Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Het was wel een goed idee van hem om Sams stiefmoeder te raadplegen, alleen jammer dat hij er weinig mee op schoot.
Ook zij heeft waarschijnlijk nooit aan Sam gevraagd waarom ze geen kinderen wil. Sam heeft veel over haar leven verteld tegen Tim, maar waarom dat dan niet?
Ook zij heeft waarschijnlijk nooit aan Sam gevraagd waarom ze geen kinderen wil. Sam heeft veel over haar leven verteld tegen Tim, maar waarom dat dan niet?
0 x
-
- Nog geen rang
- zanacht
- Poster rang 2
Dat denk ik ook maar Tim heeft wel het recht om te weten wat er aan de hand is zodat hij haar dan tenminste kan begrijpen.Blabsie schreef:Ik denk dat er ook veel is dat ze (nog) niet verteld heeft.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Tim zou er goed aan doen eerst en vooral te zoeken naar de oorzaak van haar weigering. Als hij die vindt, zal hij haar misschien begrijpen, een oplossing kunnen zoeken en hopelijk vinden.
Tevens komt hij nog -wie weet wat- te weten over het mysterieuze verleden van Sam, vermoedelijk met een link naar bestaande personages als toemaatje, zodat de scenaristen weer voer hebben voor een héél seizoen.
Tevens komt hij nog -wie weet wat- te weten over het mysterieuze verleden van Sam, vermoedelijk met een link naar bestaande personages als toemaatje, zodat de scenaristen weer voer hebben voor een héél seizoen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Als iemand in alle talen zwijgt, elk gesprek uit de weg gaat en weg loopt, dan wordt het wel heel moeilijk he.
Me dunkt dat Tim best wel veel moeite doet om dingen uit te zoeken, zodat hij ze tenminste kan begrijpen.
Me dunkt dat Tim best wel veel moeite doet om dingen uit te zoeken, zodat hij ze tenminste kan begrijpen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Inderdaad. Hij zal nooit de oorzaak kunnen vinden, als zij zo hardnekkig blijft zwijgen. Want niemand weet de oorzaak eigenlijk. En ik ben er wel benieuwd naar.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is zo, ga met zo iemand in zee zeg. Kan alleen maar voor problemen zorgen. Sammeke, praten helpt echt wel hoor.zanacht schreef:Dat denk ik ook maar Tim heeft wel het recht om te weten wat er aan de hand is zodat hij haar dan tenminste kan begrijpen.Blabsie schreef:Ik denk dat er ook veel is dat ze (nog) niet verteld heeft.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Inderdaad, maar ik vond het niet zo een goed idee om dat in de dreef te doen terwijl Sam thuis was. Voor hetzelfde geld kwam ze buiten (om Lena uit te laten of zo) en zag hij hen. En is het niet pleegmoeder of adoptiefmoeder ipv stiefmoeder?jessie V. schreef:Het was wel een goed idee van hem om Sams stiefmoeder te raadplegen, alleen jammer dat hij er weinig mee op schoot.
0 x
-
- Poster rang 4
De schrijvers gebruiken Tim als reserve personage bij wie ze geregeld een probleem met partners kwijt kunnen. Ook goeie akteur om steeds dat nieuw geluk en dan die kwelling weer
te akteren zoals bijv toen met Femke maar het mag wel eens beter aflopen he.
0 x
-
- Poster rang 5
Goh, dat weet ik zo niet. Het is wel zo dat de scenaristen graag eens uiteenlopende karakters samen zetten omdat dat dan interessante situaties oplevert. En een volgend seizoen zetten ze die dan bij een ander personage waar dan weer gans andere situaties uit voortkomen. Da's ook het voordeel bij jongere personages (zie ook Jens, Lowie, ...) dat ze ieder seizoen nog van partner kunnen wisselen terwijl dat bij oudere wat moeilijker uit te leggen is.ranske schreef:De schrijvers gebruiken Tim als reserve personage bij wie ze geregeld een probleem met partners kwijt kunnen. Ook goeie akteur om steeds dat nieuw geluk en dan die kwelling weer

Maar terug naar Tim >> hij maakt geen ergere zaken mee in z'n relaties dan andere personages in Thuis.

(btw het is acteur ipv akteur)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook. Sam werkt op geen enkele manier mee, en ik moet zeggen dat ik Tim zijn volharding en (redelijke) kalmte bewonder. Zijn relatie met Sam is bijna volledig eenrichtingsverkeer, ook weer met die abortus nu...satine schreef:Als iemand in alle talen zwijgt, elk gesprek uit de weg gaat en weg loopt, dan wordt het wel heel moeilijk he.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als het niet haar openhartigheid is, zeker niet haar standpunt inzake kinderen, heeft Sam dan eigenlijk wel een andere gemeenschappelijke visie op "het leven" met hem? Is dat nu een basis om een relatie tegen alle logica in, halsstarrig proberen te rekken?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu vind ik wel dat Tim bij die laatste scene ze in zijn armen had moeten pakken en haar zo ongeveer tegen zich had moeten verpletteren. Maar dat mag niet in Thuis zeker? Het zou het vervolg bederven waarschijnlijk.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Daar heb je wel gelijk in Galigula. Ik heb nooit veel flitsende liefde tussen die twee gezien. Ze zijn het in 80% van de gevallen niet met elkaar eens.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Tja, de koude oorlog is uitgebroken
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit