ja, dat zou nog eens een wending zijn, Odette als Gui Tarstarmartha schreef:Odette is dementerend, wie weet is zij het die Emma heeft opgesloten en weet Geert absoluut van niets.

ja, dat zou nog eens een wending zijn, Odette als Gui Tarstarmartha schreef:Odette is dementerend, wie weet is zij het die Emma heeft opgesloten en weet Geert absoluut van niets.
Ja,stel je voor zeg. En de dementerende Odette die niet meer weet waar ze Emma verstopt heeft. Die is dan wel klos hélord F. schreef:ja, dat zou nog eens een wending zijn, Odette als Gui Tarstar
En dan hebben we er een lesbienne bij die dan wel op oude vrouwtjes valt, dat hadden we nog niet gehad in Thuis.Caligula schreef:Ja,stel je voor zeg. En de dementerende Odette die niet meer weet waar ze Emma verstopt heeft. Die is dan wel klos hélord F. schreef:ja, dat zou nog eens een wending zijn, Odette als Gui Tarstar
Inderdaad...Lazylady schreef:Dus je mag als oud(er)e man al niet meer gewoon overeen komen met een jong meisje of je bent meteen pedofiel... Ongelooflijk.
Ik vind het echt erg voor Geert.
Nee, Het wil niets zeggen, maar zo'n gevoel heb je altijd met de politie. Los daarvan, Geert een pedofiel, vind ik één van de belachelijkste dingen die ooit gehoord heb in Thuis.Christel schreef:Inderdaad...Lazylady schreef:Dus je mag als oud(er)e man al niet meer gewoon overeen komen met een jong meisje of je bent meteen pedofiel... Ongelooflijk.
Eigenlijk ook een lastige vraag, "Hoe was de band tussen Emma en Geert?". Een mens zou al niet eens meer eerlijk antwoord durven geven omdat het meteen de verdenkingen versterkt. Terwijl een goede band eigenlijk helemaal niks wil zeggen...
Dat vind ik ook... En dat er daar door sommigen blijkbaar van uit gegaan wordt dat Emma ooit naar Geert zou kunnen kijken als "een geheim vriendje" vind ik al even verknipt...Wamberto schreef:Nee, Het wil niets zeggen, maar zo'n gevoel heb je altijd met de politie. Los daarvan, Geert een pedofiel, vind ik één van de belachelijkste dingen die ooit gehoord heb in Thuis.Christel schreef:Inderdaad...Lazylady schreef:Dus je mag als oud(er)e man al niet meer gewoon overeen komen met een jong meisje of je bent meteen pedofiel... Ongelooflijk.
Eigenlijk ook een lastige vraag, "Hoe was de band tussen Emma en Geert?". Een mens zou al niet eens meer eerlijk antwoord durven geven omdat het meteen de verdenkingen versterkt. Terwijl een goede band eigenlijk helemaal niks wil zeggen...
Ja, dat is nu eenmaal hoe onze maatschappij geëvolueerd is hé. Heerlijk toch nee? Verdomde media klootzakken.Lazylady schreef:Dus je mag als oud(er)e man al niet meer gewoon overeen komen met een jong meisje of je bent meteen pedofiel... Ongelooflijk.
Dat is waar! Toen ze even belde omdat ze bang was, kon ze inderdaad snel de naam zeggen. Ik snap in feite ook niet goed waarom de scenaristen die scène erin gestopt hebben als het niet was om Emma een naam te laten zeggen.maartenB schreef:Als ik emma was en ik kon telefoneren naar mijn moeder, en ik wist wie de dader was, dan zou ik die zijn naam zeggen. Bedoel het is natuurlijk serie, en ze moeten iets doen om het spannend te houden.
Als geert een sms gestuurd had was er nu geen verhaallijn. Dus liever zo dan een soap waar niets in gebeurt.
Dat is waar. Sowieso vind ik het héél vreemd (en dan druk ik me nog voorzichtig uitranske schreef:Als Geert het niet geweest is, wat hij ook volgens mij niet is, had hij wel 'n hoop miserie kunnen voorkomen door
een keertje 'n SMS berichtje te sturen. Dat duurt geen 2 min. en hoorde hij 't van Emma en kon terugkomen.