine en Marie. Maar wie weet krijg je wel gelijk hoor! 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik was dat al vergeten dat Marie een lesbische 'fase' heeft gehad, evenals dat ze blind was.Mette Marit schreef:ja ze gaat eerst nog een affaire hebben met Luc.....
maaaaaaaaar als leontien terugkomt gaat luc voor leontien kiezen en dan zal marie terugkeren naar haar ROOTS................sandrine VERBEELEN
Ik heb gesproken
0 x