Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ben ik de enige die het vreemd vindt dat Bob nog steeds alle foto's van Tamara kan zien op social media?
Ik had verwacht dat zij hem geblokkeerd zou hebben.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: za 28 sep 2019, 10:09 Ben ik de enige die het vreemd vindt dat Bob nog steeds alle foto's van Tamara kan zien op social media?
Zou hij ze niet ergens op zijn pc hebben opgeslagen?
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Het was duidelijk te zien dat hij de foto's op FB aan het bekijken was. En inderdaad, hij is dus niet geblokkeerd.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Inderdaad nogal dom van Tamara om Bob niet te blokkeren. Dat is toch het eerste wat je doet als je met iemand geen contact meer wil. Tenzij zij ook nog wil weten wat Bob doet...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef: za 28 sep 2019, 11:54 Inderdaad nogal dom van Tamara om Bob niet te blokkeren. Dat is toch het eerste wat je doet als je met iemand geen contact meer wil. Tenzij zij ook nog wil weten wat Bob doet...
2 keer juist: Tamara is niet van de slimste en ja, Bob laat haar nog altijd niet koud.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Er verscheen toch even paniek in zijn ogen toen hij de combinatie volledige voogdij + Olivia weg doorkreeg. En waarom zou hij volledige voogdij krijgen door het "werk" van Dries? Tamara heeft niet eens een relatie met hem, ze delen zelfs geen woning meer.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik krijg een beetje genoeg van dat obsessieve gedoe van die man.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef: ma 30 sep 2019, 21:07 Er verscheen toch even paniek in zijn ogen toen hij de combinatie volledige voogdij + Olivia weg doorkreeg.
Je had mijn blik moeten zien! Bob die voltijds voor kleine Leo zou moeten zorgen en voltijds gaan werken... :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: ma 30 sep 2019, 21:07 En waarom zou hij volledige voogdij krijgen door het "werk" van Dries? Tamara heeft niet eens een relatie met hem, ze delen zelfs geen woning meer.
Dat kan ik dus ook echt totaal niet volgen... Buiten dat ze niet eens samenwonen, maakt het werk van Dries haar toch ook geen slechte moeder? :crazy: Het één heeft in mijn ogen geen barst te maken met het ander.

En dan Bob's schijnheilige reactie toen Karin over het bezoek van Dries begon... Hij weet donders goed dat hij Dries niet eens de kans heeft gegeven om uit te praten, laat staan dat hij weet waarom Dries langs kwam. En Karin's verklaring zou het verschil moeten maken? Niet bepaald een objectieve partij als het om Bob gaat... :-?

Bob is hoe langer hoe meer net een klein kind wat zijn zin niet krijgt; nu hij beslist heeft dat hij voor ZIJN ZOON wil zorgen, moet het ook op stel en sprong en met gewillige medewerking van iedereen, zonder dat hij ook maar één moment rekening houdt met de uiteindelijke gevolgen.
Ergerlijk type... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Hij heeft precies elke vorm van realiteitszin verloren. En Karin is nu precies niet het ideale aangewezen type om hem goede raad te geven. :nope:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

'mijn zoon', 'mijn zoon', want het kind klinkt onpersoonlijk.
Noem hem dan Leo!!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

:lol: Inderdaad! Dat manneke heeft gewoon een naam... :mrgreen:

Zelfs Karin keek daar wat ongemakkelijk bij, overigens.
Wel jammer dat ze niet inziet dat ze met haar hetze tegen Dries, ervoor zorgt dat die hele situatie met Bob grandioos uit de klauwen loopt.

Ik begrijp overigens sowieso niet waarom niemand uit zijn omgeving hem eens een spiegel voorhoudt, en hem eens met klem aanraadt om de handrem op zijn gedrag te trekken. De reactie van Lowie ook, toen Bob hem zei dat hij wel eens de volledige voogdij over Leo zou kunnen krijgen..; alsof dat maar de normaalste zaak van de wereld zou zijn als dat gebeurt :crazy:
Ik begrijp dat Lowie inzit met Boowie, en dat hij Bob alleen al daarvoor gunstig gezind moet houden, maar er zijn wel grenzen.
Was Tamara niet ook ooit een vriendin van hen allemaal? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Er is blijkbaar ook niemand die zich afvraagt wie er dan voor Leo gaat zorgen, Bob als hij thuis is Tania als hij bij Boowie is?
Of is er in Thuis meteen plaats in een kinderopvang, net zoals voor Stan voor zijn opname?
Bob zou inderdaad beter even terug met zijn voeten op de grond komen.
Want het is ook niet omdat Karin zegt dat de mogelijkheid tot volledige voogdij bestaat, dat Bob die ook krijgt.

En inderdaad, dat Tamara door iedereen vergeten wordt, dat verwondert mij elke keer opnieuw.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Pfff, dit is alweer een karaktermoord op het originele personage. Van rationeel naar zo'n dromer? Ongelooflijk. Het wordt inderdaad tijd dat hij weer met zijn voeten op de grond staat want zijn gezweef is ergerlijk.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: wo 02 okt 2019, 11:03 En inderdaad, dat Tamara door iedereen vergeten wordt, dat verwondert mij elke keer opnieuw.
ja, waarom niet direct over heel die zaak gaan praten met Tamara. Hij vond het toch oké om naar haar in de kraamkliniek te gaan. Wat is er veranderd??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten