Was inderdaad een schot naast de roos, maar in vergelijking met de rode "verleidingsoutfit" van Rosa vond ik Julia stukken minder angstwekkend.eddy en nancy schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar telkens wanneer vrouwen zich mooi willen maken (voor een feestje bv) vind ik dat ze er slechter uit zien dan op een doordeweekse dag. Ook Julia gisteren.
Eddy
Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ze moest haar outfit wel in overeenstemming brengen met de Spaanse middag, hoor.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Ik vond de jurk nog meevallen (voor de gelegenheid dan), maar die lagen poeder op haar gezicht maakten haar inderdaad ouder dan ze is.
En als we dan toch over het uiterlijk bezig zijn: ik vind dit blonde haar beter bij haar passen dat het rode dat ze een tijdje geleden had.
Ik vind deze 'nieuwe en onafhankelijke' Julia wel leuk om naar te kijken -
dat ze niet bij de pakken blijft zitten.
En als we dan toch over het uiterlijk bezig zijn: ik vind dit blonde haar beter bij haar passen dat het rode dat ze een tijdje geleden had.
Ik vind deze 'nieuwe en onafhankelijke' Julia wel leuk om naar te kijken -
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook!satine schreef:Ik vind deze 'nieuwe en onafhankelijke' Julia wel leuk om naar te kijken -dat ze niet bij de pakken blijft zitten.
Ze is ook zo rustig en vastberaden wat Luc betreft, ondanks het verzet van Paulien en Lowie. Dat doet ze echt goed
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- smurfin
- Poster rang 2

Ja, ik vind ook dat Julia goed bezig is. Ze laat zich niet van haar stuk brengen!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Die zijn wel een beetje lijp daar, Peggy enco. Dat Julia en Waldek het gezellig hebben betekent toch niet meteen dat er ook iets gaande is? Julia heeft gelijkt dat ze dit gedrag niet pikt. Ging echt helemaal nergens over. Ja, over iets te kanen wat zo scherp was dat de brandweer uit moest rukken. Gelukkig had Julia room o.i.d.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Moest ik in Julia haar plaats zijn (
géén zicht!) zou ik met Waldek afspreken om voor Rosa enkele "romantische" tafereeltjes uit te voeren waarvan ze ineens van haar sokken geblazen wordt. 
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Vond het wel knap dat ze zo rustig bleef onder Rosa haar vernietigende blikken na haar telefoontje met Waldek... goed dat ze zich niet laat opjutten door de Verbeecks!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik beken:
ik had heimelijk verwacht dat Julia zou opdagen met een knoert van een blauwe plek op haar rechterwang, om zo de bijdrage van Rosa in de verf te zetten.
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Ik had het nooit erg voor Julia, maar ik moet toegeven dat ik de nieuwe niet op haar mondje gevallen Julia wel kan waarderen, zeker als ze Rosa een terechte veeg uit de pan geeft!
0 x
-
ikke
- x 435
Julia is meestal niet op haar mondje gevallen, alleen liet ze dat in 't verleden niet altijd blijken. Een vrouw met vele mogelijkheden. Ik mag haar wel!Briseis schreef:Ik had het nooit erg voor Julia, maar ik moet toegeven dat ik de nieuwe niet op haar mondje gevallen Julia wel kan waarderen, zeker als ze Rosa een terechte veeg uit de pan geeft!
0 x
-
tvx1
- x 435
Nu kan het het hele Waldek-Julia toch niet meer volgen hoor. Aan de éné kant maakt ze aan iedereen duidelijk dat er niets is tussen hem en haar, maar aan de andere kant gaat ze met hem naar de cinema op de laatste rij zitten. 
0 x
- De blauwe spoeling
- Nog geen rang
Ze zullen misschien beiden 'koudbloedig' zijn, hoe verder naar achter je zit hoe hoger je zit, en gezien warmte stijgt is het daar ook het warmst. Als er vurige liefde is heb je die extra warmte niet nodig.
Gelukkig had ze geen vals gebit of het lag bij Taxi Leo. 
Als ge daarna 'n portie muilperen krijgt ...Briseis schreef:Ik had het nooit erg voor Julia, maar ik moet toegeven dat ik de nieuwe niet op haar mondje gevallen Julia wel kan waarderen, zeker als ze Rosa een terechte veeg uit de pan geeft!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En dan kwam ons Julia nog efkes de handschoenen van de Waldek teruggeven omdat ze het gisteren wat koud had!
Overdrijven ze nu niet een beetje?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Bijlange niet! Als ze overdreef had ze aan Simone gevraagd in haar naam aan Waldek een koes te geven voor zijn verjaardag.Caligula schreef:En dan kwam ons Julia nog efkes de handschoenen van de Waldek teruggeven omdat ze het gisteren wat koud had!![]()
0 x