Maarten
-
Mette Marit
- Poster rang 2

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...satine schreef:*WIEW*
'Gij kreeg Nandje, en ikke Eva, dat was de afspraak - gij hèbt Nandje, nu is het mijnen toer'![]()
van een onomwonden uitspraak gesproken!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Mette Marit
- Poster rang 2

-
sisken
- Poster rang 2

uhuh, zo'n creep zegsatine schreef:*WIEW*
'Gij kreeg Nandje, en ikke Eva, dat was de afspraak - gij hèbt Nandje, nu is het mijnen toer'![]()
van een onomwonden uitspraak gesproken!
wie maakt er nu van die afspraken? (en dan nog met zijn feeks van een moeder)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
-
frank
- Poster rang 4

lol, vraag me nu af wat de goeie raad was van Mathilde die hij gekregen heeft. "De beste verdediging is de aanval" ? 
Vraag me nu af of het goed zal overkomen. Al lijkt Eva nu niet direct het type dat hem direct een klap zal geven.
Het stukje van volgende week lijkt te gaan zeggen dat het goed afgelopen is voor hem maar meestal mag je dan net verwachten dat het net andersom zal geëindigd zijn.
Vraag me nu af of het goed zal overkomen. Al lijkt Eva nu niet direct het type dat hem direct een klap zal geven.
Het stukje van volgende week lijkt te gaan zeggen dat het goed afgelopen is voor hem maar meestal mag je dan net verwachten dat het net andersom zal geëindigd zijn.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
sisken
- Poster rang 2

daar wil ik me zelfs niets bij voorstellensatine schreef:die 'kalle' kreeg niet eens de kans om te reageren, want de aflevering was gedaan.![]()
Maar nu gaan we hopelijk wel te weten komen of Maarten een hagedissentong heeft of niet.![]()
maarre, ze leek zich anders toch niet te erg weg te trekken...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
't kind was totaal overdonderd.... (zou ik toch zijn!)sisken schreef:daar wil ik me zelfs niets bij voorstellensatine schreef:die 'kalle' kreeg niet eens de kans om te reageren, want de aflevering was gedaan.![]()
Maar nu gaan we hopelijk wel te weten komen of Maarten een hagedissentong heeft of niet.![]()
![]()
0 x
-
sisken
- Poster rang 2

ik zou het gewoon zo ver niet laten komensatine schreef:'t kind was totaal overdonderd.... (zou ik toch zijn!)sisken schreef:daar wil ik me zelfs niets bij voorstellensatine schreef:die 'kalle' kreeg niet eens de kans om te reageren, want de aflevering was gedaan.![]()
![]()
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
maar jij bent dan ook Eva niet....sisken schreef:ik zou het gewoon zo ver niet laten komensatine schreef:'t kind was totaal overdonderd.... (zou ik toch zijn!)sisken schreef:daar wil ik me zelfs niets bij voorstellensatine schreef:die 'kalle' kreeg niet eens de kans om te reageren, want de aflevering was gedaan.![]()
![]()
0 x
-
sisken
- Poster rang 2

:roll2: gelukkig maar :roll2:satine schreef:maar jij bent dan ook Eva niet....sisken schreef:ik zou het gewoon zo ver niet laten komensatine schreef:'t kind was totaal overdonderd.... (zou ik toch zijn!)sisken schreef:daar wil ik me zelfs niets bij voorstellensatine schreef:die 'kalle' kreeg niet eens de kans om te reageren, want de aflevering was gedaan.![]()
![]()
0 x