De link tussen knap zijn en gestalte, is me verder onduidelijk. En in die baard en dat haar kruipt meer verzorging dan op het eerste zicht lijkt.johan1969 schreef:Dat Peter een 'knappe, rijke' man is. Van zijn rijkdom hebben we nog niet veel gezien. Hoe hou woont hebben we nog niet gezien. We hebben hem zelfs nog nooit in n auto gezien, laat staan een Bmw 5 of zo ...
En knap is hij ook niet. Hij is klein, schriel, heeft een onverzorgde baard en ongewassen haar.
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Luc
- Poster rang 4

Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

klopt. Onverzorgd zou ik Peter zeker niet noemen, integendeel.Luc schreef:De link tussen knap zijn en gestalte, is me verder onduidelijk. En in die baard en dat haar kruipt meer verzorging dan op het eerste zicht lijkt.johan1969 schreef:Dat Peter een 'knappe, rijke' man is. Van zijn rijkdom hebben we nog niet veel gezien. Hoe hou woont hebben we nog niet gezien. We hebben hem zelfs nog nooit in n auto gezien, laat staan een Bmw 5 of zo ...
En knap is hij ook niet. Hij is klein, schriel, heeft een onverzorgde baard en ongewassen haar.
Echt knap vind ik hem wel niet, dat is waar.
Nu weer on topic
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Briseis
- Poster rang 1

Ik vind Peter wel knap. Hij heeft toch bijna al zijn geld verloren aan Nina? Dus het lijkt mij niet echt nodig dat hij uiterlijk rijk zou zijn...
0 x
- azerty1984
- Nog geen rang
Toch wel,johan1969 schreef:Dat Peter een 'knappe, rijke' man is. Van zijn rijkdom hebben we nog niet veel gezien. Hoe hou woont hebben we nog niet gezien. We hebben hem zelfs nog nooit in n auto gezien, laat staan een Bmw 5 of zo ...
met de rosse sprinkhaan !! een grijse 3 serie e46 diesel!!
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Ik vind Peter ook wel vrij knap. Maar rijk is hij niet meer, vrees ik, sinds het geval 'Nina'.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik zit te denken, Eddy wil zijn biertje echt op de markt gaan brengen. België is niet bepaald een achtergesteld gebied qua regelgeving. Het recept dat zogezegd geheim is, zal toch bij iemand openbaar gemaakt moeten worden. Immers, men moet weten wat er inzit. Straks zitten er verboden stoffen in. Ik weet dat België meer een bierland is dan Nederland en dat jullie wel een miljoen soorten hebben maar toch...
Ik vind heel die actie vrij amateuristisch. Ook als je een zaak begint... iemand moet toch de eigenaar zijn. In hun geval heb je 3 mensen. Ik weet niet welke rechtspersoon zij hanteren aldaar maar stel ze zouden een V.O.F. starten, Vennootschap onder Firma... dan moet er toch iets worden vastgelegd? Nergens staat nu zwart op wit welke poen wie krijgt.
Het kan aan mij liggen maar ik vind heel die actie rondom het Slurfke verre van geloofwaardig. Ik kan mij al helemaal niet voorstellen dat de wetgeving in België zo extreem anders is dan hier in Nederland.
Ik vind heel die actie vrij amateuristisch. Ook als je een zaak begint... iemand moet toch de eigenaar zijn. In hun geval heb je 3 mensen. Ik weet niet welke rechtspersoon zij hanteren aldaar maar stel ze zouden een V.O.F. starten, Vennootschap onder Firma... dan moet er toch iets worden vastgelegd? Nergens staat nu zwart op wit welke poen wie krijgt.
Het kan aan mij liggen maar ik vind heel die actie rondom het Slurfke verre van geloofwaardig. Ik kan mij al helemaal niet voorstellen dat de wetgeving in België zo extreem anders is dan hier in Nederland.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Niemand heeft daar blijkbaar aan gedacht, ze zijn beginnen brouwen als hobby... met een keteltje en een zakje kruiden... en na een tijdje is het uit zijn voegen gebarsten... misschien werden de onkosten gewoon in de Zus En Zo ingeschreven... misschien zelfs niet...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Luc
- Poster rang 4

-
lord F.
- Poster rang 5

Als ze dat recept nog gaan kunnen reproduceren natuurlijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- azerty1984
- Nog geen rang
afl 3187
Waar frank op een moment zegt tegen eddy..
Al wat ge zegt zijt ge zelf
dat zeggen de kleinste kinderen op school... heel kinderachtig....
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
dit is het topic voor dingen die niet kloppen.azerty1984 schreef:afl 3187
een (volgens jou) kinderachtige uitspraak valt daar niet onder
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
De verjaardag van sandrientje deze week. Ik denk me te herinneren dat zij geboren werd in april (het was paasvakantie en de dag vooraleer we vertrokken op vakantie naar de dominicaanse republiek, want zo herinner ik het me).
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

In Thuis verjaar je als dat past.martha schreef:De verjaardag van sandrientje deze week. Ik denk me te herinneren dat zij geboren werd in april (het was paasvakantie en de dag vooraleer we vertrokken op vakantie naar de dominicaanse republiek, want zo herinner ik het me).
Franky is oorspronkelijk ook geboren tijdens de zomerstop.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Klopt, dat gebeurt wel vaker. Ook niet elk jaar worden verjaardagen geviert omdat dat niet altijd even interessent is voor de verhaallijn. Personages zullen altijd wel ongeveer rond dezelfde periode verjaren volgens mij.martha schreef:De verjaardag van sandrientje deze week. Ik denk me te herinneren dat zij geboren werd in april (het was paasvakantie en de dag vooraleer we vertrokken op vakantie naar de dominicaanse republiek, want zo herinner ik het me).
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Het bierverhaal.
Probleem 1.
Het klopt niet dat Eddy zich de kruiden niet kan herinneren. Het is niet dat hij een klaargemaakte Slurfkes-mix bij de kruidenwinkel ging halen, denk ik. Vermits Eddy de kruiden steeds in het 'geheim' in het bier mixte moet hij deze toch thuis liggen hebben. Of ging hij telkens, bij elk brouwsel, de exacte hoeveelheden kopen in de Aldi?
Als hij kaneel in het bier deed, dan heeft hij toch ergens wat kaneel liggen?
Probleem 2.
David is misschien een bierproever, maar ik denk niet dat hij de exacte hoeveelheden van elk kruid kan raden na een Slurfke te proeven. Dat dient proefondervindelijk gedaan te worden, een beetje van dit, een beetje van dat. Tot de originele smaak benaderd wordt.
Probleem 1.
Het klopt niet dat Eddy zich de kruiden niet kan herinneren. Het is niet dat hij een klaargemaakte Slurfkes-mix bij de kruidenwinkel ging halen, denk ik. Vermits Eddy de kruiden steeds in het 'geheim' in het bier mixte moet hij deze toch thuis liggen hebben. Of ging hij telkens, bij elk brouwsel, de exacte hoeveelheden kopen in de Aldi?
Als hij kaneel in het bier deed, dan heeft hij toch ergens wat kaneel liggen?
Probleem 2.
David is misschien een bierproever, maar ik denk niet dat hij de exacte hoeveelheden van elk kruid kan raden na een Slurfke te proeven. Dat dient proefondervindelijk gedaan te worden, een beetje van dit, een beetje van dat. Tot de originele smaak benaderd wordt.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.