Waar, maar zo ver ik mij herinner is bij géén van die gevallen zoveel water gevloeidLinne schreef:...en Jenny op haar beurt Leo van Simonne 's Make afsnoepte, Frank ons Peggy had bij schoonzus RosaCaptain Cuckoo schreef:Volledig eens met de stelling, maar er is een verschil om die verliefdheid uitgebreid te beleven als een twaalfjarig meisje dan wel als een volwassen vrouw. Zelfs toen zij destijds zonder scrupules de Frank van Jenny (en Bianca) afsnoepte deed zij dat op een volwassener manier dan zij zich nu gedraagt.Nickos schreef:Ben ik de enige die een beetje medelijden heeft?Je kiest immers niet op wie je verliefd bent.
die gehuwd was met Frank 's broer Luc die dacht dat hij de vader was. Waarna Simonne door Luc aangerand
werd en zij Franky kreeg nadat Frank gesteriliseerd was
Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

[quote="Captain Cuckoo
Waar, maar zo ver ik mij herinner is bij géén van die gevallen zoveel water gevloeid
als bij Simonne nu. Het is tegenwoordig zo mogelijk caricaturaler dan de versie van TDSO.[/quote]
En dat is ook waar
Waar, maar zo ver ik mij herinner is bij géén van die gevallen zoveel water gevloeid
En dat is ook waar
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Nee maar wel hoe ge er mee omgaat ....Nickos schreef:Ben ik de enige die een beetje medelijden heeft?Je kiest immers niet op wie je verliefd bent.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik heb helemaal geen medelijden met Simonne,ze heeft het zelf gezocht,ze moet het nu maar oplossen ook.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Caligula schreef:Ik heb helemaal geen medelijden met Simonne,ze heeft het zelf gezocht,ze moet het nu maar oplossen ook.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Maar ze heeft natuurlijk niet zelf gezocht dat Frank Kaat niet zou aanvaarden, en het daardoor zou aftrappen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Bij de outing van (toen nog) Franky had Frank ook zijn tijd nodig. Zo zit die kerel in mekaar. Uiteindelijk is het in orde gekomen. Simonne had dus eigenlijk moeten weten dat het minstens zo veel tijd zou kosten eer Frank zijn "dochter" zou aanvaarden. Die tijd heeft ze hem niet gegeven. Was zij misschien toen al van plan om hem door Waldek te vervangen.Lazylady schreef:Maar ze heeft natuurlijk niet zelf gezocht dat Frank Kaat niet zou aanvaarden, en het daardoor zou aftrappen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik dacht dat Franky hen het grote nieuws had verteld vlak voor hun 'Jubilée'?
Ondertussen zijn we meer dan een jaar verder.
Hoeveel tijd moest Simonne Frank dan geven om 'aan het idee te wennen'?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hola, ze heeft Frank laten schieten omwille van Kaat maar dat is nog geen reden om zich sitopresto op Waldek te werpen.Lazylady schreef:Maar ze heeft natuurlijk niet zelf gezocht dat Frank Kaat niet zou aanvaarden, en het daardoor zou aftrappen.
Dat is haar probleem nu en ze moet het maar oplossen ook. Je gaat me toch niet vertellen dat de Waldek opeens de heilige en enige man is hé. Nee,nee als ze in de problemen komt is het haar eigen schuld,basta.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Simonne zou na al die jaren moeten weten wat voor vlees zij met hare Frank in de kuip heeft. Ook dat hij Kaat pas als zijn dochter zou aanvaarden als hij zichzelf daarvan overtuigd heeft. Dat het "niet bepaald snel" gaat kan Simonne hem eventueel verwijten, hoewel dat voor haar geen verrassing zou mogen zijn, maar niet dat hij niet geprobeerd heeft.satine schreef:Ik dacht dat Franky hen het grote nieuws had verteld vlak voor hun 'Jubilée'?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Simonne heeft over de jaren heen wel al heel veel geduld met Frank gehad en hem ook al talloze misstappen vergeven. Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat daar ook grenzen aan zitten.
"Houden van" kan sowieso al gewoon overgaan, laat staan als er maar vaak genoeg op je hart getrapt wordt...
Dat Simonne niet meer van Frank houdt, kan ik haar dan ook niet kwalijk nemen. Van iemand houden is geen verplichting, toch?
"Houden van" kan sowieso al gewoon overgaan, laat staan als er maar vaak genoeg op je hart getrapt wordt...
Dat Simonne niet meer van Frank houdt, kan ik haar dan ook niet kwalijk nemen. Van iemand houden is geen verplichting, toch?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Flashpiemel200
- x 435
Hallo ik ben nieuw hier. En ik vind dat Simon serieus te ver aan het gaan is.
0 x
-
simongijvoaloer69
- Nog geen rang
Hallo iedereen!
Ik ben ook nieuw op dit fantastische forum!
Ik volg thuis al jaren. Frank heeft al vele misstappen begaan, maar hij heeft simonneke altijd graag gezien.
Simonneke is dus echt wel over de schreef gegaan deze keer, nogwel met de beste vriend van frank!
Ik ben ook nieuw op dit fantastische forum!
Ik volg thuis al jaren. Frank heeft al vele misstappen begaan, maar hij heeft simonneke altijd graag gezien.
Simonneke is dus echt wel over de schreef gegaan deze keer, nogwel met de beste vriend van frank!
0 x
-
Flashpiemel200
- x 435
Het is uiteindelijk met Franky begonnen. Frank had gewoon even een depressie. Logisch toch na alles met Luc en Kaat. Ik vind het vulgair dat Waldak daar misbruik van maakt
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Gelieve ontopic te blijven.
Dit is het topic van Simone
Dit is het topic van Simone
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Kan natuurlijk ook dat heel die zever met Franky, Simonne haar ogen zijn opengegaan van hoe "dom" haar vent wel niet is.Flashpiemel200 schreef:Het is uiteindelijk met Franky begonnen. Frank had gewoon even een depressie. Logisch toch na alles met Luc en Kaat. Ik vind het vulgair dat Waldak daar misbruik van maakt
0 x