Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
-
Soapseut
- x 435
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Heb ik mij dat nu ingebeeld, of sprak Nancy gisteren met een ander soort accent...? Dat was toch niet hezetlfde dialect als anders?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
dat gaan die NOOIT krijgen ....eender wat Eddy zegt .Tiboko schreef:Het bedrag is natuurlijk ook buiten alle proporties...
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Zo hoog is dat bedrag toch ook niet ?
Als Marianne die rechtzaak verliest gaat ze veel meer aan Geert moeten geven en dan komen er nog de gerechtskosten bij ook.
Als Marianne die rechtzaak verliest gaat ze veel meer aan Geert moeten geven en dan komen er nog de gerechtskosten bij ook.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

ze zal geld sparen als Eddy het doet, maar daar is het haar eigenlijk niet om te doen, ze wil winnen van Helene....Lolplayer schreef:Zo hoog is dat bedrag toch ook niet ?
wat het bedrag betreft... tsja, is een bedrag dat Nancy doet zweven en dromen natuurlijk, daar moet ze héél lang voor kuisen voor dat bij elkaar te krijgen
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Voor die mensen wel hé. Die hebben waarschijnlijk nog nooit zo'n bedrag bij mekaar gezien. Een kwestie van "sociale stand".Lolplayer schreef:Zo hoog is dat bedrag toch ook niet ?
0 x
Potentia Principatum
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Ik bedoelde voor Marianne heCaligula schreef:Voor die mensen wel hé. Die hebben waarschijnlijk nog nooit zo'n bedrag bij mekaar gezien. Een kwestie van "sociale stand".Lolplayer schreef:Zo hoog is dat bedrag toch ook niet ?
Omdat er geïnsinueerd werd dat ze dat bedrag nooit zouden krijgen.
Voor Marianne stelt dat bedrag niet veel voor, dus waarom zou ze het Eddy en Nancy niet geven.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

De helft voor en de helft na zou ik toch maar zeggen Marianne kennende...
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
55 000 Euro, dat is niks, dat verdien ik per week...Lolplayer schreef:Zo hoog is dat bedrag toch ook niet ?
Misschien geen spectaculair bedrag als omkoopsom, maar toch ook geen peuleschil.
Man, man hoeveel rijkelui zitten hier op 't forum?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
ikke schreef:55 000 Euro, dat is niks, dat verdien ik per week...Lolplayer schreef:Zo hoog is dat bedrag toch ook niet ?
Als Marianne die rechtzaak verliest gaat ze veel meer aan Geert moeten geven en dan komen er nog de gerechtskosten bij ook.![]()
Misschien geen spectaculair bedrag als omkoopsom, maar toch ook geen peuleschil.
Allez serieus blijven toch !?
Als ik het goed heb gehoord, heeft Eddy zijn verklaring nooit onder ede afgelegd.
Door nu gewoon te verklaren dat hij dat allemaal gezegd heeft omdat hij boos was op Marianne, riskeert hij helemaal geen cel, maar doet hij gewoon wat ze daar op het gerecht van hem gewend zijn, wéér zijn versie veranderen.
Dat is toch geen 55 000 waard, zélf zou ik er maximaal 5 000 voor over hebben.
Trouwens, benieuwd als Tom van die afspraak hoort, die zal niet blij zijn
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Oefikke schreef:55 000 Euro, dat is niks, dat verdien ik per week...Lolplayer schreef:Zo hoog is dat bedrag toch ook niet ?
Als Marianne die rechtzaak verliest gaat ze veel meer aan Geert moeten geven en dan komen er nog de gerechtskosten bij ook.![]()
Ok, Een huis ga je der niet voor kopen... Maar mocht iemand het mij aanbieden, ik zou toch ook een beetje van mijn melk zijn...
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

- Caligula
- Poster rang 5

Het is Marianne blijkbaar zoveel waard. Nu als ze dit wint heeft ze wat, 150.000 euro of zo uitgespaard en er 55.000 uitgegeven. Niet zo'n slecht rendement zou ik zeggen.
En alles is relatief hé, wat veel is voor een is dat niet voor een ander.
Nu, wat Nancy betreft: In het (vrij onwaarschijnlijke) geval dat ze het geld gaat krijgen gaat het idd met warpspeed uitgegeven zijn. En dan staan ze daar weer.
En alles is relatief hé, wat veel is voor een is dat niet voor een ander.
Nu, wat Nancy betreft: In het (vrij onwaarschijnlijke) geval dat ze het geld gaat krijgen gaat het idd met warpspeed uitgegeven zijn. En dan staan ze daar weer.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar vrees ik ook voor, als je hoort dat ze voor iedere cent al zo ongeveer een bestemming heeft...Caligula schreef:Nu, wat Nancy betreft: In het (vrij onwaarschijnlijke) geval dat ze het geld gaat krijgen gaat het idd met warpspeed uitgegeven zijn. En dan staan ze daar weer.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Nancy: alleen nog maar belegen kaas
Eddy: geeft niks, beter dan teenkaas.
Eddy: geeft niks, beter dan teenkaas.
0 x
Potentia Principatum