Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door Taliver67 »

Ja, maar als Peter voor Peggy heeft gekozen en zelfs met haar gaat trouwen, moet hij zich daar naar gedragen. Hij heeft tijd gevraagd en gekregen van Peggy, en hij kiest toch voor haar. En dan loopt hij bewust in de armen van Femke, waarvan hij heel goed weet dat ze geen nee kan zeggen. Wat een goede basis voor een huwelijk is dat ?? Een huwelijk dat er waarschijnlijk niet gaat komen, ofwel wordt Peggy aan het altaar achter gelaten. Ofwel gaat de doodeerlijke Femke die niet kan liegen en zich schuldig voelt, alles opbiechten, zoals op haar proces. Ik vind het een smerige streek van Peter.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Om vreemd te kunnen gaan, moet je met twee zijn. Femke en Peter treft beide schuld, niet Peter alleen omdat hij toevallig gaat trouwen. Tim zal ook gekwetst worden. Ben wel benieuwd waar ze gaan wonen, Peter en Femke, want ze zijn allebei bij hun lief ingetrokken.
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik vind het nogal duidelijk dat de enige echte die Peter graag ziet Femke is en niet Peggy. Peggy was een reactie voor wat Femke toen gedaan heeft maar hij is ze nooit vergeten en dat is ook wat hij zegt. Nu, wat huwelijken betreft weten we ondertussen wel dat er geen gelukkige huwelijken zijn in Thuis want daar valt niks over te vertellen hé.
Peter heeft gewoon zijn hart gevolgd maar akkoord, hij heeft er wel wat tijd over gedaan!
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

exsencon schreef:Ik vind het nogal duidelijk dat de enige echte die Peter graag ziet Femke is en niet Peggy. Peggy was een reactie voor wat Femke toen gedaan heeft maar hij is ze nooit vergeten en dat is ook wat hij zegt. Nu, wat huwelijken betreft weten we ondertussen wel dat er geen gelukkige huwelijken zijn in Thuis want daar valt niks over te vertellen hé.
Peter heeft gewoon zijn hart gevolgd maar akkoord, hij heeft er wel wat tijd over gedaan!
Peter valt in herhaling, Nina had ook haar ei zo na haar trouwkleed en hij blies alles af voor Femke met drastische gevolgen voor hem. Nu met Peggy hetzelfde...ik hou mijn hart vast. Rosa kan niets zeggen want zij liet zelf in trouwkleed Luc voor het altaar staan voor Waldek. Huwelijk Marianne en Geert eerst afgeblazen de laatste minuten doordat Peggy dan uitbracht dat Sandrine dat Tom de vader was. Huwelijk Tibo en Franky één rampdag. Het lijkt 'n gewoonte in thuis.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Peter heeft nooit geweten wat hij wil.
Of toch: eigenlijk wil hij ALLES.

Toen hij met Sofie was, was er ook nog Inge waar hij zich niet los van kon maken.
Toen was er Femke en kon hij zijn handen niet van Nina houden, toen Femke terug kwam, was het andersom.
En nu dit weer... :roll:

En ja, ze waren met twee, maar Peter heeft veel meer dan genoeg aangedrongen, Femke heeft geen enkel initiatief genomen - maar is gewoon zwak omdat zij Peter altijd graag is blijven zien.
Het feit dat Tim haar met geen vinger aanraakt, zal daar ook wel voor iets tussen zitten, neem ik aan.
Maar zij is Peter niet gaan opzoeken, andersom wel - terwijl hij heel goed wist dat Peggy op hem wachtte.

Van de laatste zin van Peter gingen mijn nekharen helemaal overeind staan: 'Een woord van u en het huwelijk gaat niet door' (of daar kwam het op neer, ik weet het niet meer letterlijk)
Wat een dikke LAFAARD!!!
Als Peggy niet de vrouw is waar hij de rest van zijn leven wil mee doorbrengen dan moet hij dat zeggen. Tegen haar.
En niet de verantwoordelijkheid in de nek van Femke schuiven.

Bàh, zo'n kinderachtig en egoïstisch kereltje - hij is zelfs nog te laf om zijn eigen beslissingen te nemen! :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Daar ben ik het voor de volle 100% mee eens!

En of hij nou wel of niet met Peggy trouwt, zou inderdaad niet van de beslissing van Femke af mogen hangen. Zeggen dat hij niet met Peggy trouwt als Femke hem wil, is eigenlijk hetzelfde als zeggen dat hij persé een vrouw moet hebben. Wil de één hem niet, dan neemt hij maar genoegen met de ander. Triest... :thumbdown:
Laatst gewijzigd door Christel op vr 26 apr 2013, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

zielig :thumbdown:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Wel,wel ik had nooit gedacht dat ik de verdediging van Peter op mij zou moeten nemen, ik voel me zowaar een deel van Thuis :mrgreen: En nee, ik ben niet vergeten wat er in de tijd met Sofie is gebeurd en ik heb hem dat nog altijd niet vergeven, maar goed. Peter heeft Femke nooit uit zijn hoofd kunnen zetten en Peggy is nooit meer dan een surrogaat geweest. En misschien heeft hij zichzelf wijsgemaakt dat het wel zou lukken maar het ging gewoon niet. Waarom? Omdat hij Femke graag is blijven zien en ik vind het helemaal niet laf van hem maar integendeel moedig dat hij dat kan bekennen voor zichzelf en voor Femke. Blijft nog het bekennen voor Peggy, dat zal zwaar geschut zijn voor de seizoensfinale denk ik.
Sorry maar ik sta hier achter Peter (had ik nooit gedacht).
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Dan had hij open kaart moeten spelen met Peggy VOOR hij haar bedroog.

Hij is gewoon bang om geen relatie meer te hebben.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Hij had gewoon verder comedie kunnen spelen met Peggy hé. Hij heeft een relatie met haar dus je argument van geen relatie te hebben gaat gewoon niet op. Peter is gewoon voor de eerste keer (tegen zijn gewoonte) eens eerlijk geweest. Ik hoop dat hij dat ook tegen Peggy zal zijn, maar dat is misschien een beetje veel van Thuis verwachten...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

ranske schreef:Rosa kan niets zeggen want zij liet zelf in trouwkleed Luc voor het altaar staan voor Waldek.
Maar Rosa kennende zal waarschijnlijk tóch wel weer iets zeggen... :roll:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

De nagel op de kop. Peter kan niet zonder vrouw, mij best maar met Peggy trouwen omdat Femke weigert is laf. Die beslissing naar Femke doorschuiven nog platter. Hij beseft dat hij te rap met Peggy begon. Ook in de Zus en Zo waar'n tactloze, boertige sfeer van Rosa en Peggy tot in het behang kruipt voelde hij zich nooit thuis. Toch deed die verder !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

exsencon schreef:Hij had gewoon verder comedie kunnen spelen met Peggy hé. Hij heeft een relatie met haar dus je argument van geen relatie te hebben gaat gewoon niet op. Peter is gewoon voor de eerste keer (tegen zijn gewoonte) eens eerlijk geweest. Ik hoop dat hij dat ook tegen Peggy zal zijn, maar dat is misschien een beetje veel van Thuis verwachten...
Als hij eerlijk was geweest tegen Peggy en Femke had nee gezegd, dat zat hij wel op droog zaad he, dan zou hij geen relatie meer hebben.
Maar dat wil hij ten allen tijde kost wat kost vermijden - dat heeft hij in het verleden ook al bewezen, hij rolt gewoon van het ene bed in het andere.

Tja, ik vind dat je eerst schoon schip moet maken, anders heb je een ander niet veel te bieden.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

satine schreef:Als hij eerlijk was geweest tegen Peggy en Femke had nee gezegd, dat zat hij wel op droog zaad he, dan zou hij geen relatie meer hebben.
Maar dat wil hij ten allen tijde kost wat kost vermijden - dat heeft hij in het verleden ook al bewezen, hij rolt gewoon van het ene bed in het andere.
Had,had en was,was maar het is niet hé. Hij heeft een relatie met Peggy,niet de goede ok, maar hij heeft ze wel. Dat hij zo eerlijk is om in te zien dat alleen maar Femke telt, dat siert hem en ja, hij heeft er verdomme veel tijd voor nodig gehad. Ik heb Peter nooit moeten hebben vanaf het begin en zeker niet na wat er met Sofie gebeurde maar wat hij nu doet getuigd van oprechtheid en dat is bij mijn weten de eerste keer. Ik hoop dat hij mij verdomme niet teleursteld want ik steek ik wel mijn nek uit voor hem! :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik vind het niet netjes dat hij niet eerst schoon schip maakt en daar blijf ik bij.
Achter de rug van je vriendin een ander gaan opzoeken en er mee de koffer in duiken vind ik helemaal niet eerlijk en het siert hem niet.
Maar zoveel mensen, zoveel meningen...

Dus, let's agree to disagree... ;)
0 x
Plaats reactie