Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Gesloten
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: zo 01 mar 2020, 10:11 Ik vraag me af of Paulien weet dat zowel Karin als Peter op hun huwelijk gaan zijn.
Van Peter kan je daar aan twijfelen, over Karin toch niet?

Hoe vaak is Kobe al niet gaan eten met zijn moeder? Hij vroeg haar zelfs om hem weg te geven, dus ik denk wel dat ze beseft dat een trouw zonder zijn moeder niet echt zal doorgaan.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat Karin er gaat zijn, spreekt vanzelf.
Maar dat zowel Karen als Peter er zullen zijn, is nog een ander paar mouwen. ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik krijg toch steeds een raar gevoel bij dat gedrag van Paulien. Is ze nou zo geobsedeerd door het krijgen van een kind dat ze Koben en alles daaromheen maar voor lief neemt? Of is dit slecht gedacht?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Iets klopt in ieder geval niet.

Quote (tegen Rosa) "je denkt toch niet dat ze het raar gaan vinden dat we zo snel na onze trouw al die procedure opstarten?"

Doet me een beetje denken aan Mayra die enkele mannen bijna "verkrachtte" omdat ze perse zwanger wilde worden.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: wo 22 apr 2020, 23:30 Iets klopt in ieder geval niet.
Dat "iets" is voor mij dat zij hopen dat alles in een recordtempo zal geregeld worden. Dat ze pas getrouwd zou geen rol mogen spelen, maar...de rest hou ik voor mezelf want 't is puur speculeren.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Er zijn toch wel een aantal dingen die niet kloppen aan haar gedrag, vind ik ook, wat ervoor zorgt dat ik ook het gevoel heb dat het haar alleen - of toch vooral - om het krijgen van een kind gaat.
- Ze heeft Adil gewoon aan de kant geschoven zonder een woordje uitleg (wat niet past bij "houden van", omdat dat niet zo snel verschijnt of verdwijnt)
- Ze was zo wanhopig dat ze zelfmoord wilden plegen, maar dat is een soort van "plotseling" omgeslagen toen ze zicht had op andere opties om toch moeder te worden
- Ze heeft zich aan de eerste de beste man vastgeklampt die interesse had en is daar maar meteen bij ingetrokken
- Ze had het binnen de kortste keren al over samen aan kinderen beginnen
- Ze zijn in een recordtempo getrouwd en Paulien begint ook nu weer meteen over het feit dat ze z.s.m. de adoptieprocedure in gang willen zetten.

Als je al die punten bij elkaar optelt, kan ik persoonlijk toch ook niet anders dan er een soort obsessie in zien. Normaal gesproken hoort een relatie in eerste instantie gebaseerd te zijn op liefde, en liefde is toch niet zo vluchtig als heel die historie tussen Kobe en Paulien nu. Zelfs "liefde op het eerste gezicht" niet.

Buiten dat ik Paulien daarin raar bezig vind, snap ik overigens ook niet dat Kobe zich nooit vragen gesteld heeft bij het feit dat Paulien's vorige (jarenlange) relatie zo makkelijk door haar aan de kant geschoven werd. Normaal gesproken zou dat voor een nieuwe partner toch ook een soort van waarschuwing kunnen zijn, of hoe dan ook toch iets waar je het eens samen over hebt voordat je maar meteen aan trouwen en kinderen adopteren begint? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zo is het precies. En ze zal nog op haar neus kijken en er zullen nog drama's ontstaan, want vandaag inschrijven en over een maand een kind krijgen moet ze maar uit haar hoofd zetten.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

jessie V. schreef: do 23 apr 2020, 18:29 Zo is het precies. En ze zal nog op haar neus kijken en er zullen nog drama's ontstaan, want vandaag inschrijven en over een maand een kind krijgen moet ze maar uit haar hoofd zetten.
Er is zelfs nog een kans dat ze allebei de deksel op hun neus krijgen dus kan het zijn dat zij Kobe dan aan de kant schuift maar dat ze dan maar oppast want het zou de eerste keer niet zijn dat Kobe dan zou ontsporen wetende wat hij met Kaat gedaan heeft.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Eigenlijk, maar dat is mijn mening, was haar rol vorig jaar uitgespeeld en hadden ze haar moeten laten springen (buiten beeld natuurlijk :eek: ). Ze voegt niets meer toe aan het verhaal behalve dat ze dezelfde weg zal opgaan als haar moeder en aan Djoelia2.0 heb ik nu echt geen behoefte, tenzij het de echte Djoelia is.
2 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: vr 24 apr 2020, 09:48 Eigenlijk, maar dat is mijn mening, was haar rol vorig jaar uitgespeeld en hadden ze haar moeten laten springen (buiten beeld natuurlijk ). Ze voegt niets meer toe aan het verhaal behalve dat ze dezelfde weg zal opgaan als haar moeder en aan Djoelia2.0 heb ik nu echt geen behoefte, tenzij het de echte Djoelia is.
Dat gevoel deel ik toch niet hoor. Paulien heeft het inderdaad moeilijk gehad en haar weg om terug een gelukkig leven te krijgen is toch wel een leuk deel van het verhaal. En ik vind haar toch echt hemel en aarde verschil met Julia.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Hopelijk krijgen we volgend jaar niet de probleemstelling: we kunnen zo moeilijk een kind adopteren met al de 'soppie' smart erbij als toemaatje! :nope:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: za 25 apr 2020, 10:04 Hopelijk krijgen we volgend jaar niet de probleemstelling: we kunnen zo moeilijk een kind adopteren met al de 'soppie' smart erbij als toemaatje!
Ik vrees met grote vrees dat onze vrees zal bewaarheid worden. Maar we kunnen nu eerst genieten van een paar maanden zonder Thuisproblemen en ergernissen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

vind dat de rol van Pauline een beetje uitgespeeld is...Buiten het adoptieprobleem is er precies niet veel meer te beleven!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: za 19 sep 2020, 17:27 vind dat de rol van Pauline een beetje uitgespeeld is...Buiten het adoptieprobleem is er precies niet veel meer te beleven!
Inderdaad... Het is normaal dat niet iedereen constant prominente dingen meemaakt natuurlijk, maar voorheen had Paulien wel gewoon een leven tussen de andere mensen en nam deel aan de maatschappij. Dat zien we nu zo goed als niet meer.
Ze hebben haar zo'n beetje "geisoleerd" van al de rest, en buiten Kobe, Rosa en Jacques heeft Paulien maar bitter weinig om handen.
Wat er overblijft - een jonge vrouw die van de hak op de tak springt qua gevoelens, die enkel obsessief bezig kan zijn met dingen als ze er haar zinnen op gezet heeft, en die zich verder constant op een opdringerige manier bemoeit met andermans leven - is toch maar weinig plezierig om naar te kijken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wat ik mij afvraag: zou Paulien financieel haar steentje bijdragen aan de kosten ten huize Baert-Verbeeck?
:denk:
0 x
Gesloten