Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Tomboy »

Lastig voor Femke want het zal nooit goed zijn, wat ze ook doet. Als ze Simonne opzoekt en haar excuses wil maken zal Simonne haar niet willen zien en excuses niet willen accepteren en zal Femke ervan verdacht kunnen worden alleen aan haar eigenbelang te denken. Als ze geen pogingen doet om Simonne op te zoeken en excuses te maken zal haar misschien onverschilligheid en gebrek aan melevendheid worden verweten want 'er kon nog geen sorry, geen bezoekje of een bloemetje van af'.

Ik vind het wel moedig wat Femke doet. Haar fouten erkennen, excuses maken en de gevolgen aanvaarden zodat ze iedereen en met name Simonne in de ogen zal durven kijken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Bericht door satine »

Ik vind haar ook wel moedig, maar ze wil alles wel wat snel.

Misschien zou ze beter - in afwachting van een gesprek - een boeket bloemen laten afgeven met een brief of kaart erbij.
Maar 't is Thuis natuurlijk. ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Soaptechnisch is dit wel heel logisch ja... :lol:
Maar inderdaad, een boeket + brief (die Simonne dan kan lezen wanneer ze er klaar voor is) had bijvoorbeeld veel gepaster geweest...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Hoe je het ook draait of keert, het is Femke's schuld dat Simonne op dit moment aan dat bed en het karreke gekluisterd is. Ongeluk of niet, hoe veel spijt Femke er ook door heeft of toont. Een sorry, hoe goed bedoelt ook, maakt dit niet goed. Femke had beter naar An geluisterd, en de familie Bomans nog een tijdje met rust gelaten.
0 x
Afbeelding
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ergens vind ik het wel dwaas dat Femke denkt dat Simone haar zal vergeven ! Met n paar excuses en n bos bloemen kan Simone niet terug gaan he !
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Precies of alles wa ze Simonne aangedaan heeft word weggevaagd met doos pralines en bloemen
Dit heeft gewoon veel tijd nodig
Laat femke nog maar effe suddderen mss leert ze er dan nog iets van :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Bericht door satine »

Ik heb eigenlijk Femke nooit horen zeggen dat Simonne haar wel zal vergeven en dat door haar excuses Simonne weer zal kunnen lopen en geen pijn meer zal hebben... :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat iedereen zegt...

Trouwens, ze heeft zich door Tom laten overhalen om toch niks over die coke te zeggen, maar volgens mij zal de confrontatie met Simonne zo zwaar zijn dat Femke het waarschijnlijk toch zal bekennen. (Ze was dat eerst van plan, en ik zie haar niet plots van idee veranderen; zeker niet aangezien ze zich zo schuldig voelt. Eerst wou Femke zelfs geen advocaat, maar haar moeder had dat natuurlijk weer geregeld...)
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, ik denk ook dat ze het niet over haar hart zal krijgen om te liegen op het proces.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik weet niet waarom, maar ik voelde die "straf" van dat revalidatiecentrum precies aankomen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb het misschien verkeerd begrepen maar toen iedereen nog dacht dat Femke geen coke gebruikt had bij dat ongeluk, was de straf aanzienlijk hoger, dan toen ze bekend had coke te hebben gebruikt. :-?
Ik dacht zo dat het feit dat ze coke gebruikt had de zaak voor haar toch wel erger zou maken.
En een werkstraf is geen straf.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Nee, de tegenpartij vroeg om die hoge straf, het is aan de rechters om te beslissen hoeveel ze krijgt. Nadien heeft ze haar cokegebruik bekend, en de rechter heeft daar waarschijnlijk wel naar geluisterd, maar heeft niet besloten die hoge geëiste strafmaat te volgen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Misschien heeft die eerlijke bekentenis net in haar voordeel gewerkt...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:En een werkstraf is geen straf.
Daarom ook de aanhalingstekens. ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Misschien heeft die eerlijke bekentenis net in haar voordeel gewerkt...
de geldboete "valt nog mee" (ik moet daar toch wel een paar weken voor werken ;) ), maar de schadevergoeding voor Simonne is nog niet ter sprake gekomen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie