'T is misschien wat overdreven uitgedrukt, maar wel met een fond van waarheid ; al zou ik nu de Frens niet laten afbrandeneddy en nancy schreef:Een opmerking over de aflevering van gisteren, eergisteren, vorige week, vorige maand : Thuis is geen half uurtje ontspanning meer maar eerder een constante bron van ergernis. Ik zou natuurlijk kunnen stoppen met kijken, maar verslaafd is verslaafdIk kan niet wachten tot de Frens in vlammen opgaat, ik heb zowel Olivia als Tamara nog nooit iets interessant horen vertellen. Zo, dat is eruit - nog een mooi weekend allemaal !
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
0 x
-
ikke
- x 435
Volledig mee eens. Verslaafd is verslaafd. We(ik toch) ben blij met het kleinste beetje humor, vooruitgang of een zeldzame mooie scène. En zo blijven we't volgen.eddy en nancy schreef:Een opmerking over de aflevering van gisteren, eergisteren, vorige week, vorige maand : Thuis is geen half uurtje ontspanning meer maar eerder een constante bron van ergernis. Ik zou natuurlijk kunnen stoppen met kijken, maar verslaafd is verslaafdIk kan niet wachten tot de Frens in vlammen opgaat, ik heb zowel Olivia als Tamara nog nooit iets interessant horen vertellen. Zo, dat is eruit - nog een mooi weekend allemaal !
En over de aflevering van gisteren: iemand had op 't forum al geopperd dat Jana nog eens 't schriftje ivm Arne uit de kast van Ruben zou halen. Dat is gebeurd. En dan keerde Ruben ook nog eens terug naar zijn praktijk en zag meteen(als bij toverslag) dat er iets fout was.
Ergerlijk voorspelbaar was't!
Olala, zo'n mooie aflevering!
Volgende week hopelijk beter. En ja, we blijven kijken(sporadisch) en kunnen met gemak de verhaallijnen blijven volgen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Haha, en hopen dat Olivia en Tamara in die brand blijven zeker?eddy en nancy schreef:Ik kan niet wachten tot de Frens in vlammen opgaat, ik heb zowel Olivia als Tamara nog nooit iets interessant horen vertellen. Zo, dat is eruit - nog een mooi weekend allemaal !
Toegegeven, ik heb er ook al aan gedacht om uitgesteld te kijken zodat ik die stukken telkens kan doorspoelen. Maar soit, ben nu toch benieuwd hoe het gaat aflopen met Arne.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Ik zou al tevreden zijn moesten Olivia en vooral Tamara ver weg lopen en niet meer terugkeren.lord F. schreef:Haha, en hopen dat Olivia en Tamara in die brand blijven zeker?eddy en nancy schreef:Ik kan niet wachten tot de Frens in vlammen opgaat, ik heb zowel Olivia als Tamara nog nooit iets interessant horen vertellen. Zo, dat is eruit - nog een mooi weekend allemaal !
Toegegeven, ik heb er ook al aan gedacht om uitgesteld te kijken zodat ik die stukken telkens kan doorspoelen. Maar soit, ben nu toch benieuwd hoe het gaat aflopen met Arne.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Misschien een uitwisselingsprogramma met Spanje? Tamara naar ginder en Lowie terug?ikke schreef:k zou al tevreden zijn moesten Olivia en vooral Tamara ver weg lopen en niet meer terugkeren.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Graag!!! Ik mis Temperament Lowieke al een hele tijd. Laat hem maar terugkomen!Caligula schreef:Misschien een uitwisselingsprogramma met Spanje? Tamara naar ginder en Lowie terug?ikke schreef:k zou al tevreden zijn moesten Olivia en vooral Tamara ver weg lopen en niet meer terugkeren.
En dat die ander maar vertrekt ja, jongens jongens (en zolang Olivia er niets van zegt en een kieken blijft mag ze ook weg)...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Tamara én (vooral) Olivia naar ginder.Caligula schreef:Misschien een uitwisselingsprogramma met Spanje? Tamara naar ginder en Lowie terug?ikke schreef:k zou al tevreden zijn moesten Olivia en vooral Tamara ver weg lopen en niet meer terugkeren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Wat ik er van vond vrijdag ? Dat er duidelijk geen sprake is van "tournée minerale"

Dat men in de frens nog niet gehoord heeft van ophokplicht van de twee kiekens die daar rondlopen
en last but not least : Tommeke, Tommeke, wat doe je nou
Dat men in de frens nog niet gehoord heeft van ophokplicht van de twee kiekens die daar rondlopen
en last but not least : Tommeke, Tommeke, wat doe je nou
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,over Tommeke Tommeke Tom zijn we allemaal akkoord denk ik.
Nu weet ik niet of de ophokplicht ook geldt voor 2 kiekens die daar in privé rondlopen, maar dat het zou moeten,dat is evident!
En dat de hanen uit voorzichtigheid dan ook maar wat wegblijven.
Nu weet ik niet of de ophokplicht ook geldt voor 2 kiekens die daar in privé rondlopen, maar dat het zou moeten,dat is evident!
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Caligula schreef:Tja,over Tommeke Tommeke Tom zijn we allemaal akkoord denk ik.
Nu weet ik niet of de ophokplicht ook geldt voor 2 kiekens die daar in privé rondlopen, maar dat het zou moeten,dat is evident!En dat de hanen uit voorzichtigheid dan ook maar wat wegblijven.
0 x
-
Guapa
- Poster rang 1

mijn man heeft in 20 jaar maar af en toe gekeken maar toch wist hij op voorhand dat die kast ging openstaan, die boekjes overhoop gingen liggen ed ....... en 't is gene lompe zenne
en dan nog: er is een buitendeur aan de praktijk maar ook een binnendeur hé. alleen dom van jana da ze niet eerst ten rade gegaan is bij ruben , mijn idee ...
en dan nog: er is een buitendeur aan de praktijk maar ook een binnendeur hé. alleen dom van jana da ze niet eerst ten rade gegaan is bij ruben , mijn idee ...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Zeker! Maar dan was er geen drama in THUIS...Guapa schreef:mijn man heeft in 20 jaar maar af en toe gekeken maar toch wist hij op voorhand dat die kast ging openstaan, die boekjes overhoop gingen liggen ed ....... en 't is gene lompe zenne
0 x
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Ik vind dat de kwaliteit sinds 2017 gestart is terug naar omhoog is gegaan. Ik vind de verhaallijnen interessant en ik heb me nog geen enkel moment verveeld!
Ik heb me wel geërgerd, maar dan vooral aan personages, niet aan verhaallijnen.
Ik heb me wel geërgerd, maar dan vooral aan personages, niet aan verhaallijnen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ha,dus alleen op ziekelijke sensatie belust?Nicolaske schreef:Ik heb me wel geërgerd, maar dan vooral aan personages, niet aan verhaallijnen.
0 x
Potentia Principatum
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Mocht dat het geval zijn, dan was Thuis toch niet het ideale programma voor mij, hoor.Caligula schreef:Ha,dus alleen op ziekelijke sensatie belust?Nicolaske schreef:Ik heb me wel geërgerd, maar dan vooral aan personages, niet aan verhaallijnen.
0 x