Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Als je daar niet tegen kunt, moet je geen actrice worden.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Ondanks rotkarakter heb ik medelijden met Peggy omdat ze blind is wat toch vreselijk is.
Niet met de actrice, ik heb niet het gevoel dat ze tegen haar zin Peggy vertolkt.
Niet met de actrice, ik heb niet het gevoel dat ze tegen haar zin Peggy vertolkt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het is natuurlijk zo dat je niemand blindheid toewenst, nogal evident. Maar Peggy en haar lieve moeder,komaan zeg! Zij moeten echt geen kritiek hebben op Femke en zelfs niet op Peter (alhoewel). Ik kan alleen maar hopen dat die twee hun dreigementen niet gaan uitleven op Lucaske en dat manneke een malheur gaan doen want dat zou er echt ver over zijn.Maar in Thuis weet je nooit.Ik denk dat Peggy terug gaat zien (een nieuwe donor hé) en dat ze dan haar eigen ruïne kan overschouwen.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Bram vond ik zo'n leuk personage maar zoals hij er nu steeds bijloopt begint zo stilaan de spuigaten uit te lopen. Geef mij maar de vrolijke Bram van vroeger want sinds hij met Jana is, amai.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Bijna alle personages koken nu over van woede of zijn boos voor de één of andere reden: Rosa, Jenny, Peggy, Simonne, Jana, Bram, Paulien, Nancy, Mayra, Ann... en al de rest loopt er dan nog eens verdrietig bij. Een beetje geluk is ver zoek momenteel dat vind ik spijtig.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

geluk is saai in een soap. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Gelukkig hebben we ongeluk bij de vleet! 
0 x
Potentia Principatum
-
Frazer
- Nog geen rang
Er zijn er idd weinig waar het peis en vree is: Tim/Sam, Tom/Judith en de kinderen, Adil en we zijn rond zeker? Het mag al eens voor Tomzanacht schreef:Bijna alle personages koken nu over van woede of zijn boos voor de één of andere reden: Rosa, Jenny, Peggy, Simonne, Jana, Bram, Paulien, Nancy, Mayra, Ann... en al de rest loopt er dan nog eens verdrietig bij. Een beetje geluk is ver zoek momenteel dat vind ik spijtig.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
ranske schreef:Ondanks rotkarakter heb ik medelijden met Peggy omdat ze blind is wat toch vreselijk is.
Waarom vindt iedereen dan dat Peggy een rotkarakter heeft?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Gisteren ergerde is me vooral aan Nancy (én da's niet de eerste keer
) Hoe ze vooral aan haar eigen dacht en die kleinen mee nam naar de zus&zo!
Ik erger me eveneens aan Roza die 't belachelijk speelt door te weigeren om haar c4 te geven.
Ik erger me aan Luc die er weer gretig misbruik van maakt.
Ik erger me eveneens aan Roza die 't belachelijk speelt door te weigeren om haar c4 te geven.
Ik erger me aan Luc die er weer gretig misbruik van maakt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Peggy geen rotkarakter? Ze is verdorie de queen van de rotkarakters samen met mama! Was ze maar naar China gegaan in de tijd.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Nee, Peggy heeft geen rotkarakter, ze is rotverwend!Caligula schreef:Peggy geen rotkarakter? Ze is verdorie de queen van de rotkarakters samen met mama! Was ze maar naar China gegaan in de tijd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het ene hangt samen met het andere denk ik.ikke schreef:Nee, Peggy heeft geen rotkarakter, ze is rotverwend!
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Denk ik ook. Als je rotverwend wordt krijg je een rotkarakter.
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Ik erger me de laatste tijd veel aan Ann/Mayra wegens de gekende redenen.
Ook Rosa en Jenny leveren bij mij wel eens een zucht op (ook wegens de gekende redenen).
Niet bijster origineel weliswaar, maar als ik er niet alleen mee staan, zal er misschien toch wat waarheid achter zitten
Ook Rosa en Jenny leveren bij mij wel eens een zucht op (ook wegens de gekende redenen).
Niet bijster origineel weliswaar, maar als ik er niet alleen mee staan, zal er misschien toch wat waarheid achter zitten
0 x