Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Tom die op groot wild gaat jagen, hij gaat zijn geweer eens goed moeten nakijken! 
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Zeker een waterpistooltje...
Ik zou een schepnetje adviseren, daar vang je veel makkelijker een chickie mee...
Ik zou een schepnetje adviseren, daar vang je veel makkelijker een chickie mee...
0 x
-
Hannelore123
- x 435
Ik zie niet in wat ze ermee verkeerd gedaan heeft om haar relatie ernstig te nemen. Daar zou Tom beter een voorbeeld aannemen ipv met vrouwen spelletjes te spelen. Ik heb mijn relaties ook altijd ernstig genomen. Ik vind dat zij hier ontrecht hard aangepakt wordt.
Tom vind ik laf, de manier waarop hij nu een 'reden' gevonden heeft om haar buiten te gooien.
Tom vind ik laf, de manier waarop hij nu een 'reden' gevonden heeft om haar buiten te gooien.
0 x
-
exsencon
- x 435
Tom is een onnozelaar en het gaat nog wel eens op zijn eigen kopke terecht komen. 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Wat kwam Tom nu doen bij zijn moeder? Ik had een late dienst en moest tussendoor nog mensen naar het wc begeleiden vandaar. Hij keek wel een beetje als een jager die een haasje moet schieten met een fietspomp.
Of hoopte hij dat Judith nog binnen was? Ik vond het wel raar dat hij zo er van tussen ging. Waarom ging hij niet even kijken naar zijn zus?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
tvx1
- x 435
Tom zou zich beter wat meer bezighouden met het welzijn van zijn dochter dan op vrouwen te jagen!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tom was daar eigenlijk voor Judith en had blijkbaar weer met haar afgesproken om samen te gaan lopen. Hij kwam net uit de spreekkamer toen hij Marianne tegen kwam op de gang.Kwast schreef:Wat kwam Tom nu doen bij zijn moeder? Ik had een late dienst en moest tussendoor nog mensen naar het wc begeleiden vandaar. Hij keek wel een beetje als een jager die een haasje moet schieten met een fietspomp.Of hoopte hij dat Judith nog binnen was? Ik vond het wel raar dat hij zo er van tussen ging. Waarom ging hij niet even kijken naar zijn zus?
Ik moest overigens wel lachen met Marianne's moedeloosheid toen het op Tom's interesse in Judith aan kwam.
Daar is ook wel echt geen eer aan te behalen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5

Tom snapt echt niet dat Judith hem helemaal niet wil. Ze voelt zich nu min of meer gedwongen om met hem mee te gaan naar dat etentje. Ik ben heel benieuwd hoe dit zal eindigen. Jammer dat hij zo weinig interesse heeft in zijn zus. Hij kwam voor Judith en terloops vroeg hij hoe het met Ann ging.
0 x
-
exsencon
- x 435
Tom denkt alleen aan zichzelf, zijn zus en zijn kind kunnen hem gestolen worden.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik geloof dat je daar gelijk in hebt 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Zeker sandrientje - zoals hij onlangs reageerde toen Peggy hem vertelde dat zijn dochter bij Mayra in de Zus en Zo zat.exsencon schreef:Tom denkt alleen aan zichzelf, zijn zus en zijn kind kunnen hem gestolen worden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...martha schreef:Zeker sandrientje - zoals hij onlangs reageerde toen Peggy hem vertelde dat zijn dochter bij Mayra in de Zus en Zo zat.exsencon schreef:Tom denkt alleen aan zichzelf, zijn zus en zijn kind kunnen hem gestolen worden.
En hij zou toch ook eens op kunnen passen bijvoorbeeld, dat zou het voor Mayra en Marianne ook een stuk makkelijker hebben gemaakt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vond het geweldig de verbijstering op zijn gezicht te zien toen Lynn hem geen koffie wilde brengen. Hij gaat er nog spijt van krijgen dat ze terug is tot het einde van haar conrtract. Het is ook wel een beetje zijn eigen schuld. Ik vraag mij af of hij in zijn leven ooit echt van iemand heeft gehouden.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Tom lijkt wel op Nancy met zijn simpele kijk op het leven.
Zien jullie Tom al huppelen? Voor je het weet heeft hij dan echt een blessure!
Kuch! In elk geval kwam meneer weer eens voor Judith en niet voor zuslief. Gelukkig heeft hij wel even aandacht aan haar besteedt maar of hij dat ook had gedaan als Judith niet bestond....
0 x
-
exsencon
- x 435
Tom en Judith, ik zie het echt niet zitten. Trouwens de kinderen van Judith hebben het blijkbaar voor Geert, tja!
0 x