Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
En wat deed men met een zeurende kleuter toen dan nog pedagogisch verantwoortd was? [/quote]
Tegenwoordig kunt ge daarvoor bij de rechter komen
Zolang ze Luc behandelen zoals een vervelende rotverwende kleuter gaat die zich zo blijven gedragen .
Doe dan maar een lap voor Rosa ook.
Ze was weer behoorlijk aan het flirten gisteren.
Net iets te dicht zitten, handje vasthouden, 'warme' glimlach, hoofd bijna op de schouder van Luc leggen...
En ondertussen haar sussende woordjes en doen alsof alles wat hij zegt zo grappig en geweldig is.
Niet moeilijk dat Luc nog maar aan 1 ding denkt.
Maar voor de manier waarop hij dat duidelijk maakt, mag hij inderdaad wel een paar lappen.
Veel zal het niet uithalen, maar die eigenzinnige Poolse keikop vindt telkens weer een mogelijkheid om de bestaaande portie problemen nòg wat te vergroten. Beter niet denken aan wat de combinatie van dit DNA met dat van Mayra zal opleveren.
Simonne en serieuse klappen ! In plaats van eerlijk te zijn En zeggen dat zij preekt dat Frank altijd alles moet delen met haar en dat er geen geheimen zijn
Waldek. Maar ik had mijn maandvoorraad al over hem uitgekieperd. Kan ik een nieuwe mand krijgen? Ik krijg de indruk dat hij deze maand nog veel "gelapt" zal worden rond zijn oren.
Frank.
Ik kan aannemen dat hij in al zijn naïviteit dacht dat het allemaal wel in orde zou komen met de betaling.
De eerste keer was toch ook direct ok?
Maar voor een man van zijn leeftijd en met zijn 'ervaring' zou hij toch beter moeten weten.
Eldorado lijkt ineens wel eeuwen geleden...
Ik had liever gezien dat hij het nieuws aan Sam mocht vertellen.
En dan nog proberen het allemaal in de schoenen van Waldek te schuiven.
Op zich was het een grappige scène: Younes die zei: hela ik heb nog 15 euro tekort Maar in feite verdient hij er een goede lap rond zijn oren voor. Hij zou zijn geld wel krijgen, zo trots is Sam nog wel, al moest ze er het brood uit haar eigen mond voor sparen: haar personeel zal ze correct betalen tot de laatste cent.
Karin, indien er door haar voorstel om te verhuizen opnieuw een decor na jarenlang verdwijnt. Ik ben nogal een gewoontedier, en het notariaat van Peter/advocatenkantoor wordt nu al op de kop tien jaar gebruikt, dus ik zou het jammer vinden mocht het verdwijnen. Na Ter Smissen (15 jaar) en Sanitechniek/het kapsalon van Rosa (18 jaar) zou ik het jammer vinden mocht er opnieuw een decor dat al zo lang meedraait, verdwijnen.
Anderzijds begrijp ik haar wel, want bij haar intrede in seizoen 5 (nog met Donald Madder als Tom ) had ze wel een chiquer kantoor, dus op dat vlak is ze er wel wat op achteruit gegaan