Mayra Magiels (Muriel Bats)
- Caligula
- Poster rang 5

-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Inderdaad 
En het heeft wel iets pervers > zo glunderen terwijl stan en emma nog moeten verwerken dat hun vader toch geen zo'n groot voorbeeld was.
En het heeft wel iets pervers > zo glunderen terwijl stan en emma nog moeten verwerken dat hun vader toch geen zo'n groot voorbeeld was.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Het drama van Thuis hé en Mayra geeft ook maar geen sikkepit omwat die kinderen nu doormaken. En dat wil moeder worden! Ik hoop dat ze een gloeiende miskraam krijgt. 
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
"Die hoeven dat nog niet te weten!?" en dan nog op zo'n ondeugend meisjestoontje... 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Haar commentaar op Sandrine sluit daar naadloos op aan... Maakt niet uit dat zij opa en oma graag bij het paaseitjes rapen wil, want wat zij wil kan "mama Mayra" namelijk geen barst meer schelen.Caligula schreef:Het drama van Thuis hé en Mayra geeft ook maar geen sikkepit omwat die kinderen nu doormaken. En dat wil moeder worden! Ik hoop dat ze een gloeiende miskraam krijgt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Ik weet dat vele dat niet zullen vinden, maar ik ben eigenlijk wel blij voor Mayra.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...Lazylady schreef:"Die hoeven dat nog niet te weten!?" en dan nog op zo'n ondeugend meisjestoontje...
In feite zal iedereen die van haar verkrachting af weet en kan tellen, op een gegeven moment weten dat ze een kind krijgt van haar verkrachter. Daar lijkt ze in al haar euforie alleen nog eventjes niet bij stil te staan. Of het kan haar gewoonweg niks schelen, dat is ook nog een mogelijkheid.
Als je je alleen al indenkt wat dat later voor zo'n kind zal betekenen als het dat te weten komt. Om nog maar te zwijgen over Mayra's capaciteiten als moeder, want dat laat de laatste tijd toch ook nogal zwaar te wensen over, en dan druk ik me nog netjes uit.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Evaaa
- x 435
Dat er bij Ann nog steeds niets begint te borrelen, dat snap ik niet. Altijd maar kruipen.
Er zal nog wel iets met dat kind gebeuren.
Er zal nog wel iets met dat kind gebeuren.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Als niks anders helpt Anneke eens wakker "kloppen" mss?
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Wil je in een moeite ook op Geert kloppen? Zoals die Marianne weer afpoeiert met " geduld hebben ".Lafaard.
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

De manier waarop die hoopt zwanger te zijn van haar verkrachting kan er bij mij dus echt niet in e.. Als dat An niet wakker maakt.
0 x
"You can call me Root"
- Crackers
- Poster rang 5

Nog voor dat kind geboren is zijn Mayra en Ann al uit mekaar en woont mama Marianne weer samen met Ann onder hetzelfde dak. Zelfs een feeks als Mayra krijgt de band tussen moeder en dochter niet stuk.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sans
- Poster rang 1

Mayra was echt overdreven gelukkig.. Niet normaal..
Ann zag er een stuk minder happy uit.. wat ook volkomen begrijpelijk is.. En nog steeds zit ze niks in met Stan & Emma.. of met Judith, Kurt z'n ex en collega van Ann.. ugh. Das blijkbaar totaal onbelangrijk voor haar.. Voor altijd blijven liegen dan.. Die zwangerschap zal wel niet doorgaan zeker? 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
In zo'n klein dorp waar zoveel geroddeld wordt, zal iedereen toch rap weten dat Mayra zwanger is van haar verkrachter.
Dat ze het dan nog wil houden is gewoon helemaal ziek ! Gelukkig is Ann toch n beetje redelijk.
Dit zou wel eens voor n breuk kunnen zorgen (eindelijk).
Dat ze het dan nog wil houden is gewoon helemaal ziek ! Gelukkig is Ann toch n beetje redelijk.
Dit zou wel eens voor n breuk kunnen zorgen (eindelijk).
0 x