Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Soapseut
- x 435
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Frank heeft inderdaad geen recht van spreken, hij haalt zelf de ene stoot na de andere uit. Maar ik snap wel dat hij niet naar die trouw wilde gaan. Simonne heeft hem overhaald om te gaan, en dat had ze beter niet gedaan. Luc is erger dan Frank en het is maar normaal dat Frank er niks meer mee te maken wil hebben. Hij had beter eens alles verteld aan Julia ook, want die onnozele gans weet niet eens met wie ze getrouwd is.
Frank zou zijn mond moeten houden en gewoon koppig weigeren om Luc te horen of zien; zonder al te veel commentaar te geven. Je kan familievetes niet onder de mat blijven vegen. Vroeg of laat moet je er gewoon definitief de stekker uit trekken. In dat opzicht snap ik Frank wel...
Frank zou zijn mond moeten houden en gewoon koppig weigeren om Luc te horen of zien; zonder al te veel commentaar te geven. Je kan familievetes niet onder de mat blijven vegen. Vroeg of laat moet je er gewoon definitief de stekker uit trekken. In dat opzicht snap ik Frank wel...
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik heb echt te doen met Frank. Nu is hij plots de grote boeman die van alles de schuld krijgt. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hij is nu compleet gefixeerd op die detective want als die hem ook maar zou kunnen helpen om de Luc een ***** af te trekken dat zou toch zalig zijn. Arme vent.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Nu ja, Luc vraagt er ook wel achter natuurlijk door iedere keer zich zo raar te gedragen met Frank in de buurt als hij Thomas in het vizier krijgt. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Frank is toevallig net altijd in de buurt als Luc die Thomas tegen komt. Staat zelfs achter de bomen te gluren. Waarom is hij daar zo op gefixeerd. Kan maar één ding betekenen. Luc ergens op willen betrappen en weer heisa maken. Wederom: waar bemoeit hij zich mee. Als je nou zo de pest hebt aan je broer, laat hem dan links liggen en ban hem uit je leven.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Frank weet dat niet dat Thomas komt voor Tim en ziet een link met Luc ???
Geen idee, toen volgde ik Thuis niet maar Luc is duidelijk van zijn melk door die Thomas.
Allez we zijn weer vertrokken
Geen idee, toen volgde ik Thuis niet maar Luc is duidelijk van zijn melk door die Thomas.
Allez we zijn weer vertrokken
0 x
-
Lazylady
- x 435
En hoe hij zich gedraagt, heb je daar ook mee te doen?tvx1 schreef:Ik heb echt te doen met Frank. Nu is hij plots de grote boeman die van alles de schuld krijgt.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Frank is de thuispersoonlijkheid van het jaar. Hoe snel de zaken kunnen keren 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

En hoe hij het klaarspeelt om altijd in de buurt te zijn als die Thomas er aan komt. Merkwaardig.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Vroeg me nu wel iets af vandaag >> midden de dag zegt Toon tegen Waldek en Frank dat ze wellicht gaan moeten overwerken om het werk gedaan te krijgen en prompt trapt Frank het af?? Wil die ook gaan schooien naar een job als tuinman bij Marianne? 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

-
Briseis
- Poster rang 1

Ja tot nu kon ik leven met alle uitschuivers van Frank, het zit nu eenmaal in de aard van het beestje (en ik heb nu eenmaal een beetje een zwak voor sommige Thuispioniers). Maar nu is hij echt naar zijn ontslag aan het solliciteren.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Volgens mij was het niet zozeer dat Sam er niet was dan wel dat hij geen orders wil krijgen van Toon.
Komt daarbij dat hij in zijn maag zit met wat Lowie zegde en ook die Thomas ziet al weet ik niet waarom
Komt daarbij dat hij in zijn maag zit met wat Lowie zegde en ook die Thomas ziet al weet ik niet waarom
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij is, door de woorden van Lowie, plots bevangen door schuldgevoelens tegenover zijn kinderen. Beter laat dan nooit, zou ik zeggen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Waarom?jessie V. schreef:Beter laat dan nooit, zou ik zeggen.
Bianca is niet voor haar vader naar Marokko verhuisd en Franky is ook niet naar de VS getrokken om Frank te ontwijken.
De breuk met Peggy vond ik ook niet enkel en alleen Frank zijn schuld...
Lowie heeft er wat uit geflapt - zoals Simone al zei - en hij had beter eerst even nagedacht.
Frank mag dan wel 3 kinderen hebben bij 3 verschillende vrouwen - hij heeft nooit pogingen gedaan om 1 van die drie moeders te laten interneren of omkomen. Zoals zijn broer...
0 x