Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door lord F. »

martha schreef:Odette is dementerend, wie weet is zij het die Emma heeft opgesloten en weet Geert absoluut van niets.
ja, dat zou nog eens een wending zijn, Odette als Gui Tarstar :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Natuurlijk melken ze het weer dagen (weken ?) uit ...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:ja, dat zou nog eens een wending zijn, Odette als Gui Tarstar :mrgreen:
Ja,stel je voor zeg. En de dementerende Odette die niet meer weet waar ze Emma verstopt heeft. Die is dan wel klos hé :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
lord F. schreef:ja, dat zou nog eens een wending zijn, Odette als Gui Tarstar :mrgreen:
Ja,stel je voor zeg. En de dementerende Odette die niet meer weet waar ze Emma verstopt heeft. Die is dan wel klos hé :mrgreen:
En dan hebben we er een lesbienne bij die dan wel op oude vrouwtjes valt, dat hadden we nog niet gehad in Thuis. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Bedoel je de vriendin van Odette? Die is blijkbaar uit de picture. Elvire heette ze geloof ik.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dus je mag als oud(er)e man al niet meer gewoon overeen komen met een jong meisje of je bent meteen pedofiel... Ongelooflijk.

Ik vind het echt erg voor Geert. :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:Dus je mag als oud(er)e man al niet meer gewoon overeen komen met een jong meisje of je bent meteen pedofiel... Ongelooflijk.

Inderdaad...

Eigenlijk ook een lastige vraag, "Hoe was de band tussen Emma en Geert?". Een mens zou al niet eens meer eerlijk antwoord durven geven omdat het meteen de verdenkingen versterkt. Terwijl een goede band eigenlijk helemaal niks wil zeggen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Christel schreef:
Lazylady schreef:Dus je mag als oud(er)e man al niet meer gewoon overeen komen met een jong meisje of je bent meteen pedofiel... Ongelooflijk.

Inderdaad...

Eigenlijk ook een lastige vraag, "Hoe was de band tussen Emma en Geert?". Een mens zou al niet eens meer eerlijk antwoord durven geven omdat het meteen de verdenkingen versterkt. Terwijl een goede band eigenlijk helemaal niks wil zeggen...
Nee, Het wil niets zeggen, maar zo'n gevoel heb je altijd met de politie. Los daarvan, Geert een pedofiel, vind ik één van de belachelijkste dingen die ooit gehoord heb in Thuis. :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wamberto schreef:
Christel schreef:

Inderdaad...

Nee, Het wil niets zeggen, maar zo'n gevoel heb je altijd met de politie. Los daarvan, Geert een pedofiel, vind ik één van de belachelijkste dingen die ooit gehoord heb in Thuis. :roll:
Dat vind ik ook... En dat er daar door sommigen blijkbaar van uit gegaan wordt dat Emma ooit naar Geert zou kunnen kijken als "een geheim vriendje" vind ik al even verknipt...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, dat is nu eenmaal hoe onze maatschappij geëvolueerd is hé. Heerlijk toch nee? Verdomde media klootzakken.
Stel je maar eens voor dat ik met mijn dochter arm in arm over het straat wandel.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als Geert het niet geweest is, wat hij ook volgens mij niet is, had hij wel 'n hoop miserie kunnen voorkomen door
een keertje 'n SMS berichtje te sturen. Dat duurt geen 2 min. en hoorde hij 't van Emma en kon terugkomen.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Als ik emma was en ik kon telefoneren naar mijn moeder, en ik wist wie de dader was, dan zou ik die zijn naam zeggen. Bedoel het is natuurlijk serie, en ze moeten iets doen om het spannend te houden.
Als geert een sms gestuurd had was er nu geen verhaallijn. Dus liever zo dan een soap waar niets in gebeurt.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

maartenB schreef:Als ik emma was en ik kon telefoneren naar mijn moeder, en ik wist wie de dader was, dan zou ik die zijn naam zeggen. Bedoel het is natuurlijk serie, en ze moeten iets doen om het spannend te houden.
Als geert een sms gestuurd had was er nu geen verhaallijn. Dus liever zo dan een soap waar niets in gebeurt.
Dat is waar! Toen ze even belde omdat ze bang was, kon ze inderdaad snel de naam zeggen. Ik snap in feite ook niet goed waarom de scenaristen die scène erin gestopt hebben als het niet was om Emma een naam te laten zeggen.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Omdat ze twijfel willen zaaien. Genoeg aanwijzegingen dat het Geert is, maar die ene telefoon. Waarom zegt Emma niet, het is Geert. Dan weet judith toch genoeg? Simpel omdat het Geert niet is. Dat is volgens mij het bewijs dat Geert niet de dader.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ranske schreef:Als Geert het niet geweest is, wat hij ook volgens mij niet is, had hij wel 'n hoop miserie kunnen voorkomen door
een keertje 'n SMS berichtje te sturen. Dat duurt geen 2 min. en hoorde hij 't van Emma en kon terugkomen.
Dat is waar. Sowieso vind ik het héél vreemd (en dan druk ik me nog voorzichtig uit :razz: ) dat Geert in 2 hele weken blijkbaar geen enkele keer genoeg bereik had om zijn vrouw eventjes terug te bellen. Ook niet als hij naar het ziekenhuis ging met zijn moeder, of even naar het dorp moest voor boodschappen? En anders via de vaste telefoonlijn van Odette, misschien? :eh: :lol:
Het is vast allemaal zo geschreven om er een "spannende verhaallijn" van te maken, maar je moet er zeker niet teveel bij nadenken, want dan zitten er nogal wat haken en ogen aan. En ik moet eerlijk toegeven dat die rammelende plot er juist voor zorgt dat ik Geert juist met geen mogelijkheid meer kan verdenken. Het ligt er veel te dik bovenop... :mrgreen:
0 x
Gesloten